Kopllade in laddtrycksmätare i min viggen.
Men tycker laddet konstigt laddar typ 0,7 och ibland 0,9 är det normal eller?
Hat 3" från turbo oxå¨behöver ja justera glt då? och i så fall hur gör jag det?
Vad ladda era viggen?
/Tack på förhand
Kopllade in laddtrycksmätare i min viggen.
Men tycker laddet konstigt laddar typ 0,7 och ibland 0,9 är det normal eller?
Hat 3" från turbo oxå¨behöver ja justera glt då? och i så fall hur gör jag det?
Vad ladda era viggen?
/Tack på förhand
Viggen vilken bil! Synd att de finns så många viggen-wannabees
upp
Viggen vilken bil! Synd att de finns så många viggen-wannabees
en viggen ska ladda mellan 0,95-1,4 beroende på höjden över vattnet . men sen så laddar den mindre på 1 och 2 an , vet ej hur mycket min laddar ! har ej kopplat in någon mätare än men , snart så
hur ställer jag in grundladdet?
Viggen vilken bil! Synd att de finns så många viggen-wannabees
Hej,
Låter som ett rimligt laddtryck om du kör 3" system med original S/W. T7 ställer ner laddtrycket eftersom det inte krävs lika högt laddtryck för att uppnå önskad luftmassa med det lägre mottrycket som ett 3" ger.
Mvh
KK
Saablös efter att nu ha avslutat Projekt Skattesmitaren v. 2.0, en 9-3 SC BioPower Aero med Steg 5+. Bruksar numera vit BMW X3, busar runt i gul Mini Cooper S Cab och sätter skräck i V8-åkarna i skärgården med en svart 304 hk Yamaha SHO.
till kk
Så dyu tycker det är bra då?
jag ska inte ställa in glt eller?
tack för svaret!!!
/Mvh Daniel
Viggen vilken bil! Synd att de finns så många viggen-wannabees
Tycker inte att det borde behövas på din bil. Skadar dock inte att kolla givetvis, även om det är lite bökigare än det är på en T5-bil.Ursprungligen postat av Eriksson866
Mvh
KK
Saablös efter att nu ha avslutat Projekt Skattesmitaren v. 2.0, en 9-3 SC BioPower Aero med Steg 5+. Bruksar numera vit BMW X3, busar runt i gul Mini Cooper S Cab och sätter skräck i V8-åkarna i skärgården med en svart 304 hk Yamaha SHO.