Har en 9-5 aero dör jag nyligen har bytt turbo och haft dän toppen för planing och byte av packningar, oljefilter och olja mm och den funkade perfekt i en vecka ungefär sen så började den varna för låg olje nivå och jag stannade och kollade stickan och som jag befarade då att det visade inget på olje stickan... kollade efter läckage men hittade inga... fyllde på olja. Kollad sen när jag körde om det blev olje rök efter men inget som va oroväckande... efter 2 mil så varnade den igen för låg oljenivå... kollade och inget på stickan.. blev fundersam och oroad... fyllde på igen... körde och efter 2 mil samma sak en morgon när jag åkte till jobbet så jag tänkte kolla det när jag slutat.. men glömde det och åkte.... ingen oljelampa som lös... inte fören jag jag nästan va hemma då varnade den igen... mycke fundersam vid detta laget... hade 1 oljefilter till hemma så jag tänkte jag tappar ut oljan och byter oljefiltret och tappar i ny olja... gissa vad... det hade inte försvunnit någon olja... bara det att den inte rinner ner igen =( med andra ord jag hade ca 8-9 liter i motorn och när jag åkte hem så började bromsarna bli hårda och då visade det sig att det har tryckt ut olja till broms klockan oxå =( säkert 1-2 liter olja där oxå... Någon som kan hjälpa mej med vad detta kan va för fel.... Min tanke är ju att oljepumpen kan det väl inte va då den får olja till toppen och silen kan det väl inte heller va för då hade inte oljan kommit ifrån tråget... eller är jag helt ute och cycklar.... tacksam för lite hjälp... kontentan är ju då oxå att det har börjat knacka i motorn... ska man renovera eller byta till en renoverad och då till en T5 motor som är bygd för 9-5an.. behöver lite hjälp med detta och vad som skulle va bästa alternativet....