Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 33 av 33

Ämne: Medlems rabatter?

  1. #21
    Sugmotor
    Reg.datum
    dec 2014
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    16
    Medlem#
    9550
    Citat Ursprungligen postat av Alex78 Visa inlägg
    På Speedparts har man följade rabatt:

    Som det står tidigare i tråden så vill inte Speedparts att deras rabatter når ut till icke-medlemmar. Var vänlig respektera detta!
    /Travis
    Skumt! Kan ju knappast bli bättre reklam för dem om folk vet om vilken rabatt man får?
    Maila dem så får ni svar.

  2. #22
    Steg 1
    Reg.datum
    nov 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    1 751
    Medlem#
    9176
    Vad häftigt att Svenska SAABklubben får skriva ut rabattsatserna på sin hemsida men inte STCS!

    Per L

  3. #23
    Steg 2
    Reg.datum
    nov 2012
    Inlägg
    2 255
    Det är därför jag undrar varför man ska köpa grisen i säcken på STCS. Maptune rabatt saknas hos Saab Klubben så
    beroende på STCS rabatt där så är det + för STCS.
    Kan man vara medlem i båda klubbarna och få "dubbla" rabatterna ? :-) Det hade vart optimalt...

  4. #24
    Steg 3 Traviss avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Segeltorp/Kungens Kurva
    Inlägg
    3 575
    Medlem#
    7567
    Citat Ursprungligen postat av Psycho Dave Visa inlägg
    Jag ska inte skriva vilka rabatter som STCS medlemmar har på Speedparts, men det är väl samma som Svenska Saabklubben har :-P

    http://saabklubben.se/medlem/medlemsrabatter/
    Och jag kan skriva att det inte är samma
    900R 2,3T Projekttråd
    VW Passat Variant -12
    "Pungen skrynklade ihop sig o snoppen blev jätteliten" -Travis om livet i 210 km/h

  5. #25
    Inte helt original !!
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    1 120
    Nu hoppas jag att Ni som kikat på Saabklubbens medlemsrabatter verkligen är medlemmar i Saabklubben!!! För annars har Ni ingen rätt att få veta detta!!!!

    Äsch, det var just detta som gjorde att jag la mina pengar på medlemsavgiften i Saabklubben. Inget hysch-pysch och hemlighetsmakeri.

    "Nä, du måste köpa bilen innan du får veta hur mycket den drar"

    Lägg ner!

    /Hasse
    Medlem 6141 i Svenska Saabklubben
    ng9-3 Aero Convertible 2005, ng9-3 Vector Sportcombi 2006, 9000 2.3T 1995, 9000 2.0i 1989, TechII, TxSuiterna, fullutrustad däckverkstad

  6. #26
    Steg 1
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Långaryd
    Inlägg
    1 256
    Medlem#
    6069
    Citat Ursprungligen postat av Procedomani Visa inlägg
    Nu hoppas jag att Ni som kikat på Saabklubbens medlemsrabatter verkligen är medlemmar i Saabklubben!!! För annars har Ni ingen rätt att få veta detta!!!!

    Äsch, det var just detta som gjorde att jag la mina pengar på medlemsavgiften i Saabklubben. Inget hysch-pysch och hemlighetsmakeri.

    "Nä, du måste köpa bilen innan du får veta hur mycket den drar"

    Lägg ner!

    /Hasse
    Medlem 6141 i Svenska Saabklubben
    Men det är ju inte STCS som är hemliga, det är ju Speedparts ...
    96 DE LUXE -61, Volvo V60 T6 -11

  7. #27
    Steg 2 rcys avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Ort
    Södra Bomhus (Gävle)
    Inlägg
    2 399
    Medlem#
    6935
    Citat Ursprungligen postat av Wigglo Visa inlägg
    Men det är ju inte STCS som är hemliga, det är ju Speedparts ...
    Det känns ju väldigt konstigt att Speedparts skulle kräva att STCS håller rabatterna hemliga, men inte har några problem med att Saabklubben skriver ut dom på hemsidan.
    Saab 9-3 Aero -02 Saab 9-3 Vector -04
    Saab 9-5 2.3t -00
    Saab 9-5 2.3t -99

  8. #28
    Grundladd
    Reg.datum
    apr 2008
    Ort
    Östersund
    Inlägg
    296
    Medlem#
    9620
    Jag tänker bara lite på rabatterna men mycket på Er som driver sajten och alla Ni som är hjälpsamma med råd och tips.
    Sajten har hjälpt mig att spara MYCKET mer än 300
    Tack Alla!
    Betalar just precis nu!

  9. #29
    STCS Styrelse
    Reg.datum
    nov 2006
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    181
    Medlem#
    1
    Bra skrivet LasseH. Det kostar pengar att driva hemsida och forumet i form av serverkostnad hos Gleesys men det ger medlemmarna möjlighet att ställa frågor och få svar. Det är värt en hel massa tycker jag. Det är för mycket snack om det skall vara lönsamt att vara med i STCS. Är du Liverpool fan betalar du en massa pengar för att vara medlem, inte tänker du på att du tjänar på detta. En del går på krogen och bränner 300 SEK en kväll, inte tjänar du på det. Nej.
    Öppna ert sinne och inse att ni får ett mervärde just tack vara Turboklubben, känn gemenskapen och njut av din saab och livet. Välkommen att bli medlem och kom och träffa likasinnade på banträffar eller på någon cruisingträff.

    Vi mottager med tacksamhet förslag på vägsträckor som kan vara trevliga att åka där vi någonstans på vägen kan stanna till, ta en fika och snackas vid. Då styrelsen kommer från södra sverige har vi dålig koll på alla vägar som finns i Sverige. Hjälp oss gärna, vi vill ha en positiv stämning mellan medlemmar i klubben.
    Vi skall ha kul tillsammans. Mvh Stig / Nr 1

  10. #30
    Moderator
    Reg.datum
    apr 2003
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    6 855
    Medlem#
    4458


    Håller helt med!
    9³ SS -05, Steg 4 Biopower. Såld.
    Projekttråd: Hot Chilli Project

  11. #31
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 167
    Citat Ursprungligen postat av LasseH Visa inlägg
    Jag tänker bara lite på rabatterna men mycket på Er som driver sajten och alla Ni som är hjälpsamma med råd och tips.
    Sajten har hjälpt mig att spara MYCKET mer än 300
    Tack Alla!
    Betalar just precis nu!
    Jag betalade i morse.... för 2016!

    Citat Ursprungligen postat av MrStcs Visa inlägg
    Det är för mycket snack om det skall vara lönsamt att vara med i STCS. Är du Liverpool fan betalar du en massa pengar för att vara medlem, inte tänker du på att du tjänar på detta. En del går på krogen och bränner 300 SEK en kväll, inte tjänar du på det. Nej.
    Vi skall ha kul tillsammans. Mvh Stig / Nr 1
    Eller som jag skrev
    Citat Ursprungligen postat av HeRmAN Visa inlägg
    Jag är med i Svenska Ölfrämjandet också för samma pengar, Lönsamt?
    Näe absolut inte för man upptäcker mycket nya ölsorter och läser trevliga artiklar och tester i tidningen Maltesen
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  12. #32
    STCS Styrelse
    Reg.datum
    nov 2006
    Ort
    Vänersborg
    Inlägg
    181
    Medlem#
    1
    Håller med föregående talare. Du talar så vist.

  13. #33
    Steg 3 Roger #2378s avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    3 702
    Medlem#
    2378
    Citat Ursprungligen postat av MrStcs Visa inlägg
    Bra skrivet LasseH. Det kostar pengar att driva hemsida och forumet i form av serverkostnad hos Gleesys men det ger medlemmarna möjlighet att ställa frågor och få svar. Det är värt en hel massa tycker jag. Det är för mycket snack om det skall vara lönsamt att vara med i STCS. Är du Liverpool fan betalar du en massa pengar för att vara medlem, inte tänker du på att du tjänar på detta. En del går på krogen och bränner 300 SEK en kväll, inte tjänar du på det. Nej.
    Öppna ert sinne och inse att ni får ett mervärde just tack vara Turboklubben, känn gemenskapen och njut av din saab och livet. Välkommen att bli medlem och kom och träffa likasinnade på banträffar eller på någon cruisingträff.
    Bra skrivet! 300kr för medlemskap är ju en struntsumma. Att då en del ojar sig över om de ska tjäna in de pengarna eller inte är lite löjligt.

    Däremot...
    Det finns ingen anledning att hålla medlemsrabatterna hemliga. Det är enbart kontraproduktivt då de som funderar på att bli medlem inte vet vad de får. Och förklaringen att samtliga rabattgivare skulle kräva att de ska vara hemliga köper jag inte. Att Speedparts kanske kräver det kan jag köpa men då tycker jag inte de ska få vara sponsorer. De missköter sig titt som tätt på olika sätt(finns massor av info om det om man söker i forumet). Som förening måste vi kunna ställa mer krav på sponsorer än att de ska betala en struntsumma för att få ha sin logga på vår hemsida!

    Medlemsrabatterna ska självklart vara synliga på den här sidan: http://www.saabturboclub.com/index.p...d=12&Itemid=20

Liknande ämnen

  1. Dunlop medlems-erbjudande 2012??
    Av perr i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-04-11, 21:00
  2. rabatter
    Av psyman i forum Allmänt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 07:21
  3. Medlemsfråga - Rabatter...
    Av ime95mos i forum Allmänt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-02-03, 13:26
  4. Medlems bil-BILD
    Av MURRE i forum Allmänt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-06-06, 17:43
  5. när kommer medlems grejerna?
    Av RallyAnders i forum Allmänt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-11-07, 21:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •