Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: få itne ut skivan

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2004
    Inlägg
    229

    få itne ut skivan

    ha suttit och spelat en skiva rätt länga nu så jag tänkte byta skiva då tryckte jag på knappen som ska hä ut skivan men ingen skiva kom:/ efter typ 10-20sek så började skivan spela igen. repeterade de där nåra gången men slutade bara med att skivan börja spela igen:/ så få allstå inte ut cd skivan ur dvd min.
    vad kan man göra åt de?

  2. #2
    Steg 3
    Reg.datum
    jul 2004
    Ort
    Jönköping/Värnamo
    Inlägg
    3 635
    är det i datorn eller i spelarn?
    är det i datorn så finns det ett litet hål som man petar in ett gem i... så öppnas spelaren så att man kan plocka ur skivan, vet inte hur det är på en dvd spelare annars....

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2004
    Inlägg
    229
    en bil dvd är de:/ öppnade den kollade lite men fick inte till de. tänkte att de finns nog nån på forumt som fått samma problem nån gång och fixxat de lr bara nån jätte kunnig

  4. #4
    Prova att nollställa stereon. Det kan lösa de skummaste problem. Det brukar finnas en resetknapp eller liknande. Står garanterat i manualen hur man gör.

  5. #5
    Grundladd
    Reg.datum
    nov 2004
    Ort
    Västerås
    Inlägg
    253
    Koppla ur batteriet?
    9000 CSE 2,0T -93, SÅLD
    9-5 Aero Kombi Automat -02 SÅLD
    9-3 2,0T SC -08 Automat

  6. #6
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2004
    Inlägg
    229
    kopplade ur de och lät de vara ur kopplat 10-15sek- sen när jag kopplade tillbaka den så gick sterion igång efter nån sekund. testa jag och trycka ur skivan men gick inte:/ bli nästa lite elak nu. fundera på slängaa skiten när man få pengar och köpa en ny:S lr få den såld till nån som kan lr vill testa och fixxa de för en billig slant också aj bara komma med förslag vad jag ska göra.

  7. #7
    Citat Ursprungligen postat av andersu
    kopplade ur de och lät de vara ur kopplat 10-15sek- sen när jag kopplade tillbaka den så gick sterion igång efter nån sekund. testa jag och trycka ur skivan men gick inte:/ bli nästa lite elak nu. fundera på slängaa skiten när man få pengar och köpa en ny:S lr få den såld till nån som kan lr vill testa och fixxa de för en billig slant också aj bara komma med förslag vad jag ska göra.
    skicka den till mig, jag tar gärna emot den. adress via pm.
    -|Saab 9000 2.3T -96|- Mint condition

Liknande ämnen

  1. Får ej ut skivan 9-3SS
    Av Trollfar i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-08, 22:07

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •