Hejsan,

Har nu fått min reparationssats för höger sida från Speedparts, tillsammans med ett fint litet instruktionsblad. Fint i att det är vitt papper, med grekisk text (detta är en omskrivning, det är på både engelska och svenska, men kunde lika gärna stått på grekiska).

Jag måste ha en riktigt korkad dag idag, för förstår inte hur jag ska göra. Meningar som "Ta bort den nedre instrumentpanelen för den sida du ska reparera" låter inte riktigt klok, då man bara har en instrumentpanel på en sida. Sen används väldigt flyktiga ord som kan vara vad som helst i virrvarret av spakar, reglar, kanaler osv bakom en instrumentpanel. Bilderna lämnar även de en hel del över att önska.

Jag gissar att jag inte är den enda som har/haft ett behov att reparera detta och som nu vet hur man gör och har lyckats, och kan förklara detta pedagogiskt för någon som mig

Spjällmotor märkt R är bortplockad av undertecknad. Det är nu hela den här biten med att få ur den blå axeln som står i vägen för mig. Kan någon vara så hjälpsam att förklara det för mig.

Jag har googlat runt, men det enda jag hittar är bara förklaringar på vad som är fel, och vart man hittar produkten jag nu har i mitt ägande.

MVH
Daniel