Sidan 8 av 11 FörstaFörsta ... 678910 ... SistaSista
Resultat 141 till 160 av 216

Ämne: Information kring utskick av medlemskort

  1. #141
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 167
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Så skall det bli någon fortsättning på infoflödet behöver vi Alla hjälpa till.

    En av orsakerna till många av era felaktiga påståenden är precis som ni säger att informationen från årsmötena inte kommer ut till varje medlem.
    Därför kommer vi att videosända kommande årsmöte, och vi har för avsikt att lägga upp protokollet på hemsidan.

    Mvh Michael

    Videosända är bra för att få fler att känna sig delaktiga (och att den filmen finns tillgänglig efteråt) men att föra ett protokoll som hålls tillgängligt måste ändå ha högre prioritet.

    ... att ha för avsikt hjälper ju inte när det inte blir något resultat!

    Och att alla behöver hjälpa till är uppenbart, Vem kan hjälpa dig att ladda upp en pdfer med senaste protokoll till att börja med?
    Det borde ta 15min max och nya hemsidan har varit uppe mer än 3 månader

    Och som du själv skriver så skulle det undanröja "många av era felaktiga påståenden" vilket tar tid av oss alla och skapar en trist stämning.
    Vi har ju spenderat långt mer än 15min i denna diskussion, tid som skulle kunnat användas till att att göra de senaste 10årens dokument tillgängliga!

    4 användare gillar detta inlägg


    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  2. #142
    Steg 2 rcys avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Södra Bomhus (Gävle)
    Inlägg
    2 399
    Medlem#
    6935
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    och vi har för avsikt att lägga upp protokollet på hemsidan.
    Jag kastar in en mycket snabb, enkel och rak fråga här: vad hindrar er?
    Att lägga in protokollet på hemsidan kan inte vara mer än 2 minuters jobb. Du hade antagligen hunnit göra det på mindre tid än vad det tog dig att skriva det där inlägget.
    Så varför är det inte redan gjort?

    Det jag försöker belysa här är ett ständigt återkommande problem, och det är "mycket snack och lite verkstad" syndromet. Det pratas hela tiden från styrelsen om allt som ska göras och hur lite tid det finns och att ingen hinner med, men från vår (medlemmarnas) synvinkel så händer det absolut ingenting! TT är borta, medlemskorten är absurt försenade, klubbshopen är stängd, hemsidan uppdateras inte, aktiviteten på forumet minskar drastiskt, inga träffar eller aktiviteter anordnas förutom i närområdet kring Trollhättan. Utåt sett så är det ju totalt stiltje i klubben.
    Förr oss medlemmar är det totalt obegripligt hur ni kan ha så mycket att göra som ni påstår, eftersom det i våran värld inte händer någonting överhuvudtaget! Jag säger inte att ni inte gör något, jag försöker bara göra er medvetna om att ni gör ingenting som syns.

    Att lägga ut protokollet på hemsidan vore en början. Dels skulle informationen nå medlemmarna, och dessutom skulle någonting hända på hemsidan. Det är två minuters jobb men det är ett enormt steg i rätt riktning, så jag frågar igen: vad hindrar dig?

    4 användare gillar detta inlägg


    Saab 9-3 Aero -02 Saab 9-3 Vector -04
    Saab 9-5 2.3t -00
    Saab 9-5 2.3t -99

  3. #143
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    1 251
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    ... Orsakerna till varför vi avbröt sammarbetet med den dåvarande redaktioben för TurboTrycket togs upp under årsmötet i höstas.

    Det handlade om att vi inte var nöjda med hur arbetet gick och att Fredrik själv hade svårt att möta våra mål utav olika anledningar.
    Vänta nu! Nu blir jag faktiskt riktigt förbannad. Vad som sades på årsmötet vet jag inte, jag var inte där. Men så mycket vet jag att det du skriver nu är en mycket starkt förvrängd bild av sanningen, som får mig att framstå i dålig dager.
    Du väljer dessutom att göra det öppet, inför publik.
    Det finner jag anmärkningsvärt.

    Du nämner att ni anser att jag inte levererade det ni önskade. Är det så så är det så. Inga problem så långt.
    Men raderna från ditt inlägg ovan väcker ändå en hel del frågor hos mig.
    Jag tycker dessutom du är skyldig mig svar på dessa och eftersom du framställt mig i dålig dager i rampljuset så anser jag vidare också att det även är där som svaren bör hamna:

    * Var det därför som jag fick en biobiljett av styrelsen innan julen 2014? För att produkten inte blev den önskade?

    * Var det därför som du, inför årsskiftet 2014/2015 gav mig klara indikationer på att arbetet skulle fortsätta utan ändringar säsong 2015? Jag har kvar vår mailkorrespondens, om du råkat glömma.

    * Vilka är de mål som jag inte uppfyllde som du nämner här? Redovisa dem gärna, så jag får en chans att bemöta den kritiken.

    * Ser du det inte som märkligt att prata om mål som aldrig infriades (enligt dig), när ni samtidigt aldrig någonsin gav mig de ekonomiska riktlinjer jag bad om från början?

    * Du vidhåller alltså att styrelsen bröt med mig? Inte rakt omvänt, att jag var mycket tydlig med att jag inte tänkte ställa upp på ett märkligt krav som du ställde mot mig, där jag ordagrant bad styrelsen fundera ett varv till på om det kravet verkligen skulle ligga kvar? Jag avslutade den frågan med det klara budskapet att om kravet kvarstod så fick det vara från min sida. Då frånsade jag mig uppgiften på stående fot, vilket också var precis vad jag gjorde då beslutet från styrelsen stod fast. Så kul är det inte att lägga motsvarande en månads heltid på ideellt arbete.
    Vem som då bröt med vem lämnar jag till betraktaren att avgöra.

    * Hur, menar du, har produktionen av och framförallt slutprodukten TT, blivit bättre igen i styrelsens regi?
    Senast redigerat av Mr Dezent den 2015-09-09 klockan 09:55.
    Dodge Viper / Porsche 996 C4 Cab / Hummer / Volvo S60 2,4T / Volvo V60 D2
    Professionell räksmugglare

  4. #144
    Steg 1 UhrJrs avatar
    Reg.datum
    mar 2005
    Inlägg
    1 113
    Citat Ursprungligen postat av Mr Dezent Visa inlägg
    jag var mycket tydlig med att jag inte tänkte ställa upp på ett märkligt krav som du ställde mot mig, där jag ordagrant bad styrelsen fundera ett varv till på om det kravet verkligen skulle ligga kvar? Jag avslutade den frågan med det klara budskapet att om kravet kvarstod så fick det vara från min sida. Då frånsade jag mig uppgiften på stående fot, vilket också var precis vad jag gjorde då beslutet från styrelsen stod fast. Så kul är det inte att lägga motsvarande en månads heltid på ideellt arbete.

    Vad var kravet? Jag tror fler är mycket intresserade!

    2 användare gillar detta inlägg



  5. #145
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 167
    Citat Ursprungligen postat av UhrJr Visa inlägg
    Vad var kravet? Jag tror fler är mycket intresserade!

    Var det inte det han skrev?
    De delar jag fetmarkerat i delcitatet
    Eller fanns det fler krav? Vi skulle kunna läsa årsmötesprotokollet om det var tillgängligt.

    Citat Ursprungligen postat av Mr Dezent Visa inlägg
    Budget och kostnader
    Det första jag gjorde när jag tillträdde var att fråga kring ekonomiska riktlinjer.
    Givetvis var min plan aldrig att resa land och rike runt på klubbens bekostnad, men man måste ha riktlinjer att följa.
    Nu fick jag inga sådana alls och hittade vägar att lösa problemet.

    I några fall bjöd jag under den tid jag var redaktör klubben på kostnader som vissa reportage medförde.
    Detta, vill jag understyrka, är dock helt mitt eget val då jag aldrig begärt ersättning för dessa utlägg och det tänker jag inte göra nu heller.
    Är helt övertygad om att jag fått ersättning för dessa utlägg om jag skickat kvitton till kassören inom klubben, så absolut ingen skugga över styrelsen där. Det är helt mitt eget val.
    Däremot är jag kritisk till att jag aldrig fick ekonomiska riktlinjer, trots begäran om sådana.
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  6. #146
    Steg 1 Slenders avatar
    Reg.datum
    jan 2008
    Ort
    Ulricehamn
    Inlägg
    1 081
    Medlem#
    7289
    Citat Ursprungligen postat av HeRmAN Visa inlägg
    Var det inte det han skrev?
    De delar jag fetmarkerat i delcitatet
    Eller fanns det fler krav? Vi skulle kunna läsa årsmötesprotokollet om det var tillgängligt.
    Nja, det där är ju snarare hans krav på styrelsen, att han ville ha riktlinjer. Det förtäljer inte vad styrelsen hade för krav mot honom som han inte ville ställa upp på.

  7. #147
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 330
    Medlem#
    4827
    Tjenare!

    Att fortsätta försöka förklara här är inte värt försöket.

    Allt feltolkas och på många påståenden som ni har pekar ni ut styrelsen som boven i dramat.

    Samarbetet mellan tidigare redaktören och styrelsen sprack, och både Fredrik och jag kom överens över telefon att avsluta vårt samarbete.

    Fokus just nu lägger jag personligen på att stötta och mana på IT-gruppen att komma fram till en snabbare medlemshantering.

    Det har prio 1.

    Därefter skall vi genomföra årets sista banträff.

    Parallellt pratar jag vidare med Bollman om hur vi ska kunna dela upp arbetet bättre inom IT-gruppen.

    Mvh Michael

  8. #148
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 167
    Citat Ursprungligen postat av Slender Visa inlägg
    Nja, det där är ju snarare hans krav på styrelsen, att han ville ha riktlinjer. Det förtäljer inte vad styrelsen hade för krav mot honom som han inte ville ställa upp på.

    OK, My bad. Jag missförstod UhrJr's quote.


    Hmmm. Locket på och hemligheterna bevaras!
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  9. #149
    Steg 1 UhrJrs avatar
    Reg.datum
    mar 2005
    Inlägg
    1 113
    Du glömde tillägga att vi får hoppas att vädret är med oss till banträffen!

    3 användare gillar detta inlägg



  10. #150
    Steg 2 rcys avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Södra Bomhus (Gävle)
    Inlägg
    2 399
    Medlem#
    6935
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Tjenare!

    Att fortsätta försöka förklara här är inte värt försöket.

    Allt feltolkas och på många påståenden som ni har pekar ni ut styrelsen som boven i dramat.
    En stor anledning till det kan ju vara att styrelsen aldrig kommer med några raka besked eller svarar på direkta frågor. Eftersom vi aldrig får veta något så tvingas vi gissa, och då blir det givetvis spekulationer.
    När det gäller information så är faktiskt STCS ett skräckexempel på hur en förening *inte* ska fungera!

    Vill inte styrelsen pekas ut som boven i dramat, så kan ju styrelsen helt enkelt berätta hur det ligger till. Så länge styrelsen inte gör detta, så kan man inte anta något annat än att styrelsen verkligen är boven i dramat, någon annan anledning att mörka finns nämligen inte.

    3 användare gillar detta inlägg


    Saab 9-3 Aero -02 Saab 9-3 Vector -04
    Saab 9-5 2.3t -00
    Saab 9-5 2.3t -99

  11. #151
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    1 251
    Nej, ingen är betjänt av det här tjafset. Det var därför jag egentligen inte ville ge mig in i diskussionen om TT och mitt avhopp från första början.

    Jag vill inte rikta kritik mot styrelsen i sin helhet. Ber om ursäkt för att så kan ha upplevts.
    Jag har ju aldrig haft någon större inblick i styrelsen, så jag kan omöjligen uttala mig om de gör ett bra jobb eller inte. Jag vet inte ens deras åsikt i just denna sakfråga, eftersom den enda person inom styrelsen som jag haft kontakt med under all denna tid är just Michael själv.

    Därför kan jag, i just frågan om hur TT hanteras, inte påstå att styrelsen är boven i dramat.
    Däremot är det ju precis vad Michael gör, påstår att jag är boven i dramat.
    Detta gör han för att sedan inte längre ta ansvar för sitt eget påstående, med den bekväma utgången att han har annat att rikta fokus mot.
    Det är en feg väg ut kan jag tycka, inte minst eftersom den förklaring han ger här skiljer sig helt från vårt samtal i samband med mitt avhopp.

    Här framstår det mer och mer som att du vill dölja ett dumt beslut som du tagit, ett beslut som du nu inte längre är beredd att försvara.
    Allt detta säger absolut ingenting om styrelsen eller klubben, men det säger väldigt mycket om dig, Michael.

    Tills vidare har jag fått fram det jag vill ha sagt.
    Även jag har - liksom Kamrat Ordförande - viktigare saker att göra än att fortsätta det här tjafset.

    3 användare gillar detta inlägg


    Senast redigerat av Mr Dezent den 2015-09-09 klockan 22:27.
    Dodge Viper / Porsche 996 C4 Cab / Hummer / Volvo S60 2,4T / Volvo V60 D2
    Professionell räksmugglare

  12. #152
    STCS Ordförande tornross avatar
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 330
    Medlem#
    4827
    Tjenare!

    Fredrik >

    Beslutet att avsluta samarbetet med dig som redaktör är ett gemensamt styrelsebeslut och något som jag står för.


    Alla >

    Att alla detaljer i en sådan här känslig diskussion inte offentliggörs på ett öppet forum är helt i linje med att vi inte vill hänga ut en person.
    Inte för att dölja något.


    rcy >

    Kom gärna med exempel på Hur informationen kan förbättras, så får vi i styrelsen diskutera tillsammans med IT-gruppen vad vi kan göra.

    Styrelsen har ju faktiskt tillsatt en IT-grupp för att stötta klubben inom IT-området.

    Mvh Michael

  13. #153
    Steg 1 UhrJrs avatar
    Reg.datum
    mar 2005
    Inlägg
    1 113
    Så kravet var att offra en oskuld till styrelsen?
    Vad är så fruktansvärt känsligt så att det inte kan avslöjas?
    Är jäkligt trött på ditt politikersnack och din metod att prata runt allting. Även ditt sliskiga vis att inleda varje inlägg med en hälsning och avsluta det med Mvh, trots att det mellanåt kan finnas en underliggande ton av irritation. Det är genomskinligt.
    Vårat telefonsamtal vi hade som handlade om att jag skulle bli vägrad mitt betalda medlemskort om jag inte drog åt min slips lät likadant. Du är vidrig i ditt sätt att ta diskussioner Michael, och det står jag för....*hint hint*

    4 användare gillar detta inlägg



  14. #154
    Steg 2
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    2 253
    Nu blir nog den här tråden låst.....

  15. #155
    Steg 1 UhrJrs avatar
    Reg.datum
    mar 2005
    Inlägg
    1 113
    Det ante mig. Fy för den som faktist säger det den tycker. Det är bättre att vara trevlig öppet och sedan prata bakom ryggen.

    2 användare gillar detta inlägg



  16. #156
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 167
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Alla >

    Att alla detaljer i en sådan här känslig diskussion inte offentliggörs på ett öppet forum är helt i linje med att vi inte vill hänga ut en person.
    Inte för att dölja något.
    Vem är det du inte vill hänga ut bäste herr ordförande?

    TT-Affären har två parter, du och Fredrik.
    Fredik har rest sig och står rakryggad och ger sin syn på det hela utan inlidningar, undanflykter eller svammel. Bara fakta och sin åsikt.
    Har har ju t.o.m varit väldigt generös och inte utkrävt vad han kanske borde kunna göra om jag tolkar hans inlägg korret.
    Fredrik inser dessutom att alla och då menar jag klubben och dess medlemmar tjänar mest på att dra ett streck över det som varit och blicka framåt och då är det det inte schysst att "få en kniv i ryggen"
    Jag tycker nog att Fredrik lag sina kort på bordet och är öppen.

    Vem är det då du inte vill hänga ut?
    Jag får det till att någon sitter med Svarte Petter

    3 användare gillar detta inlägg


    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  17. #157
    Steg 5
    Reg.datum
    okt 2004
    Ort
    Värnamo
    Inlägg
    5 530
    Medlem#
    9481
    Vilken soppa delux, vad är det egentligen som händer med den fina klubb vi en gång hade...

    3 användare gillar detta inlägg


    Saab 9-5 2,0t SS -08
    Saab 9-5 2,0t SS -06

  18. #158
    Steg 2 rcys avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Södra Bomhus (Gävle)
    Inlägg
    2 399
    Medlem#
    6935
    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    rcy >

    Kom gärna med exempel på Hur informationen kan förbättras, så får vi i styrelsen diskutera tillsammans med IT-gruppen vad vi kan göra.
    - Lägg ut mötesprotokollen på hemsidan.

    - Förklara varför samarbetet med Dezent angående Turbo Trycket sprack. Exakt vad var kravet han inte kunde gå med på? Du har fått ett flertal raka och väldigt rimliga frågor här i tråden (och i många andra trådar) som du ignorerat. Det är precis det beteendet som skapar rykten och antagningar och utmålar styrelsen som syndabock!

    - Uppdatera hemsidan löpande! Även om det inte finns några nyheter, så uppdatera ändå! Den smått absurda förseningen av medlemskort hade med all sannolikhet blivit en mycket mindre grej om det lite då och då kom en blänkare på hemsidan i stil med "Medlemskorten är fortfarande försenade, men vi jobbar så snabbt vi kan på det!"
    Bara det händer *någonting* så är dom allra flesta nöjda, men att bara bli totalt ignorerad och hållen utanför i månader i sträck skapar ett enormt missnöje. Detta är något jag lärt mig efter många många år inom ett yrke med daglig kundkontakt. Det är i stort sett aldrig någon som klagar, så länge man håller dom informerade! Missar man ett möte eller inte kan hålla en tid, så ringer man bara och säger till. Kan man inte leverera något i tid, så förvarnar man om detta. Jobbar man på något som drar ut på tiden, så informerar man om att det är inte klart, men jag jobbar på det. Det blir i princip aldrig några som helst problem *så länge man visar att man faktiskt gör något*!

    - Svara på frågor! Du är en av få som faktiskt tar dig tid att vara på forumet, och det ska du ha en eloge för. Tyvärr så har du en extremt undvikande och intetsägande framtoning. Du svarar nästan aldrig på raka frågor, och när du svarar så undviker du själva frågan och kommer bara med vaga omskrivningar.
    Hur många gånger har du inte fått frågan varför styrelsen inte gör något åt problemen med Speedparts, och hur många gånger har du inte bara svarat "vi jobbar på det"? Vad i helvete betyder det? Det säger ju absolut ingenting! Vad *exakt* gör ni? Pratar ni med Speedparts, ställer ni några ultimatum, eller betyder det bara att ni läst tråden på forumet?
    Samma sak med diskussionen angående TT här i tråden. Du har flera gånger fått frågan exakt vad det var som skar sig mellan styrelsen och Dezent men undvikit att svara. Givetvis ställer det till med spekulationer, hade allt gått rätt till så finns det ju ingen anledning att inte besvara frågan, eller hur? Som jag förstått det fanns det ett krav från styrelsen som Dezent inte ställde upp på, vad exakt var det kravet? Om det var ett rimligt krav så ser jag ingen anledning till varför det måste hemlighållas.

    Jag tvivlar inte på att styrelsen verkligen jobbar och försöker, problemet är att sättet ni gör det på är extremt frustrerande för oss medlemmar. Inga förändringar märks utåt och ni berättar aldrig vad exakt det är ni gör, utan allt ska hemlighållas och frågar någon någonting överhuvudtaget så får man bara svaret "vi jobbar på det" och sen återgår allt till status quo: ingenting händer! Medlemsutskick, klubbshoppen, problemen med speedparts, hemsidan, allt är saker som har varit på tapeten i flera år och hur många trådar som helst har skapats här på forumet, och ändå har ingen som helst information om status och eventuella framsteg gått ut från styrelsen!
    Dom flesta av punkterna ovan är saker som skulle ta dig några minuter att göra, så även om du säkerligen är en upptagen man så finner jag det högst osannolikt att det bara skulle vara tidsbrist som är orsaken till att inget hänt ännu. Om det sen beror på slentrian, brist på motivation eller att ni försöker dölja något låter jag vara osagt, men som du säkert förstår så blir det naturligtvis väldigt mycket spekulationer när vi inte får någon information alls.

    - - - Uppdaterad - - -

    Citat Ursprungligen postat av tornros Visa inlägg
    Att alla detaljer i en sådan här känslig diskussion inte offentliggörs på ett öppet forum är helt i linje med att vi inte vill hänga ut en person.
    Varför inte? Har personen gjort något fel? Då kanske den bör hängas ut.
    Har den inte gjort något fel? Ja, då finns det väl inget att dölja.

    Inser du inte att du själv späder på alla spekulationer något helt enormt när du säger saker som denna?

    6 användare gillar detta inlägg


    Saab 9-3 Aero -02 Saab 9-3 Vector -04
    Saab 9-5 2.3t -00
    Saab 9-5 2.3t -99

  19. #159
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2013
    Ort
    Härnösand
    Inlägg
    300
    Medlem#
    9591
    Ja herregud vad händer här ? vilken såp opera jag vart medlem i,huvva jag ryser nästan...
    Saab 9-3 tid Vector -06 / Saab 9-5 Aero -04

  20. #160
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 167
    Citat Ursprungligen postat av topline Visa inlägg
    Ja herregud vad händer här ?

    En ganska bra fråga faktiskt.
    Är det så medlemmarna vill ha det?


    När ni funderat färdigt och kommit fram att det krävs förändringar, stora förändringar är är det dags att agera.
    Sitter ni bara tysta så lär det krypa på i samma snigelfart som det gör nu
    Senast redigerat av HeRmAN den 2015-09-12 klockan 10:14.
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

Liknande ämnen

  1. Medlemskort
    Av addelindahl i forum Allmänt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 18:39
  2. Medlemskort
    Av Per Odvar i forum Allmänt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2005-07-24, 00:18
  3. Hur går det med våra medlemskort?
    Av zsh i forum Allmänt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-07-06, 15:51
  4. Har ni fått era medlemskort?
    Av Hosiman i forum Allmänt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2005-05-09, 10:15

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •