Sidan 3 av 6 FörstaFörsta 12345 ... SistaSista
Resultat 41 till 60 av 117

Ämne: SP som sponsor, service.

  1. #41
    Moderator
    Reg.datum
    apr 2003
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    6 855
    Medlem#
    4458
    Citat Ursprungligen postat av flaset Visa inlägg
    Så kommentarerna ovan är helt OK, men att jag lugnt och fint påpekar att man kan betala medlemskap på två håll är inte OK?
    Jag ber om ursäkt för OT i så fall...
    Klart att det du säger om dubbla medlemsskap är ok. Det var enbart ett svar på din fråga om vem som påstått det. Ingen värdering alls av det du skrev.
    9³ SS -05, Steg 4 Biopower. Såld.
    Projekttråd: Hot Chilli Project

  2. #42
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    393
    Något som skulle vara intressant att testa är om bristen på service gäller alla eller till största del medlemmar som åberopar rabatter. Om det är så är det riktigt illa....
    mvh jocke

  3. #43
    Steg 2 M.Brobergs avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    2 628
    Citat Ursprungligen postat av 71jojje Visa inlägg
    Något som skulle vara intressant att testa är om bristen på service gäller alla eller till största del medlemmar som åberopar rabatter. Om det är så är det riktigt illa....
    mvh jocke
    jag TROR det gäller alla. den dåliga servicen beror på dåligt med nerlagd tid. sortera ut medlemmar och icke-medlemmar tar tid.

  4. #44
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    393
    Jo.. tänkte mest om ointresset kom när man sagt att man ska ha klubb rabatt..
    mvh jocke

  5. #45
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Borås(utanför)
    Inlägg
    1 484
    Medlem#
    3456
    Jag hör till den skaran som är nöjd med speedparts. Beställer ofta och åberopar rabatt varje gång. Jag får ingen kontakt i telefon, som alla andra men de svarar på mejl och de meddelar mig när saker är slut. Beställde senast på påskafton och fick avisering igår att ordern gått iväg ;-)
    9000 CC AERO -91http://www.garaget.org/?car=279293
    OG 900 T16 Trionic 5.5 Biopower 4Krafs http://www.garaget.org/?car=32658
    Brukis:OG900S T16 Sedan Trionic 5.5///Mackanizedhttp://www.garaget.org/?car=263322

  6. #46
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 167
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Hej alla!

    Vänligen vänta ett litet tag, så kommer mer information inom kort.

    Mvh Michael
    Hej Michael

    När kan vi förvänta oss den utlysta informationen?

    2 användare gillar detta inlägg


    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  7. #47
    Steg 3 Roger #2378s avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    3 702
    Medlem#
    2378
    Citat Ursprungligen postat av HeRmAN Visa inlägg
    Hej Michael

    När kan vi förvänta oss den utlysta informationen?
    Som det verkar nu så kommer den aldrig. Fast ingen info är ju också info på ett (mindre bra) sätt...

    1 användare gillar detta inlägg



  8. #48
    Steg 1 SirMackes avatar
    Reg.datum
    mar 2007
    Ort
    Hässleholm/Skåne
    Inlägg
    1 456
    Medlem#
    6988
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Hej alla!

    Vänligen vänta ett litet tag, så kommer mer information inom kort.

    Mvh Michael
    Väntar också på svar här.

  9. #49
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 330
    Medlem#
    4827
    Hej alla!

    Speedparts ägarbyte har kommunicerats via deras nyhetsbrev sedan ett tag tillbaka.

    Mvh Michael

  10. #50
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 167
    Och då kanske du kan citera och kommentera hur det påverkar oss då alla kanske inte prenumererar på det.
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  11. #51
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 330
    Medlem#
    4827
    Tjenare David!

    Att Speedparts numera har bytt ägare tror jag kommer att göra gott för kundsupporten.

    Mvh Michael

  12. #52
    Helt original
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Vällingby, Stockholm.
    Inlägg
    980
    Medlem#
    9223
    Jag prenumererar på nyhetsbrevet, och det har inte kommit ut någon information om detta ägarbyte.
    SAAB 9-5 Aero SC MY02
    SÅLD: SAAB 9-3 1.9 TTiD SC MY08
    http://www.garaget.org/slipztream

  13. #53
    Individuell mappning Fredrik / 1941s avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    9 108
    Medlem#
    1941
    Inget jag heller fått i något SP nyhetsbrev, vilket jag prenumererat på sedan åtminståne 2003 (har alla sparade sedan dess). De senaste utskicken har bara sagt att de ska expandera samt lagertömning & att Micke Edstrand välkomnades som ny medarbetare. Inget om ägarbyte.

  14. #54
    Steg 1 benny900s avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Ort
    Dalarna
    Inlägg
    1 266
    Medlem#
    6770
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Tjenare David!

    Att Speedparts numera har bytt ägare tror jag kommer att göra gott för kundsupporten.

    Mvh Michael
    Lägg gärna ut den information du fått för det verkar inte vara nån alltför spridd info. Enligt allabolag ser det ut så här idag

    EXEKUTIVA BEFATTNINGAR
    Kile, Claes-Olof Wilhelm (f. 1966), VD

    STYRELSE OCH ANDRA ÖVERVAKANDE BEFATTNINGAR
    Kile, Claes-Olof Wilhelm (f. 1966), Ordinarie ledamot
    Cedergren, Bo Otto Peter (f. 1974), Suppleant

  15. #55
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 167
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Tjenare David!

    Att Speedparts numera har bytt ägare tror jag kommer att göra gott för kundsupporten.

    Mvh Michael
    Ett förbrukat förtroende återfår man inte på ett "rykte om att SP bytt ägare", varför inte lägga upp nyhetsbrevet citerat i denna tråd?
    Och vi vill inte tro, vi vill veta!
    Och om det nu är så att de bytt ägare så borde sponsoransvarige tillsammans gå ut med ett statement om vad som gjorts och hur vi som kunder kommer att bemötas framöver.
    Väldigt många företag ger faktiskt garantier om säkra och snabba leveranser och där skulle Nya SP kunna göra en markering på att faktiskt något händer.


    I övrigt så visade det sig att jag hade rätt

    Citat Ursprungligen postat av HeRmAN Visa inlägg
    Det som är intressant är om man tittar på utvecklingen över tid och även kikar på vinsten, är ingen ekonom men men jag tolkar det som att ägaren av SP, dvs Claes är nöjd och nu plockar ut värdet ur bolaget. Det har han ju all rätt till men det normala i en sånt läge då man inte längre är driven är att säja bolaget och då få ut sina pengar på det sättet.
    Och Claes kanske lydde mitt råd i denna tråden

    Citat Ursprungligen postat av HeRmAN Visa inlägg
    Om det är mitt inlägg du syftar till så är det ingen som ber Claes "bara be ägaren dra åt helvete" det vore ohyfsat och leder ingen vart.
    Att företag säljs när en ägare väljer att dra sig tillbaka är däremot inte helt ovanligt och kan vara en idé att beakta.
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  16. #56
    Det kändes lite lamt? Det är nog bättre om SP kan konkretisera i ångra få punkter om vad det är som kommer att göras med kundsupporten? "Göra gott för" säger tyvärr inte mycket.

    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Tjenare David!

    Att Speedparts numera har bytt ägare tror jag kommer att göra gott för kundsupporten.

    Mvh Michael

  17. #57
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2013
    Ort
    Tjörn
    Inlägg
    393
    Är luddiga o diffusa svar allt vi får? Har styrelsen öht tagit upp detta med SP? Lova inte att komma med svar om svaret inte är mer informativ än "nog".. pratas det med sponsorer eller vill ni inte stöta er med dom?
    9-5 2,3t sedan -99 170hkr + 9-5 2,3T Aero SC -02 250hkr(under bearbetning)
    Stock is enoughPOWERto kill anybody"

  18. #58
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 330
    Medlem#
    4827
    Hej!

    Jag har dialog med Micke.

    Mvh Michael

  19. #59
    Helt original MultiMans avatar
    Reg.datum
    nov 2014
    Ort
    Kramfors
    Inlägg
    642
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Hej!

    Jag har dialog med Micke.

    Mvh Michael
    Varför svarar du enbart med oneliners? Man blir ju väldigt tveksam att bli medlem med detta märkliga beteende från klubbordföranden.

  20. #60
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 330
    Medlem#
    4827
    Hej @MultiMan!

    Jag för en dialog med Micke.
    Bland annat ska vi göra ett reportage kring vad som händer på Speedparts, nyheter, produkter med mera.
    Vi ska också berätta om vem Micke är samt hoppas med detta få upp hans ögon för vad det betyder för klubbens medlemmar att Speedparts närvarar på klubbens aktiviteter.

    Vi har kommit överens om att fortsätta vår dialog efter att Saabfestivalen är genomförd.

    Fram tills dess är mitt och mångas fokus att förbereda oss nu på den kommande festivalen.

    Mvh Michael

    3 användare gillar detta inlägg



Liknande ämnen

  1. Svar: 32
    Senaste inlägg: 2019-09-04, 21:27
  2. Svarar någon på "sponsor"?
    Av Soundcorp i forum Klubbfrågor
    Svar: 25
    Senaste inlägg: 2013-01-22, 23:12

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •