Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: The page isn't redirecting properly

  1. #1
    Doktor Etnoys avatar
    Reg.datum
    maj 2014
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    719

    The page isn't redirecting properly

    Hej!

    Jag har de senaste veckorna märkt lite intermittenta strul när jag surfar på forumet via mobilen. Det händer ibland att jag får felet "The page isn't redirecting properly " från Firefox, ett fel som inte åtgärdas av att jag laddar om sidan. Ingen annan sida jag surfar på har det här problemet, så det verkar i alla fall inte som att det är fel på telefonen.

    Oftast dyker felet upp när jag bläddrar till nästa sida i en forumtråd. Första sidan jag landar på (inte nödvändigtvis sida "ett") fungerar alltid.

    Telefonen är en modifierad Galaxy S5 och jag kör en uppdaterad Firefox (minns inte exakt versionsnr)
    Glidarbilen: Saab 9-5 Griffin 2.3t Biopower 2009 "Phoenix". Hustruns: Saab 9-5 2.0t Biopower 2006 "Pärlan". Saab 9-5 Aero Salomon Edition 2002 "Laxen" (In memoriam) Projekttråd. Driver Youtubekanalen Trionic Seven.

  2. #2
    Doktor Etnoys avatar
    Reg.datum
    maj 2014
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    719
    Är det någon mer som drabbas av detta fel? Det är nästan omöjligt att läsa på forumet från mobilen för mig.
    Glidarbilen: Saab 9-5 Griffin 2.3t Biopower 2009 "Phoenix". Hustruns: Saab 9-5 2.0t Biopower 2006 "Pärlan". Saab 9-5 Aero Salomon Edition 2002 "Laxen" (In memoriam) Projekttråd. Driver Youtubekanalen Trionic Seven.

  3. #3
    Nej, däremot får jag ofta "Ditt bidrag kunde inte hanteras eftersom säkerhetsbeviset har gått ut" när jag läser forumet på min Samsung Tab 3.
    Signaturlös

  4. #4
    Moderator
    Reg.datum
    apr 2003
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    6 867
    Medlem#
    4458
    Jag känner igen det med säkerhetsbeviset. Det felmeddelander får jag just nu så fort jag försöker använda sökfunktionen på forumet. Men då på min helt vanliga Win7-dator med Firefox som webbläsare. Vad beror detta på?
    9³ SS -05, Steg 4 Biopower. Såld.
    Projekttråd: Hot Chilli Project

  5. #5
    Citat Ursprungligen postat av Vfr Visa inlägg
    Jag känner igen det med säkerhetsbeviset. Det felmeddelander får jag just nu så fort jag försöker använda sökfunktionen på forumet. Men då på min helt vanliga Win7-dator med Firefox som webbläsare. Vad beror detta på?
    Säkerhetsbeviset har ett bäst-före-datum och om du har väntat för länge efter sidan laddades kan du inte söka. Kopiera din söksträng, be web-läsaren att ladda om sidan och klistra in söksträngen igen. Då ska det fungera. Så har det varit sedan forumet "uppgraderades".
    Saab 9³ SC Aero V6 TX XWD eLSD 2010 Hirsch eSID (som Turbo X men lite bättre och lite ovanligare)

  6. #6
    Doktor Etnoys avatar
    Reg.datum
    maj 2014
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    719
    Problemet med säkerhetsbeviset är inte relaterat till felet som jag får.
    Glidarbilen: Saab 9-5 Griffin 2.3t Biopower 2009 "Phoenix". Hustruns: Saab 9-5 2.0t Biopower 2006 "Pärlan". Saab 9-5 Aero Salomon Edition 2002 "Laxen" (In memoriam) Projekttråd. Driver Youtubekanalen Trionic Seven.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av Vfr Visa inlägg
    Jag känner igen det med säkerhetsbeviset. Det felmeddelander får jag just nu så fort jag försöker använda sökfunktionen på forumet. Men då på min helt vanliga Win7-dator med Firefox som webbläsare. Vad beror detta på?
    Har aldrig fått det på Windows, men i surfplattan har det kommit nån gång per minut, utan att jag ens gjort något i webläsaren. Men det roliga är att efter jag skrivit om detta här så har det upphört. Jag misstänker att nån har gjort nåt.
    Signaturlös

  8. #8
    Sugmotor
    Reg.datum
    okt 2014
    Inlägg
    4
    Medlem#
    -
    Hej!

    Jag står inför samma problem i min Galaxy S5 Firefox.

  9. #9
    Sugmotor
    Reg.datum
    okt 2014
    Inlägg
    4
    Medlem#
    -
    Men det fungerar på Chrome. Det här är konstigt.

  10. #10
    Doktor Etnoys avatar
    Reg.datum
    maj 2014
    Ort
    Jönköping
    Inlägg
    719
    Okej, så någon mer än jag har samma problem, det är i alla fall bra

    Min Firefox-version är 33.0
    Glidarbilen: Saab 9-5 Griffin 2.3t Biopower 2009 "Phoenix". Hustruns: Saab 9-5 2.0t Biopower 2006 "Pärlan". Saab 9-5 Aero Salomon Edition 2002 "Laxen" (In memoriam) Projekttråd. Driver Youtubekanalen Trionic Seven.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •