Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 29 av 29

Ämne: För den som är intresserad !

  1. #21
    Steg 2
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    2 889
    Citat Ursprungligen postat av Sonesson
    Tjenare !




    Det var jättekul att ni gillade den. Snart åker vinterfälgarna på.


    Mvh Johan S 264
    Och dom är gula
    9-3 Aero Sc ttid
    The Red Rocketeer

  2. #22
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Pukavik / Karlshamn
    Inlägg
    1 377
    Tjenare !

    NoeffectZ.
    Jag har faktiskt en kolfiberpanel liggandes. Men jag sprara nog lite på den. Jag gillade faktiskt "granitpanelen". Men den ser bättre ut "live" kan jag säga. Sen är ju smaken som baken, delad. Men det är faktiskt mest pga att jag ville spara på kolfiberpanelen och sen ville jag ha något annorlunda än bara orginal. Så det blev "Granitlook"


    Mr Dezent.
    Kunde ju va kul att prova

    kamberg.
    Jag har inte haft dem av än sen jag köpte den. Har ju bara varit i Sverige ca 4 veckor nu. Men jag ska kolla när jag byter till vinterhjulen. Blir väl om ett par veckor skulle jag tro.

    SS9000K
    Röktoning är nog nästa som är på "G". Jag håller med dig att när man väl börjat "mörka" ner en bil såhär så får man ju inte sluta halvvägs, , eller ? Så det är planerat. Även att byta ut inredningen till grått skinn och uppdatera stereon till AS III.

    jonTe
    Jag ska genast ordna detta imorgon. Återkommer när en bild ligger ute på Garaget.

    Lerne
    Tavkar Lerne. Inte alltid man lyckas men ibland så blir det bra. Tycker bilen (9-5) ser lite ut med så mycket svart.

    Håkan 831'
    Ledsen att behöva göra dig besviken De är faktiskt silvermet. 9-3 SS fälgar 16". Lite tråkigt. Men till nästa år kanske de är gula, röda eller gröna

    Till er alla.
    Jättekul att ni (som jag) ser positivt på klubben igen. Jag och övr i styrelsen ska verkligen försöka att ta tag i allt igen och göra oss till den bästa tänkbara klubb. Men vi kommer att behöva lite hjälp av alla er medlemmar. Så anmäl er gärna så att vi kan göra klubben bäst.

    Att jag och Magnus är mycket på nätet är ju kul. Men det är ju inte bara vi som sköter klubben. Jag tycker faktiskt att alla gör sin bit idag mycket bra. Men allt kan bli bättre, eller hur

    Det är jättekul att Magnus kom med och förhoppningsvis så ska vi kunna synas lite mer/oftare på nätet än tidigare. Nåväl, jag i alla fall. Jag tog ju en "liten" paus och höll medvetet en låg profil pga situationen. Men nu har ju medlemmarna sagt sitt så då jobbar jag på som det var tänkt.

    Nu blev det långt. Dyrt när man sitter hemma och kör via modem

    Får väl koppla in bredbandet snart. Betalar ju för det. Men husrenoveringen tar ju sin lilla tid. Idag har jag monterat centraldamsugaren kla från källaren upp till golvet på andra våningen. Duktig va

    Vi höres, ta hand om er.
    Mvh Johan S 264
    Saab 9-3 Aero Cab -05 Svart 19" http://www.garaget.org/?car=95402
    9-5 Vector sportkombi -02 http://www.garaget.org/?car=95765
    900:a Aero -89

  3. #23
    Helt original
    Reg.datum
    apr 2004
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    692
    Du kan inte tänka dig att sälja 9-5:an åt mig?

    VILL HAAAA
    Bilder på bilarna!
    Saab 900OG
    Saab 9-5 2,0t

  4. #24
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Tranås
    Inlägg
    3 449
    Citat Ursprungligen postat av Booster
    Du kan inte tänka dig att sälja 9-5:an åt mig?

    VILL HAAAA
    johan brukar ha rätt stort flöde ,har jag noterat, på sina saabar så tids nog kanske,.,?
    MVh Lerne
    MVH Lerne #1079
    og900 Aero
    9-5 Vector SC

  5. #25
    Grundladd
    Reg.datum
    sep 2004
    Ort
    piteå
    Inlägg
    243
    Schyssta bilar.. men gillar nog 9-5 bäst
    Saab turbo.. vad säger man? VÄRLDSKLASS!
    Saab 9-5 2,0T kombi
    <--------Nånting så såld

  6. #26
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Pukavik / Karlshamn
    Inlägg
    1 377
    Tjenare !

    Booster
    Jodå, allt är ju som sagt till salu. Kan säga att jag fått en del bud nu Är jäkligt nöjd med bilen. Riktigt fin faktiskt. Förutom ett par P-bulor. ´Men de är snart borta då Steve Buckle (ja han heter så, faktiskt) som jobbat som inhyrd Dentmaster här på Volvo. Han gick och blev kär i en tjej från Karlshamn och blev fast i Sverige. Han kommer ursprungligen från England.

    Här har han startat Swedent och tar han om bulor och div skador. Grymt säker. Bra priser. Rekomenderas varmt.

    Åter till bilen (9-5:an) Jag får inte sälja den, inte än i alla fall. Går ju som extrabil. Fast den vinrödmet som jag har är till salu. Har det mesta i utr faktiskt. vet att jag inte får sätta in annonser här men detta är väl mer en del i texten, eller ?

    Annars har Lerne rätt. Brukar ha bra omsättning på mina bilar. är uppe i 5 9-5:or i år. 2 st Kombi Aero -01:or. En st -00 kombi Sport edition. En st -00 sedan 2,0t och en sedan 2,0t -98:a. Det är mina 9-5:or jag haft. Sen har det blivit 3 st 900 cab nya mod. en 2,3 -95:a och en -95:a Turbo och sen min den jag har nu. Silvermet. Hur många 9000 det är vet jag faktiskt inte. Men en del som man brukar säga.

    De nyare bilarna kommer uteslutande från Tyskland. utom en av mina 9-5 Aero:sar.
    emc
    Tackar, tja den är helt ok. Fast jag föredrar nog cabben en varm sommardag vid beachen.


    Ja ja, nu ska jag sluta jobbet om ca 15 min. Sen är det ju helg och styrelsemöte med allt vad det innebär.

    Ta väl hand om er och kör försiktigt. Som jag

    Mvh Johan S 264
    Saab 9-3 Aero Cab -05 Svart 19" http://www.garaget.org/?car=95402
    9-5 Vector sportkombi -02 http://www.garaget.org/?car=95765
    900:a Aero -89

  7. #27
    Steg 3
    Reg.datum
    okt 2003
    Ort
    Lerum
    Inlägg
    3 831
    Citat Ursprungligen postat av Sonesson
    Jättekul att ni (som jag) ser positivt på klubben igen. Jag och övr i styrelsen ska verkligen försöka att ta tag i allt igen och göra oss till den bästa tänkbara klubb. Men vi kommer att behöva lite hjälp av alla er medlemmar. Så anmäl er gärna så att vi kan göra klubben bäst.

    Att jag och Magnus är mycket på nätet är ju kul. Men det är ju inte bara vi som sköter klubben. Jag tycker faktiskt att alla gör sin bit idag mycket bra. Men allt kan bli bättre, eller hur
    Jag har redan anmält mitt intresse! T.o.m. för en post i styrelsen. Nu kom det en liten grej emellan (ni som känner mig vet vad jag pratar om) vilket gjorde att jag fick tacka nej. Den här gången, skall jag tillägga. Det kommer ju fler tillfällen! Krantz - och därmed hela styrelsen - har hela STCS i Göteborg i ryggen. Säg bara till så är vi ett gäng som kan hjälpa till med det mesta!

    /petter

  8. #28
    Helt original
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Örsundsbro
    Inlägg
    936
    Citat Ursprungligen postat av Sonesson
    Tjenare !



    Kul att ni gillade den. Kan säga att alla här hemma var inte lika överens om de svarta fälgarna. "Svarta, Neeeej !" hörde jag ibland.
    De är ju 6 ekrade. Ingen som har en aning om vilket fabrikat de kan vara ? Skulle vara kul att veta liksom. Kan ju vara lättare att få tips då någon kanske haft sådana.

    Som sagt, eftersom den är importerad och fälgdim var upptaget i Fahrtzeuhbreifet så finns det med även i den Svenska registreringen. Så den är alltså laglig med helbilsgodkännande för 18" med 225 /40 x 18". Rätt kul. Hur många 9-5 2,0 t är det ? Eller 9-5:or överhuvudtaget. Ska väl bara vara Hirschbilarna då. eller ?

    Ja ja, nog om det.

    Det var jättekul att ni gillade den. Snart åker vinterfälgarna på.

    Och ja, jag tittade på Nigh Rider. Men det var ju måååånga år sedan.

    Ha det så gött.

    Mvh Johan S 264
    Hmm om jag säger TSW fälgar så har jag säkert helt fel ,men tycker dom liknar nån model från TSW

  9. #29
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Pukavik / Karlshamn
    Inlägg
    1 377
    Tjenare Daniel


    Nej, det stämmer. De är lite ljusare i verkligheten. Min kamera är väl inte den bästa direkt så jag får väl skylla på den. Jag ska i alla fall ut imorgon och fota om den. Har inte haft tid på hela helgen. Bytt slavcylinder på en 9000. Varit på styrelsemöte hela lördagen. Hållt på i det "nya" badrummet. Renoverar ju en del kan man säga. Och dyrt som fasiken är det.

    Mvh Johan S 264
    Saab 9-3 Aero Cab -05 Svart 19" http://www.garaget.org/?car=95402
    9-5 Vector sportkombi -02 http://www.garaget.org/?car=95765
    900:a Aero -89

Liknande ämnen

  1. Är du intresserad av Cruisingträff?
    Av MrStcs i forum Allmänt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2014-05-17, 01:38
  2. Svar: 23
    Senaste inlägg: 2010-07-08, 00:38
  3. jag är intresserad av en saab 9-3 sedan -02 uppåt.
    Av saabjim i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2008-02-13, 21:16
  4. Intresserad av bilmontering
    Av Tjonge i forum Allmänt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-02-23, 15:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •