Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 34 av 34

Ämne: SID Displayer kraftigt prissänkta hos Orio (Saab Parts)

  1. #21
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2009
    Ort
    Karlsborg
    Inlägg
    160
    Medlem#
    8435
    Du förlorar all kontroll på klimatanläggningen, är inte hundra men tror inte fläkten går alls. Sen får du inget blinkersljud om du tar bort SIDen. I övrigt är det bara att åka
    Kör just nu:
    Saab 9-3X 2.0T BioPower XWD eLSD '10

  2. #22
    Grundladd supereldares avatar
    Reg.datum
    maj 2012
    Ort
    Hova
    Inlägg
    203
    Medlem#
    9169
    Jag köpte en sid1, till min cabbe. Saab i Skövde tog 120 kr för programmering då jag hade bilen inne för felsökning av cabben.

  3. #23
    Grundladd jonascdts avatar
    Reg.datum
    nov 2013
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    140
    Jag e så korkad så jag byte min sid2 i min 9-5a *99a utan att gifta in den och det var inga problem alls. den funkar helfint...

    //Jonas

  4. #24
    Citat Ursprungligen postat av jonascdt Visa inlägg
    Jag e så korkad så jag byte min sid2 i min 9-5a *99a utan att gifta in den och det var inga problem alls. den funkar helfint...
    En SID behöver inte "giftas in". Däremot kan den behöva reservdelsprogrammeras om den kommer från en bil med annan utrustning.
    Saab 9³ SC Aero V6 TX XWD eLSD 2010 Hirsch eSID (som Turbo X men lite bättre och lite ovanligare)

  5. #25
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2013
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    61
    Är det någon som köpt något på saabparts? kändes lite fel när jag kom till betalning, och de ville ha mitt lösen till internetbanken :S Blir lite nojig när man inte kan betala med paypal eller internetbanken.

  6. #26
    Helt original
    Reg.datum
    apr 2004
    Inlägg
    521
    Ja, jag har handlat fälgar där (några veckor sen). Betalade med paypal, allt fungerade bra förutom att jag inte fick någon information om min pall förrän den var framme..
    Sommaråker 9-3 2.0t cab '98.

  7. #27
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2013
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    61
    Citat Ursprungligen postat av murmurer Visa inlägg
    Ja, jag har handlat fälgar där (några veckor sen). Betalade med paypal, allt fungerade bra förutom att jag inte fick någon information om min pall förrän den var framme..
    för mig står det bara att man kan betala med visa eller mastercard :S Är jag helt ute och cyklar nu?

  8. #28
    Steg 1
    Reg.datum
    sep 2003
    Inlägg
    1 981
    Använder du ett VISA eller Mastercard ifrån en svensk bank, så måste du aktiverat att du kan köpa med det över internet, och iochmed det så skapade du ett personligt lösenord som du kommer till när du slagit in ditt kortnummer och utgångdatum.

  9. #29
    Grundladd supereldares avatar
    Reg.datum
    maj 2012
    Ort
    Hova
    Inlägg
    203
    Medlem#
    9169
    Jag har handlat därifrån flera gånger utan bekymmer. Köpte en ny dörr till cabben, den skickade dom inte utan man fick hämta alla plåtdelar på plats. Jättetrevlig personal där, jag fick en rundvandring i fabriken och deras stora lager som nu mera inte bara innehåller delar till saab utan även övriga GM och en hel del till Volvo
    Saab 9-3 -00 Cab b234r
    Saab 9-3 -10 SS Aero 2,0t

  10. #30
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2013
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    61
    Citat Ursprungligen postat av gazer3312 Visa inlägg
    Använder du ett VISA eller Mastercard ifrån en svensk bank, så måste du aktiverat att du kan köpa med det över internet, och iochmed det så skapade du ett personligt lösenord som du kommer till när du slagit in ditt kortnummer och utgångdatum.
    jahaja annars brukar man ju välja det som ett allternativ (paypal), men det verkar vara ett par stycken som handlat där och är nöjda. så jag ska allt testa. Tackar för hjälpen. Har aldrig behövt gå in och göra lösenord innan på mina kort, så det hade jag aldrig klurat ut.
    Senast redigerat av Team_larsson den 2014-07-30 klockan 00:20.

  11. #31
    Individuell mappning Fredrik / 1941s avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    9 110
    Medlem#
    1941
    Inte alla Svenska kortutfärdare av Visa & Mastercard använder "MasterCard SecureCode och Verified by Visa". Jag har både och.

  12. #32
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2013
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    61
    okey, men de gick finfint. Beställde två nätfickor

    Denna fråga kanske inte passar här, men vet ni någon sida där man kan beställa lite hirsch detaljer? Är nämnligen väldigt ny på saabar.

  13. #33
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2008
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    103
    Medlem#
    8090
    cardyourcar.eu har en del, annars går det att köpa (med stcs-rabatt) från ANA

  14. #34
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2013
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    61
    Tackar

Liknande ämnen

  1. Help getting parts for GM45614 (Saab 900 S Gearbox)
    Av goldeneye04 i forum International SAAB related talk
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-03-29, 15:29
  2. Angående displayer i saab
    Av Pette i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-04-18, 10:24

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •