Jag får hem en SAAB 9-5 2.3t SC Vector från 2008 nästa vecka som har orginalnavigeringen monterad. Nyfiken och otålig som man är så har jag letat upp en manual till bilen online (amerikansk förvisso så det var ju lite förvirrande med gallons och Farenheit och så) men i bilens manual finns ju bara instruktioner till den vanliga radioenheten. Efter det har jag letat som en galning efter en manual eller instruktionsfilm eller något sånt för jag vill veta mer om funktionerna i den enheten. Vanliga radion kan jag då jag hade en SAAB 9-3 1.8t SC Vector Aniversary Edition från -07 förut.

Är det någon som har råkat springa på en manual eller ett Youtubeklipp eller något liknande på den enheten?

Och någon kanske kan svara rakt av på en frågeställning som uppstod igår. Frun frågade om det fanns AUX-anslutning på den och jag sa att javisst, den sitter frampå precis som på min gamla bil. Men när jag hittat bilder på navigatorn så ÄR det ju inte så. Har den ingen AUX-ingång?? Sitter den kanske någon annan stans?

Tack på förhand!