Sidan 1 av 64 1231151 ... SistaSista
Resultat 1 till 20 av 1550

Ämne: MicEE 9-5 Aero, 9-5 Vector och 9-3 Aero

Hybridvisning

  1. #1
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 980
    Medlem#
    7042

    MicEE 9-5 Aero, 9-5 Vector och 9-3 Aero

    Hejsan!
    Då jag är Saab nörd av rang och dessutom arbetar som Saab mekaniker på auktoriserad verkstad så passerar en del saabar mina händer och jag tänkte dela med mig av dessa projekt.
    Har just nu 3st bilar i min ägo:

    9-3 SC 2.0t Biopower Aero -08
    Snowsilver, automat, kombi

    Porsche 944 Targa -83
    Alpinvit, N/A och underbar!

    Ford Sierra dohc -91
    Vit, 5D, vinterbil


    UPPDATERING!
    Äger numera ingen av dessa bilar utan har en 9-5 Aero SC 2005 samt en 9-5 Vector SC 2004!
    Dessa kommer tråden att handla om!

    Uppdatering igen!
    Det har tillkommit en 9-3 SS Vector 2.0t Biopower 2008 som bruksbil

    Nu tillkom det en 9-3 SC 2.0t Aero 2009
    Senast redigerat av MicEE den 2015-09-26 klockan 07:24. Anledning: Köpt fler bilar
    9-5 Aero SC 2005 - 9-5 Vector SC 2.3t 2004 - 9-3 SC Aero 2.0T 2009

    http://www.garaget.org/MicEE (NR:7042)

  2. #2
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 980
    Medlem#
    7042
    Tänkte att det var dags att uppdatera denna lite..
    Problemet är att jag har nog hunnit med minst 11st bilar sedan sist och vet inte riktigt vart jag ska ladda upp bilderna..
    Kan iaf lista några av bilarna sedan sist.

    Efter den silvriga 9-3an känd som HAJen så köpte jag en volvo V40 2.0t.
    Denna fick på sig coilovers men blev ändå aldrig rolig så den byttes in som en dellikvid mot en Subaru Impreza WRX STi 2004 som är en otroligt snabb bil.
    Denna hade runt 400hk och 4WD så inte precis slö
    Denna såldes då jag skaffade en 9-3 Aero 2.8T kombi 2006 som spontanhandlades tokbilligt på KvD.