Sidan 73 av 75 FörstaFörsta ... 23637172737475 SistaSista
Resultat 1 441 till 1 460 av 1484

Ämne: MicEE 9-5 Aero, 9-5 Vector och 9-3 Aero

  1. #1441
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 986
    Medlem#
    7042



    Tyckte att jag skulle montera tillbaka dom vita Rota hjulen på min V6 Aero idag.
    Valde att kränga över däcken då jag verkligen gillar mina Continental

    Tycker att däcken passar mycket bättre på dessa, lite bredare fälgar än dom tidigare.

    Kommer mest troligt att köra dom ”gamla” som vinterhjul istället tänker jag.



    Att bilen kan bli väldigt låg med Maptuns nya Coilovers är det inget tvivel om. Dock gillar inte resten av bilen det.
    Detta slipade jag till och rostskyddade innan jag höjde bilen.







    Krängningshämmarens fäste på fjäderbenet är inte optimalt alls… väldigt tjockt just där man gärna vill ha det smalt.
    Tror att man skulle skruvat ur hela benet och bytt sida på dessa så man får den smala sidan mot hjulet. Var inget problem tidigare iofs men nu med bredare hjul så var det så nära att jag valde att slipa bort 2mm bara för lite ”extra” plats.










    Som sagt, låg var den… skrapar i överallt och det syns…


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    9-5 Aero SC 2005 - 9-5 Vector SC 2.3t 2004 - 9-3 SC Aero 2.0T 2009

    http://www.garaget.org/MicEE (NR:7042)

  2. #1442
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 986
    Medlem#
    7042

































    Så ser den ut numera.
    Hjulen är lite mer i stil med gälarna och som helhet tycker jag att den börjar se riktigt bra ut!


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    3 användare gillar detta inlägg


    9-5 Aero SC 2005 - 9-5 Vector SC 2.3t 2004 - 9-3 SC Aero 2.0T 2009

    http://www.garaget.org/MicEE (NR:7042)

  3. #1443
    Steg 2 M.Brobergs avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    2 438
    Så jävla fint med gamla nya 9-3an ( ) den är mycket snyggare än facelift.

    har du funderat på att skaffa dom bakre US listerna?

    1 användare gillar detta inlägg



  4. #1444
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 986
    Medlem#
    7042
    Håller med dig helt och hållet! Gamla utsidan är mer ”classic” än facelift, dock gillar jag nyare inredningen därav att jag bara har 07or


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    2 användare gillar detta inlägg


    9-5 Aero SC 2005 - 9-5 Vector SC 2.3t 2004 - 9-3 SC Aero 2.0T 2009

    http://www.garaget.org/MicEE (NR:7042)

  5. #1445
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 986
    Medlem#
    7042
    Jahapp, hur går det här då?

    Jag har ju sommarlov och använder faktiskt inte någon av våra Saabar alls…

    Mycket hängande på stranden med barnen dvs sandigt, blött, kletigt och en massa konstiga parkeringsplatser under träd och i buskar typ.. vad kör jag då?









    Har bla denna lilla skönheten att åka runt i .. Ford Fiesta 1.4i -88

    Tankade den innan sommarlovet och har halv tank kvar ännu vilket är trevligt.



    Har även nyss köpt denna. Volvo 245 Classic -92 som jag köpte av en kompis far, hjälpte honom att köpa denna bilen 2008 så det är en bil jag känner väl till
    Volvo är kanske inte riktigt min grej men kunde inte motstå då dom ändå är lite gamla och charmiga på sitt vis. Bilen behöver lite kärlek i form av nya skärmkanter bak och plåten under bagageluckan men annat funkar den fint och går bra.




    Sen har jag såklart också kvar min gamla Ford Escort 1.8i -92 som behöver rulla ibland med.
    Helt underbar bil som jag ägt i flera omgångar sedan 2019 eller 20…



    Så dessa 2 pärlor står snällt och väntar för tillfället och har gjort den sedan början av Juni

    Många bilar inser jag … dags att börja sälja någon av dom tror jag då platsen börjar bli lite liten…
    Men så gillar man ju alla bilar på olika vis..


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    9-5 Aero SC 2005 - 9-5 Vector SC 2.3t 2004 - 9-3 SC Aero 2.0T 2009

    http://www.garaget.org/MicEE (NR:7042)

  6. #1446
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 251
    Medlem#
    12120
    Bara sex stycken tror jag ? ..Jag har sju, och tre MC

    (..fast målet rä att minska ner till iaf 5 bilar och 2 MC..)
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.

    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  7. #1447
    Växellådsspecialist Johan Hs avatar
    Reg.datum
    dec 2003
    Ort
    Borlänge
    Inlägg
    7 614
    Medlem#
    3183
    Behåll dem. Alla har de sin charm och funktion.
    Jag har oxå 5 bilar och 2 mc.
    Men de används regelbundet utifrån behov.
    Brumbilar(og9-5 Vector SS 2.3T & og9-5 Aero SC 2.3T & ng9-3 Aero SS 2.8T)
    Gröna Faran gjorde en gång i tiden - 11,15@218km/h strippen - 100-200km/h@5.816s gatan
    Att bygga växellådor är ren o skär njutning! Har Tech II med CANdi

  8. #1448
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 986
    Medlem#
    7042
    Här kommer en liten uppdatering. Börjar med ”övriga” bilar.
    Fiestan har fått 14” RS fälgar med dom lägsta däcken jag kunde få tag i. 15mm spacers bak och lite justering av åkhöjd för att få ”rätt stuk” på bilen. Jag har knåpat ihop lite smådelar i kolfiber bara för att samt bytt några packboxar på växellåda, i fördelaren och lite annat smått underhåll.
    Gamla bilar kräver ju lite mer underhåll än en ny och modern dito…
    I vilket fall som så tycker jag personligen att denna lilla bilen är ascool!
    Udda, lite ovanlig nuförtiden men ändå så otroligt charmig!
















    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    1 användare gillar detta inlägg


    9-5 Aero SC 2005 - 9-5 Vector SC 2.3t 2004 - 9-3 SC Aero 2.0T 2009

    http://www.garaget.org/MicEE (NR:7042)

  9. #1449
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 986
    Medlem#
    7042
    Sedan har vi Volvon…
    Nästan lättare att skriva vad som inte är gjort på den bilen..
    har lagt ett par väldigt stora beställningar på saker till den, väldigt lätt att skaffa delar till dessa bilar och nästan allt finns i en ”förbättrad” version vilket gör det lite roligare att byta när man reparerar och uppgraderar samtidigt.



    Har demonterat hela bakaxeln och pressat alla bussningar i alla leder för att byta mot Powerflex. Denna bilen kändes väldigt svampig och mjuk vilket jag helt klart förstod när jag kollade över bussningarna som satt där. Alla bussningar i bilen var slut så allt blev bytt inklusive motor och växellådans kuddar.
    Passade även på att montera 60mm sänkningssats när jag ändå hade allt isär…




    Har gjort jobbet som kallas för ”döden för en 240” dvs att byta kupéfläkten… detta är skälet till att bilen kom till mig från början då ägaren fick prisförslag på 8-12kkr för att åtgärda detta på verkstad. Detta tillsammans med bilens övriga brister gjorde att ägaren inte ville lägga pengarna på denna och valde att byta bil istället…
    Jobbet var inte alls så farligt som man kan tro. Tog 4 timmar i lugnt tempo men var lite trångt på vissa ställen..





    Rost är / var det gott om så många små plåtar och svetsande har det blivit. Här tänkte jag att jag ”bara” skulle byta baklampa men fick med en bit av karossen ut så det blev en lite större operation än jag tänkte mig…



    Förarstolen hade sjunkit ihop så att dynan låg på golvet dvs inte alls skönt att åka i…
    Ut med stolen och svetsa om bottendelen för att den skulle sitta som tänkt. Lite mer jobb än jag tänkte då fjädrarna som håller ihop underdelen är sjukt starka…





    När jag ändå tog ut framstolen kunde jag lika gärna fortsätta att demontera så hela inredningen har blivit dammsugen, klädseltvättad och bitarna i bagaget blev högtryckstvättade för att få bort åratal av blöt hund i bagaget. Detta blev otroligt bra även om inredningen fick klädseltvättas 3 ggr för att få ut allt gammal smuts… nu luktar bilen som ny igen..
    passade även på att ordna med det elektriska när jag gjorde kupéfläkten och inredningen då det var lite gamla högtalarkablar, extraljus och annat som inte skulle vara där. Tog bort allt eftermonterat och kopplade som det skall vara.







    Som jag skrev ovan, rost var det gott om…
    Bakskärm, innerskärm, reservhjulsbaljan, trösklar och sov andra ställen har fått ny och fin plåt nu!






    Sedan var det dags att få allt att se presentabelt ut. Tog bort alla lister och sådant för att våtslipa hela bilen. På vissa ställen körde jag med 400 papper, resten fick 3000 samt 6000 innan en ordentlig polering.
    Har dock ”stannat” vid grov polering dvs grovt medel på hård trissa eftersom att jag faktiskt inte orkade mer vid det tillfället.
    Det är ju lätt att fortsätta ifrån denna startpunkten om man skulle känna lust och ork för det eftersom att det grövsta är åtgärdat.




    Ungefär så ser den ut idag. Alla vätskor (bakaxel, växellåda, motorolja, kylarvätska, bromsvätska och styrservo) är utbytta tillsammans med alla tänddelar, glödlampor, blinkersglas och allt annat smått och gott.
    Bilen är i bra skick anser jag, allt funkar, relativt rostfri numera och ger ett väldigt bra intryck dvs perfekt för en bruksbil

    För att prata om Volvo Vs Saab så kan jag säga såhär.
    Saab är enligt mig en bil med mer personlighet, bättre att köra, skönare stolar, mer tilltalande design men samtligt måste jag erkänna att det känns som en jäkligt gedigen kvalitetsbil denna gamla Torslandatraktorn!

    Värdet på dessa gamla Volvos har ju stuckit genom taket på sistone vilket tyder på att majoriteten av folket kanske gillar dessa gamla bilar… personligen så har jag god lust att sälja den för att skaffa en Saab till (innan saabarna sticker i värde okså)


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    4 användare gillar detta inlägg


    9-5 Aero SC 2005 - 9-5 Vector SC 2.3t 2004 - 9-3 SC Aero 2.0T 2009

    http://www.garaget.org/MicEE (NR:7042)

  10. #1450
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 986
    Medlem#
    7042
    Så till stjärnorna i denna tråden, Saabarna…
    Tråkigaste bilarna att äga för mig, dom går ju aldrig sönder, allt bara funkar, pålitliga och driftsäkra!

    V6an ska dock få lite kärlek nu i dagarna tänkte jag.
    Har beställt servicekit, tändstift, drivrem, automatlådeolja, en ny nyckel och lite annat smått och gott.

    Dieseln skall få en service och lite översyn innan besiktning. Båda SAABarna och Volvon skall besiktigas inom dom närmsta månaderna så det är dags att börja nu.






    Här står tvillingarna
    Min fru har tagit den ljusblå och kört den sedan länge ..
    hon arbetar på ett stort bilvårdsföretag vilket gör att hon håller den i oklanderligt fint skick!
    Det är nästan pinsamt när jag parkerar så nära hennes bil eftersom att min (som jag försöker hålla fin) alltid ser extra skitig och sliten ut i jämförelse….

    Jag skyller på att bilen rullar 6mil om dagen vilket gör den lite smutsigt..





    Fick för mig att jag skulle ha en downpipe med bättre flöde men lyckas inte hitta någon att köpa förutom enstaka i USA. Orkar inte beställas långt ifrån och allt känns osäkert med leveranser osv osv så jag provade att snickra ihop en egen.
    Upptäckte att ett vanligt avgasrör i 3” med 45* böj passar näst intill perfekt och ”Bolton” (Svetson?) mot originalets flänsar och rör.
    Kapade bort proppen från röret och svetsade dit denna biten istället. Ser det vackert ut? Nopp, inte alls faktiskt men det lär nog funka för det tänkte ändamålet.
    Detta röret skall få en lambdaplugg svetsad imorgon och sedan lindas i avgasbandage innan det skall monteras.





    Har ju en ”extra” 2.8t stående som fick offra sin downpipe för detta. Även smidigt att kunna prova passformen såhär innan man försöker få in den i bilen

    Bara för att förtydliga, original downpipe är alltså 3” stor vilket är grymt, dock sitter där en katalysator precis efter turbon.
    Jag hade tänkt att bygga allt från flänsen och bakåt men då röret redan var så stort kändes det onödigt omständigt att ersätta befintligt 3” rör med ett annat 3” rör


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    3 användare gillar detta inlägg


    9-5 Aero SC 2005 - 9-5 Vector SC 2.3t 2004 - 9-3 SC Aero 2.0T 2009

    http://www.garaget.org/MicEE (NR:7042)

  11. #1451
    Grundladd
    Reg.datum
    sep 2004
    Ort
    Borlänge
    Inlägg
    146
    Hej!

    Vilken energi, bra jobbat!

    Mvh

    Mathias

  12. #1452
    Växellådsspecialist Johan Hs avatar
    Reg.datum
    dec 2003
    Ort
    Borlänge
    Inlägg
    7 614
    Medlem#
    3183
    Säger det samma - väl jobbat!
    Brumbilar(og9-5 Vector SS 2.3T & og9-5 Aero SC 2.3T & ng9-3 Aero SS 2.8T)
    Gröna Faran gjorde en gång i tiden - 11,15@218km/h strippen - 100-200km/h@5.816s gatan
    Att bygga växellådor är ren o skär njutning! Har Tech II med CANdi

  13. #1453
    Steg 2 M.Brobergs avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    2 438
    Kul uppdatering, att ha katten så tidigt måste vara det som gör V6 så varma i motorummet?


    PS.Saabar med samma ålder som 240n har redan stuckit Rejält.

  14. #1454
    Moderator
    Reg.datum
    apr 2003
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    7 027
    Medlem#
    4458
    En av sakerna iallafall. Plus att det är en stor spis som genererar mycket värme och att det blir trångt i motorrummet. Så jag skulle säga att det är många faktorer.
    9³ SS -05, Steg 4 Biopower. Såld.
    Projekttråd: Hot Chilli Project

  15. #1455
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 986
    Medlem#
    7042

    Glömde beställa en Lambdamutter så jag åkte till Biltema för att hämta en sådan, avgasbandaget ligger i vatten och skall lindas på måndag är tanken.








    Jag älskar looken på bilen, speciellt framifrån, tidlös, stilren och jäkligt stilig.
    Där finns ju alltid utrymme för förbättring men då utseendet är bra så får man förbättra resten.
    Som ni kanske märker så är jag ett stort Fan av kylning och hålla ordning på div temperaturer.
    Jag har ju tidigare bla tävlat i Timeattack och kört 130 någonting varv runt nurburgring.

    Det är inte jättesvårt att bygga en snabb bil, det är lite mer svårt att bygga en snabb bil som kan svänga men det svåraste är att bygga en konsekvent bil med samma prestanda även på 7-8-9 varvet. Där brukar saker börja gå långsamt, saker blir för varmt och ECU begränsar eller bromsar överhettar.

    Jag vet att det finns några här som kör med hål i stötfångaren för att öka luftflöden på julpaketet men jag har inte gjort det eftersom att jag försökte hålla bilen ”diskret”.

    Nu har jag ju redan kapat hål i huven så den planen kan man ju glömma nu…








    Satte igång och kapa i krockbalken, detta är extremt starkt stål! Krävdes mer än en kapskiva och tog betydligt längre tid än motsvarande kapande brukar att ta.

    Hål blev det tillslut, blev lite att finslipa för att få formen bättre.











    Slipade till hålet, slipade ner rosten på balken tills den var plåtren och lackade den mattsvart så att den inte syns så mycket genom hålet i stötfångaren.

    Nu återstår bara att kapa hål i fronten men är väldigt kluven på om jag ska göra ett stort fyrkantigt hål (tänk brevlåda) i hela området som registreringsskylten sitter eller om jag skall göra några (4-5st) runda hål med en hålsåg.
    Vad tycker folket? Vad har ni andra gjort innan?


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    9-5 Aero SC 2005 - 9-5 Vector SC 2.3t 2004 - 9-3 SC Aero 2.0T 2009

    http://www.garaget.org/MicEE (NR:7042)

  16. #1456
    Steg 2 M.Brobergs avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    2 438
    Sedär, en vanlig modifkation på og900.

    JAG tycker det snyggaste är ett typ fyrkantigt hål (med lite rundade hörn) som har invändiga vägga. alltså inte bara kapa ett hål utan skära i isoleringen bakom,spackla och måla.

    Runda hål är ju snyggt, men du tappar en väldig massa area på luftintaget.

  17. #1457
    Växellådsspecialist Johan Hs avatar
    Reg.datum
    dec 2003
    Ort
    Borlänge
    Inlägg
    7 614
    Medlem#
    3183
    Röstar oxå för fyrkantigt.
    Hade så på gröna racern.
    Bakom nr-plåten.
    Så till vardags var det dolt.
    Bara att plocka bort skylten på bankörning.

    4 användare gillar detta inlägg


    Brumbilar(og9-5 Vector SS 2.3T & og9-5 Aero SC 2.3T & ng9-3 Aero SS 2.8T)
    Gröna Faran gjorde en gång i tiden - 11,15@218km/h strippen - 100-200km/h@5.816s gatan
    Att bygga växellådor är ren o skär njutning! Har Tech II med CANdi

  18. #1458
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 986
    Medlem#
    7042


    Fyrkantigt hål är nog snyggast tänkte jag.
    Sen kom jag på att jag kan prova med runda, gillar jag inte det är det lätt att såga ett stort fyrkantigt hål.
    Hade jag börjat med fyrkantigt och inte gillat det är det svårare att göra runda hål efteråt…

    Markerade för ett fyrkantigt först men ritade om lite…







    Gjorde tillslut 5 stora hål och 4 små imellan mest bara för att det ser coolt ut.





    Ville ju gärna ha kvar krockskummet på balken, dels för att stötfångaren skulle sitta bättre men mest för att luften inte ska gå in åt sidorna utan faktiskt åka dit jag tänkte att det skulle, in i kylarna.








    Passar perfekt och gör nog som jag tänkte…










    Resultatet blev såhär när jag tagit bort all gammal tejp, våtslipat, polerat och filat till kanterna i hålen.

    Registreringsskylten stör mig fruktansvärt mycket då det verkligen inte blev bra oavsett vart jag satte den.
    Provade först under hålen på Aeroläppen men det såg riktigt dumt ut då den är så stor…

    Denna placeringen blev ”minst ful” av dom 4 olika platser jag provade….

    Resultatet är överlag ungefär som jag tänkte med ett undantag för skylten som jag faktiskt inte trodde skulle störa så mycket som jag tycker den gör….

    Men men….


    Skickat från min iPhone med Tapatalk
    9-5 Aero SC 2005 - 9-5 Vector SC 2.3t 2004 - 9-3 SC Aero 2.0T 2009

    http://www.garaget.org/MicEE (NR:7042)

  19. #1459
    Steg 4 GlennBs avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Ort
    Norr om sthlm
    Inlägg
    4 251
    Medlem#
    12120
    Du kan ju försöka ansöka om en USA-plåt som tar mindre plats, det ska vara lättare nuförtiden sägs det.

    Jag fixade en på en av mina bilar för att stor skylt inte fick plats för luftintagen, det var INTE en godkänd anlending på den tiden iaf, så jag var
    tvungen att "fulfixa" genom att köpa en bakluckeplast från en japansk bil, montera den och ta bilder på hur svensk plåt inte fick plats där , ansöka om en liten,
    få det beviljat och sen sätta den fram

    Edit: Eftersom du har personlig nummerplåt finns det iofs ett helt lagligt sätt att få en liten plåt också.. skaffa en bil med dispans för USA-plåt, flytta den personliga
    plåten dit, beställ en liten plåt, och flytta sen tillbaka den personliga plåten till saaben, och du har en laglig liten plåt. (Sen kan du sälja den andra bilen hehe)
    Nu: SAAB 9-5 Aero '07, SAAB 9-5 Aero SC '05, SAAB 9-5 2.0t '99 (Skrotas/säljs dessvärre trots återupplivandet.. ) ..Nu med Tech2.

    Då: SAAB 900 turbo '83, SAAB 9000i '92, SAAB 9000CDE 2.3t '96, SAAB 9-5 2.3t '01

  20. #1460
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 986
    Medlem#
    7042


    Nu när jag sovit på saken och dessutom flyttat bilen så gillar jag looken!
    Bytte USA sidomarkeringarna till vanliga gråa och kapade den biten som är under skylten så att skylten kan sitta närmre stötfångaren.
    Detta var helt rätt beslut tycker jag.

    Eftersom att den numera har gälar på huven och hålen i stötfångaren med skylten på snedden så blev det för mycket som händer i fronten. Genom att ta bort dom orangea blinkersarna så blev det lite mindre saker och då passar allt bättre som helhet tycker jag.





    Downpipen är färdig och lindad, redo för att monteras så snart tid finns för det!







    Har bytt olja i Automatlådan igen dvs 3 ggr nu och det som kommer ur den är lika rött som den nya oljan vilket gör att jag känner mig nöjd med att all olja är bytt.

    Har lite mer saker som väntar på att göras, bla service och bygga resten av avgassystemet med racekatt nu innan besiktningen.






    Har även ”fått låna” min Jubileumsbil.
    Trodde det var för att min fru tyckte synd om mig men såklart varnar den för ”dags för service” så det är väl därför jag fick ta den

    I vilket fall som behöver denna gås igenom och partikelfiltret monteras innan den skall besiktigas.


    Skickat från min iPhone med Tapatalk

    2 användare gillar detta inlägg


    9-5 Aero SC 2005 - 9-5 Vector SC 2.3t 2004 - 9-3 SC Aero 2.0T 2009

    http://www.garaget.org/MicEE (NR:7042)

Liknande ämnen

  1. Porsche 935 dyno run
    Av LM i forum Motor- och trafikrelaterat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-03-13, 20:42
  2. 9-5 BioPower vs Porsche 964 .. vad tror ni?
    Av Jonas I i forum Allmänt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2007-09-28, 21:09
  3. Porschebromsar på 9000
    Av illegal_driver i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-09, 20:08
  4. 9-5 2,3t BioPower -> Aero BioPower
    Av m2949 i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 63
    Senaste inlägg: 2006-09-10, 00:06
  5. Svar: 26
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 23:22

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •