Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Vem/vilka bygger grenrör åt speedparts?

  1. #1

    Vem/vilka bygger grenrör åt speedparts?

    Som rubriken lyder undrar jag vem eller vilka som bygger grenrör åt speedparts.

    Anledningen till att jag undrar är för att dom hade ett grenrör som hade turbon på original placering och man behövde varken ta bort AC eller byta kylfläkt. Detta grenrör har försvunnit från webshopen och jag har frågat om dom kan hänvisa mig nånstans eller om dom kan skaka fram ett, ena gången får jag till svar: Nej vi håller på med en uppdaterad version och andra gången säger dom att dom kan fixa ett och ber om min adress och när jag ger dom den och frågar om betalning och pris blir det bara tyst.

    Ett alternativ är ju att beställa material och be någon erfaren bygga ett på plats men känns omständligt jämfört med att kunna köpa ett färdigt...

  2. #2
    Helt original
    Reg.datum
    mar 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    696
    Jag kan läsa och förstår att du vill behålla ac och köra orginal kylfläkt. Men.. om du nu ska vara så omständig med att byta till x-rör så har jag svårt att förstår hur man inte kan tänka sig att köpa t.ex maptun's (ev. även kl's) och byta kylfläkten. AC'n går att behålla.

    Mvh

  3. #3
    Citat Ursprungligen postat av BearStyle Visa inlägg
    Jag kan läsa och förstår att du vill behålla ac och köra orginal kylfläkt. Men.. om du nu ska vara så omständig med att byta till x-rör så har jag svårt att förstår hur man inte kan tänka sig att köpa t.ex maptun's (ev. även kl's) och byta kylfläkten. AC'n går att behålla.

    Mvh
    Så sant som du säger. Skulle nog tillägga att jag själv är ganska omständig. Har fått för mig en grej att allt ska se standard ut i motorrummet så tanken är att montera original värmeplåt på grenröret och köra kungskobra och 19T agg på det.

    Dumheter tänker nog många men hela bilen går i den stilen. Är en Montecarlo-gul Viggen bör väll tilläggas

  4. #4
    Helt original
    Reg.datum
    mar 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    696
    Förstår fullständigt, då ska jag inte lägga mig i mer utan önskar dig lycka i jakten!

    Mvh

Liknande ämnen

  1. Vilka tillverkar detta bromskitt från speedparts?
    Av HP i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 00:13
  2. Vilka avgashus till TD04HL-15G passar på OG900 org. grenrör?
    Av saab900t8replica i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-01-30, 23:15
  3. vilka grenrör passar på b202?
    Av MicEE i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-27, 15:19
  4. vilka grenrör passar på min og900 T8
    Av MicEE i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-02-01, 23:10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •