Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Länkarm med PU-bussning från Skruvat.se...?

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2004
    Inlägg
    154

    Länkarm med PU-bussning från Skruvat.se...?

    Hej fick 2:a på båda spindellederna på 9-3 OG 2001 (21.500 mil, med original länkarmar som monterades på fabrik...!)

    Nu måsta jag alltså byta.

    Har sökte lite på forumet och det kan konstateras att det är lite olika kvalitet på spindellederna i olika länkarmar. BT är tydligen ett skräckexempel med hållbarhet på 2 år...

    Finns det någon som har erferenhet av de från Skruvat.se färdiga med PU-bussningar?

    http://www.skruvat.se/Lankarm-Polyuretan-P288980.aspx

    Konkreta frågor: HUR ÄR KVALITEN PÅ LEDEN? HUR ÄR BUSSNINGARNA JMF. MED POWERFLEX?

    Tacksam för svar.

    VH /Johan

  2. #2
    Steg 6
    Reg.datum
    jul 2003
    Ort
    Gävle
    Inlägg
    6 893
    Det där är en fin uppgradering och hållbarheten i PU-bussningarna Skruvat använder sig av har jag upplevt som god.
    Saab 9-5 - Ring Teufel Edition - Projekttråd /// Garaget // Saab 9-5 Aero SC '00 // Saab 9-5 Aero SC '04

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    okt 2004
    Inlägg
    154
    Citat Ursprungligen postat av Plupp Visa inlägg
    Det där är en fin uppgradering och hållbarheten i PU-bussningarna Skruvat använder sig av har jag upplevt som god.
    Ok, nån som har en uppfattning om spindelledens kvalitet i Skruvats grejor. Är det 2-års som på BT och MN? Original gick 11 år och 21.500mil...

    I.o.f.s. är dessa delar lättskruvade, men det är ändå en del pengar i länkarmarna så man vill ju av den anledningen inte köpa skräp...

    VH /Johan

Liknande ämnen

  1. Bussning länkarm fram saab 9-5 2003
    Av Twim i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2014-04-01, 13:17
  2. Bussning länkarm (3)
    Av kick96 i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2013-05-24, 03:03

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •