Resultat 1 till 8 av 8

Ämne: Skillnad på Lawicel-produkter

  1. #1

    Skillnad på Lawicel-produkter

    Vad är det för skillnad mellan dom olika dosorna?
    Rs-232
    U753
    Senast redigerat av Dorian den 2014-05-02 klockan 01:40.

  2. #2
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 165
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

  3. #3
    Moderator
    Reg.datum
    apr 2003
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    6 851
    Medlem#
    4458
    Precis som Herman skriver, sätt en en rubrik som talar om vad tråden handlar om och inte bara ett enda ord.

    Vad menar du? RS-232 är en kommunikationsstandard och U753 hittas inte ens om man söker på Lawicels hemsida. Länka gärna till de produkter frågan gäller så det blir tydligt.
    9³ SS -05, Steg 4 Biopower. Såld.
    Projekttråd: Hot Chilli Project

  4. #4
    Citat Ursprungligen postat av Vfr Visa inlägg
    Precis som Herman skriver, sätt en en rubrik som talar om vad tråden handlar om och inte bara ett enda ord.

    Vad menar du? RS-232 är en kommunikationsstandard och U753 hittas inte ens om man söker på Lawicels hemsida. Länka gärna till de produkter frågan gäller så det blir tydligt.
    Om Herman nu uttalat sig så bra så behöver inte du slösa tid med att upprepa det han säger. Har du inget bra svar så snälla låt bli att svara. Alla kan inte vara experter på datorer och kommunikation.

  5. #5
    Moderator
    Reg.datum
    apr 2003
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    6 851
    Medlem#
    4458
    Skärpning! Jag säger det i egenskap av moderator, till skillnad från Herman. Och jag försökte hjälpa dig att förstå skillnaden, men hittar inte ens produkterna med dom ledtrådar du gav. En länk är väl inte för mycket begärt, så blir ju allt glasklart vad du menar. Det är ju bara du som vet vad som egentligen avses...
    9³ SS -05, Steg 4 Biopower. Såld.
    Projekttråd: Hot Chilli Project

  6. #6
    Steg 3 Brisses avatar
    Reg.datum
    aug 2011
    Inlägg
    3 678
    Medlem#
    8924
    Har du testat att ta kontakt med Lawicel? Vi på forumet kan knappast representera deras produkter och jag tror inte det finns speciellt stor chans att få svar här, speciellt när frågan är så otydlig.
    Jag tror det bästa är om du ringer eller e-postar Lawicel.

    Och förresten ligger tråden i fel kategori också. Detta har ingenting med motor att göra.

  7. #7
    Hittat svaret, det var på engelska men det funkar.

    Du Kan ta bort hela tråden om du vill mr moderator , förresten du kan ta bort hela min profil om du vill.
    Mvh

  8. #8
    Forumambassadör HeRmANs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    12 165
    Trevligt att vi kunde hjälpa dig!
    Ha en bra dag själv och hjärtligt välkommen tillbaka.
    99 GL -83 | 95 -00 SC 2.3t steg 4 | Saab 93 Aero -02 |Saab 93 -03 | 95 Aero -05 SS BioPower steg 3 | 95 Aero -07 SC Anniversary BioPower steg 1 (Steg 1+ inköpt!) | 95 Vector -07 SS 2,3t BioPower | Saab 95 Griffin -09 SS 2,3t BioPower |

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •