Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Röd Og 900 Aero

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    feb 2005
    Inlägg
    287

    Röd Og 900 Aero

    Länge kikat efter en sådan men inget som verkar gå att finna.... Någon som känner till någon eller har haft någon skönhet med reg nr i minnet
    5x T-16aero

  2. #2
    Steg 1
    Reg.datum
    sep 2004
    Ort
    Västsverige
    Inlägg
    1 938

    Re: Röd Og 900 Aero

    Det är väl en ganska vanlig färg? Jag har haft två, sålde förra året min röda 1992 i toppskick. Du har sökt på Garaget antar jag? Där finns några stycken, även här är i projektdelen finns minst två bilar.

    Första åren fanns det bara silver, grå och svart dock. Röd kom 1988 tror jag. Min första röda var en 1988 med beige skinn, den äger polarn idag. Ej till salu....
    MEDLEM 7032.

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    feb 2005
    Inlägg
    287

    Re: Röd Og 900 Aero

    garaget var ju ett bra uppslag tar en kik där. Näe jag har haft många många aero men aldrig en röd. Det är bara o fortsätta jakten.
    5x T-16aero

  4. #4
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Karlshamn
    Inlägg
    1 251

    Re: Röd Og 900 Aero

    Det svåra är inte att hitta dem.
    Det svåra är att hitta ett exemplar som är till salu.
    Och ytterst förstås att komma överens om ett pris som båda känner sig nöjda med.

    Men jag är övertygad om att lite lösa skott till olika ägare av dessa bilar förr eller senare lönar sig.
    Det mesta brukar vara till salu för rätt pengar, som det brukar heta.

    Man får ha klart för sig att värdet på de riktigt fina og900 Aeros gått upp på senaste tiden och idag är de fina bilarna en mycket sällsynt syn på Blocket.

    Fast på senare tid är jag benägen att hålla med om att og900 Aeros överhuvudtaget blivit en bristvara på Blocket, en hint om att det är dags att lägga rabarber på ett vettigt exemplar ASAP.

    Men på årets Saabfestival bör det ju finnas odds att hitta något exemplar med salulappar på rutorna. Bara att ta med stora plånboken.

    O/T: Kom precis på att jag har kvar en uppsättning Aero16-fälgar (med polerad kant). Hade faktiskt glömt av dem helt. Så jag har ju all anledning att leta og900 Aero -88 eller senare.
    Dodge Viper / Porsche 996 C4 Cab / Hummer / Volvo S60 2,4T / Volvo V60 D2
    Professionell räksmugglare

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •