Säljer en herrans massa delar från min Saab 9000 -94 pågrund av krock, alla delar jag nämner har INTE tagit skada av krocken. Om jag inte nämner en speciell del så kan ni alltid PMA eller fråga så kollar jag upp delen du undrar om

Ett set av 4 gröna spridare (ÄKTA 965or köpta hos maptun för 2 månader sen) 1400:-

4 olika styrboxar. 1st original ltt box, 1st ftt box, 1st trimbox som laddar strax över 1bar (anpassad för 3" avgas, öppet filter osv), 1st box som laddar 1.5bar och anpassad för gröna spridare och det som står ovan.
Pris bud för boxarna!

Slitzade skivor från och greenstuff belägg från Ebc (äkta båda 2) gått ca 500mil och en ytterst liten slit kant på dom och väldigt jämnt slitet.
1500:-

3" avgas system med sportkatt från JT. Downpipe och katten är från JT och har ett nytt flexrör på men resten är egen byggt med en dieselböj på slutet efter JTs helssytem som mall (då mitt gamla rostade sönder) Kan säljas separat om så önskas.
4000:-

Ett set av 4 TSW fälgar, rätt ovanliga (aldrig sett på en annan bil) seriöst pulverlackade i en lite mörkare vit färg men lite skit som sitter fast.
2 rätt bra däck, och 2 dåliga.
Pris: 4000:-

Finns motor och låda, väl servad motor under min tid som ägare (snart 6 år) Lådan är servad med fin olja från redline för 2 år sen och inga skrap ljud eller liknande. Pris är bud och kan säljas separat.

Hör av er om bild på bilen ihop med fälgarna, sitter skit bra på 9000!

hör av er om något ni önskar inte står med!

Mvh