Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Medlems bil-BILD

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2005
    Ort
    Staffanstorp
    Inlägg
    47

    Medlems bil-BILD

    Hur får man ut sin bild på bilen i medlemarnas bilar?
    ***FLYING LOW*** BIL GLASMÄSTARE

  2. #2
    Steg 6 perrs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Köping, Mälardalen
    Inlägg
    6 037
    Medlem#
    1540
    Det får man inte.... Ingen har fått in en bil på flera år nu (inte fått bort en bil heller...)
    ///Perr
    Saablös Polestar BST230 förare

  3. #3
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Pukavik / Karlshamn
    Inlägg
    1 379
    Tjenare

    Det här har det varit många turer om. Jag personligen kan inte det här med hemsidor. Har varken tid eller engagemang att lära mig helöler som det är idag.

    Vi har flertalet ggr blivit lovade/erbjudna hjälp som sedan bara runnit ut i sanden. Av olika anledningar. Kommer tex Sven i busken och säger att han vill hjälpa till så kanske det inte är så intressant att lämna ut koder och liknande till en man inte kännner. De som har lovat att fixa till så att vi aka kunna lägga ut våra bilar har rammlat bort pga för mycket arbete eller nått.

    En del har varit inne och klagat på styrelsens engagemang i denna fråga då de påpekat att "Det är ju så lätt och går så snabbt att ordna". De har blivit erbjudna att fixa detta men ej heller de har fått något synligt gjort.

    Min idé var att det skulle se ut som på garaget.org gör idag. Att man själv kunnde ladda upp och ändra och ta bort sin info eller bil. Vi sökte efter ett samarbete med Christian (tror jag han hette) men han avböjde på snällaste sätt då han inte hade mer tid att organisera en extra sida där Saab turbo klubbens bilar kunde få finnas.

    Så där står vi idag, personligen så kör jag mitt på garaget tills vidare och så får vi se om de som "nästan" är klara kommer fram till nått. Vi har fler projekt som skulle varit klart för länge sedan men det händer som sagt inte så mycket. Jag kan tyvärr inte mer än fråga om hur det ser ut på och när de tror att de kan bli klara.

    Mvh Johan S 264
    Saab 9-3 Aero Cab -05 Svart 19" http://www.garaget.org/?car=95402
    9-5 Vector sportkombi -02 http://www.garaget.org/?car=95765
    900:a Aero -89

  4. #4
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2005
    Ort
    Staffanstorp
    Inlägg
    47
    Okej tack grabbar
    ***FLYING LOW*** BIL GLASMÄSTARE

  5. #5
    Steg 1
    Reg.datum
    jun 2003
    Ort
    Östhammar
    Inlägg
    1 328
    Outsorscing eller hur det stavas är ju populärt i dessa dagar..

    Visst är det synd att det inte finns någon som kan knåpa ihop en sådan sida.. Speciellt när nästan alla andra klubbar har det. (Varför man nu ska vara lika alla andra)

    Men tycker garaget funkar kanon så det får gärna vara så för mig Men kanske ta bort de bilar som vi har på våran sida, då som sagt många inte alls stämmer idag...

    Bara några tankar från en medlem...
    Saab 9-5 SE / Aero-04 "look alike"

    http://www.garaget.org/?car=12197

Liknande ämnen

  1. Fin bil på bild!
    Av slipztream i forum Allmänt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-05-27, 10:40
  2. Dunlop medlems-erbjudande 2012??
    Av perr i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-04-11, 21:00
  3. bild
    Av Fredda1980 i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-01-08, 12:36
  4. när kommer medlems grejerna?
    Av RallyAnders i forum Allmänt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2004-11-07, 21:14

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •