Sidan 11 av 11 FörstaFörsta ... 91011
Resultat 201 till 216 av 216

Ämne: Information kring utskick av medlemskort

  1. #201
    Steg 1 cactuzs avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    1 218
    Medlem#
    8541
    Just det man ska ju spendera all sin fritid med klubbangelägenheter så man riktigt tappar suget på att engagera sig.
    Fredagkvällar ska man definitivt inte försöka slappna av när man har en hektisk helg med klubb-angelägenheter framför sig.

    3 användare gillar detta inlägg


    Saab 9-3 SS 2,0t -05 - ///Mackanized BioPower - projekttråden
    Saab 9-3 SS Aero -05 - ///Mackanized BioPower
    Saab 9-3 CV Aero -05 - ///Mackanized BioPower

  2. #202
    Steg 1 UhrJrs avatar
    Reg.datum
    mar 2005
    Inlägg
    1 113
    Nu är vi där igen. Nu är det synd om någon igen.
    Jag skiter fullständigt i vad han gör på sin fritid och självklart ska han få spela tvspel.
    Det handlar om vad man väljer att visa upp att man gör. Här sitter folk och väntar på svar, och så skiter han i att svara. Men visa att han spelar tvspel, det hinner han med.

    Det liknar lite våran statsminister som drar iväg till USA på kändisfest efter att ha kört vårat land i botten upprepade gånger och ljugit och förstört. Men det är klart han måste få ha lite roligt....

    3 användare gillar detta inlägg



  3. #203
    Steg 1 cactuzs avatar
    Reg.datum
    maj 2011
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    1 218
    Medlem#
    8541
    Det spelar ju ingen roll vad jag svarar på det Kalle, du kommer ju ändå bara vara missnöjd så länge jag inte skriver något ont om klubben, styrelsen eller Törnros.
    Men prova att läsa kommentarerna också till den där bilden du hittade på Facebook.
    Saab 9-3 SS 2,0t -05 - ///Mackanized BioPower - projekttråden
    Saab 9-3 SS Aero -05 - ///Mackanized BioPower
    Saab 9-3 CV Aero -05 - ///Mackanized BioPower

  4. #204
    Steg 1 UhrJrs avatar
    Reg.datum
    mar 2005
    Inlägg
    1 113
    Det är ju så det funkar. Håller man på lag B brukar man ju ogilla lag A.

  5. #205
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 124
    Å andra sidan, är det inga av aktieägarna i firman du jobbar på Kalle som har synpunkter på att du gör inlägg här under arbetstid? Eller du kanske gör inlägg här på raster och efter arbetstid? I så fall kan väl Törnros få leka lite efterarbetstid han med

    1 användare gillar detta inlägg



  6. #206

  7. #207
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 124
    Ptja, liknelsen är väl tyvärr mer till Törnros fördel än din, denna gång. Du använder arbetstid till något privat, Törnros undlåter att använda sin fritid till ideellt arbete.

    1 användare gillar detta inlägg



  8. #208
    Steg 1 UhrJrs avatar
    Reg.datum
    mar 2005
    Inlägg
    1 113
    Citat Ursprungligen postat av bollman Visa inlägg
    Ptja, liknelsen är väl tyvärr mer till Törnros fördel än din, denna gång. Du använder arbetstid till något privat, Törnros undlåter att använda sin fritid till ideellt arbete.
    Och jag var sarkastisk.

    Börjar bli jävligt trött på det här smörandet åt två håll.
    Du vet vad jag menar så tvinga mig inte att börja leva rövare på riktigt.

  9. #209
    Steg 1 UhrJrs avatar
    Reg.datum
    mar 2005
    Inlägg
    1 113
    Vet du vad. Jag skiter i allting nu. Varför ska jag sitta här och sprida dåliga vibbar egentligen?
    Gör vad fan ni vill.

    1 användare gillar detta inlägg



  10. #210
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2010
    Ort
    GÖTENE
    Inlägg
    107
    Medlem#
    132
    Ja e int bitter

    2 användare gillar detta inlägg



  11. #211
    Hirsch mappning
    Reg.datum
    apr 2004
    Ort
    Mälardalen/Hallstahammar
    Inlägg
    6 232
    Kalle ,

    Du kunde inte ha skrivit bättre inlägg än den sista.
    Kör : Saab 9-5 Aero 2008 automat Hirsch 300 hk 400 nm och Saab 9-3 Vector 2009 automat Hirsch 220 hp https://www.garaget.org/?car=313776

  12. #212
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 124
    Citat Ursprungligen postat av UhrJr Visa inlägg
    Och jag var sarkastisk.

    Börjar bli jävligt trött på det här smörandet åt två håll.
    Du vet vad jag menar så tvinga mig inte att börja leva rövare på riktigt.
    Och du vet vad jag menar och fattade att jag var ironisk.
    Nu är ett bra läge att vi båda skrattar och går vidare...

    FFS, det är en liten klubb för folk som vill busa med sina bilar på bana någon gång ibland, inte FN. Folk dör inte om saker inte blir gjorda. Relaxa, sucka över att det är långsamt ibland, gå ut och skruva på bilen istället. Visst har man all rätt att bli lite irri ibland, men man måste också kunna sätta det hela i lite perspektiv. Man kan inte älska alla, alla kan inte vara ens vänner.

    1 användare gillar detta inlägg



  13. #213
    Grundladd BigPetes avatar
    Reg.datum
    nov 2012
    Ort
    Lövestad
    Inlägg
    316
    Medlem#
    8906
    Jäklar vilken tråd! Nästan så man får plocka fram popcornen.

    Ja, styrelsen är inte alls bra på att kommunicera med medlemmarna. Det är väldigt lite snack och ännu mindre verkstad. Styrelsen verkar mest använda standardfraser som inte säger någonting. Raka svar får man aldrig, utan det är undanflykter eller svar på något som inte efterfrågas.

    Många av de medlemmar som mest aktivt ifrågasätter styrelsen har ett ganska otrevligt sätt att göra det på.

    Jag tycker det är helt okej att föra diskussioner kring detta på ett öppet forum eftersom de många problemen och frågorna har funnits en längre tid men aldrig besvarats. Ännu bättre är det så klart om man medverkar på årsmötet eller lägger fram motioner.

    Man bör kanske även se över om den nuvarande styrelsen verkligen är lämplig eftersom så många medlemmar är missnöjda med deras arbete; eller rättare sagt med bristen på arbete.

    Det är tragiskt att se en styrelse som verkar helt ignorera medlemmarnas missnöje, och lika tragiskt är det att se hur medlemmar beter sig helt respektlöst istället för att försöka föra en konstruktiv diskussion. Detta i sig är inte helt lätt dock med tanke på styrelsens tidigare nämna oförmåga att kommunicera på ett bra sätt.

    Jag kan inte bestämma mig för om jag tänker fortsätta vara medlem eller inte. Jag väntar och ser.

    1 användare gillar detta inlägg


    Saab 9⁵ Aero MY04 - BioPower - 315 hk/450 Nm
    http://www.garaget.org/?car=315585

  14. #214
    Steg 3
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Fågelbrolandet
    Inlägg
    3 072
    Jag tackar för mig efter 12 år. Anledning , inte roligt längre och bra rabatter har jag fixat själv.

    1 användare gillar detta inlägg


    http://www.garaget.org/?car=144123
    SAAB är som en drink djävulsk och full med godsaker.

  15. #215
    Steg 2 rcys avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Södra Bomhus (Gävle)
    Inlägg
    2 399
    Medlem#
    6935
    Citat Ursprungligen postat av bollman Visa inlägg
    Å andra sidan, är det inga av aktieägarna i firman du jobbar på Kalle som har synpunkter på att du gör inlägg här under arbetstid? Eller du kanske gör inlägg här på raster och efter arbetstid? I så fall kan väl Törnros få leka lite efterarbetstid han med
    Det kanske är så att Kalles jobb blir gjort, så då gör det inte så mycket om han hänger på ett forum på dödtiden?

    Jag har absolut ingenting emot att Törnros spelar tv-spel, men jag måste hålla med Kalle att det faktiskt ser lite illa ut när absolut ingenting händer i klubben och ursäkten alltid är att det inte finns tid. Prioriterar man tv-spel över klubbens arbete så till den grad att klubben blir lidande, kanske man ska avsäga sig sin post.

    1 användare gillar detta inlägg


    Saab 9-3 Aero -02 Saab 9-3 Vector -04
    Saab 9-5 2.3t -00
    Saab 9-5 2.3t -99

  16. #216
    Steg 3 Loffes avatar
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    3 467
    Medlem#
    5129
    Fast nu har ju Kalle chansen att hjälpa till och se till att saker händer,
    Bollman efterfrågar hjälp i den här tråden: http://forum.saabturboclub.com/showt...rsion-2-0-quot
    Till mitt garage: Garaget

Liknande ämnen

  1. Medlemskort
    Av addelindahl i forum Allmänt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 18:39
  2. Medlemskort
    Av Per Odvar i forum Allmänt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2005-07-24, 00:18
  3. Hur går det med våra medlemskort?
    Av zsh i forum Allmänt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-07-06, 15:51
  4. Har ni fått era medlemskort?
    Av Hosiman i forum Allmänt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-05-09, 10:15

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •