Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Montera stereo från og9-3 i ng900

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    dec 2013
    Ort
    Vargön/Västra Tunhem
    Inlägg
    40
    Medlem#
    -

    Montera stereo från og9-3 i ng900

    Hur är det med möjligheter att montera en stereo från og9-3 i en ng900? Jag kommer montera en annan stereo när jag byter till og9-3 (vilket kan ske så tidigt som idag) och funderar om det går att flytta över den till den absolut katastrofala som sitter i min 900 just nu. Den ska min syster ta över och tänkte flytta över högtalare och stereo till den då jag kommer montera nya i min. Går den att använda om man skiljer den från 9-3an eller är det köpa eftermarknadsstereo/original 900 stereo som gäller?

  2. #2
    Emeritus
    Reg.datum
    okt 2003
    Inlägg
    13 128
    Stereon från og9-3 passar inte i ng900. 900 saknar I-bus som stereon kräver för att tala med andra enheter och känna av att den hör hemma i bilen.

    Originalstereon i ng900 är inte så katastrofalt dålig. Har man AS3-kittet så låter det riktigt anständigt, och byter du högtalarna i hatthyllan bak så låter det ännu bättre. Dessutom har ju ng900 kassettband, vilket göra att det är lätt att koppla in sin musikspelare med hjälp av en sån här kassett-adapter. Låter bättre än man tror och fungerar utan något som helst pillande!

Liknande ämnen

  1. Montera bort krockbalken/skummet från fronten? (ng900)
    Av Unique87 i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-06-20, 14:25

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •