Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Saab Gps

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    jul 2013
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    49

    Saab Gps

    Hej

    Jag har en Saab 9-3 Aero -06:a med Inbyggd Gps.
    Jag undrar bara om man kan byta ut dvd skivan mot nyare?
    Det är ju inte den bästa Gpsen tycker jag, den visar inte gators namn? Har inte kollat kom jag på nu om jag har en Gps dvd skiva i min bil. Den borde väll sitta vid cd växlaren i bagage utrymmet. Men ni som har navigation hur hsr ni det? Hur ser det ut.


    Vet inte om jag kom i rätt forums del för den här frågan.

    Hälsningar

    Christian


    Eftersom vi har en avdelning för bl.a elektricitet så verkar det väl vara en lämplig placering och jag tar mig friheten att flytta den dit. /Moderator
    Senast redigerat av Vfr den 2014-03-22 klockan 23:42.

  2. #2
    Hej! Jag hade en Aero 05:a förr med inbyggd GPS och telefon och allt vad det innebär. Jag hade kontakt med en bilfirma som köper in och säljer skivorna. Dem sa till mig att det går att få nya skivor, dock senast till 2010, tillverkningen upphörde eller nått sånt. GPS:en funkar inte om du inte har skivan i spelaren så du borde ha en skiva i där bak tror jag.

    Dock tycker jag att den navigationen va jävligt bra faktiskt, bättre än dem andra fabriksmonterade jag har sett och testat, smidig och tydlig i tal, det med gatunamn kommer jag faktiskt inte ihåg, dock har jag alltid kommit fram till destinationen när jag använt mig av den.

    /R

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •