Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Akut köpråd ang Saab 9-3 sc -08

  1. #1

    Akut köpråd ang Saab 9-3 sc -08

    Hej!
    Har kikat på följande Saab: http://www.blocket.se/uppsala/Saab_9_3_ ... m?ca=2&w=3

    Jag har för två månader sedan sålt min 9-3 2.0t vector -04 som jag hade i två år och jag är fast besluten att det ska bli en Saab igen.

    Vad tror ni om den jag länkat? Den är ju steg 3 programmerad och med förstärkt koppling. Något att vara vaksam över?
    Priset ligger i översta laget för min budget, men säg att jag får den för ca 110tkr, skulle ni ha slagit till eller ej, varför resp. varför inte?

    Har fått en del bilder och den ser fin ut både ut och invändigt, dugliga vinterdäck och en hel del nytt och bytt så som hirsch-styling och de amerikanska baklyktorna etc.

    Allt ni kan komma och tänka på är till min hjälp då jag inte är världens mest bilkunniga på detta forum. Jag bor i Umeå och kan därför inte åka huxflux och ta en titt för egen hand

    Tack på förhand!

    Mvh: Johan

  2. #2

    Re: Akut köpråd ang Saab 9-3 sc -08

    Ingen som har något att tycka till om? Vore sjukt tacksam för snabba svar!

  3. #3
    Helt original
    Reg.datum
    aug 2007
    Ort
    Ronneby/Johannishus
    Inlägg
    672
    Medlem#
    7641

    Re: Akut köpråd ang Saab 9-3 sc -08

    Hej, den ser ju fin ut men man kan ju undra varför den skall säljas när den nyss uppgraderats till steg 3 + massa annat.
    Priset är för högt enligt min uppfattning, bör ligga omkring 95000 vid privatförsäljning.
    Man får aldrig igen pengarna för vad ett steg 3 kostar att installera.
    Cosmic Blue: 9-3 2,8T Aero cab steg 2

  4. #4

    Re: Akut köpråd ang Saab 9-3 sc -08

    Ja det kan jag hålla med om, varför lägga ut en hel del pengar på att öka prestandan med sedan sälja iväg den. Nej så är det ju, att få igen pengar på styling när man säljer den kan man ju glömma. Det är ju själva skicket/bilens historik och mil på mätaren som avgör priset till största del.

    Tack för svar!! Någon annan som har något intressant att tillägga eller tycka till om?

    Mvh!

  5. #5

    Re: Akut köpråd ang Saab 9-3 sc -08

    Ingen?

Liknande ämnen

  1. köpråd akut! Saab 9-5 2.0t Vector Biopower -06 / -07
    Av tehfiskk i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2010-08-08, 20:21
  2. Akut köpråd!!!
    Av slin i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-09-27, 14:37
  3. AKUT köpråd ang Saab
    Av _Strongman_ i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2008-09-06, 19:37

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •