Min bror fick igår sin KTM stulen. Postar hans inlägg från FB här med för spridning:

"Fick precis min hoj stulen i Källby utanför Lidköping... Var en kille här o skulle kolla på den då jag har ute den för försäljning på blocket. Han ringde igår samt skickade ett sms att han var intresserad o ville komma o kolla på den. Han sa att han skulle bort i helgen o därför ville komma idag (onsdag). Sagt o gjort så kom han gåendes då han sa att vi bodde i samma "by" o kollade o efter ett tag ville han provköra och godtrogen/dum i huvudet som man är så kollade jag inte körkort, sen kom han inte tillbaka. Han fanns inte i närområdet heller då vi åkte runt o kollade.

Polisanmälan har gjorts men försöker här också då vissa andra har lyckats få tillbaka stulna fordon genom dessa medier.

Killen var ca 175cm lite satt o rätt så mullig, mellanblont, halvlångt hår. Svarta mjukisbyxor, svart jacka, reflexväst och grå integralhjälm.

Jag ber er bara hålla ögonen öppna ifall ni ser något, hojen såg ut som på bilderna men kan även vara orange/svart då det gröna är gummifärg som går att ta bort."







Marz