Hej på er!

Välkomna till TurboTryckets egen del på STCS forum.
Forumbeskrivningen beskriver förhoppningsvis precis vad den här kanalen kommer vara till för.

Det blir också mitt utrymme, som redaktör för tidningen, att göra efterlysningar till spännande material för framtida nummer. Både från skrivbordet, men också i samband med att jag är ute och reser i landet, för att träffa Saab-folk på deras hemmaplan.
Det blir även lika mycket ditt utrymme. Dels för att tycka till om allt som har med TurboTrycket att göra, och dels för att själv bidra med material till tidningen.

Ju mer tips eller redaktionella bidrag som kommer in, desto större är oddsen att varje nummer blir bättre än det föregående.
Känner du dig osäker på att skriva, men har en bra idé för ett reportage? Tveka då inte att höra av dig!
Tips och bidrag blir allt viktigare ju längre norrut i Sverige du befinner dig. Själv sitter jag nere i Blekinge och resbudgeten är givetvis starkt begränsad.
Med bilder, information och kontaktuppgifter kommer redaktionen långt, då mycket kan avhandlas över telefon samt mail.

Tidningen är en av de förmåner som tillfaller medlemmar av Saab Turbo Club of Sweden.
Utgivning sker 3-4 nummer per år.
Om du ännu inte är medlem, besök denna länk:
http://www.saabturboclub.com/index.p...d=14&Itemid=22

Kort sagt: Bevaka gärna TurboTryckets egen forumdel, så missar du inget.
Och tveka aldrig att göra din röst hörd!

Väl mött!


Fredrik Lund
Redaktör TurboTrycket
turbotrycket@saabturboclub.com
eller pm