Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Säkring för spolarpump OG9-3 -01

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    feb 2008
    Ort
    Borås
    Inlägg
    44

    Säkring för spolarpump OG9-3 -01

    Vilken säkring/ar går den på? (är det mer än en pump?)
    Finns ingen som är utskriven för den, går den samma 7.5:a som armarna på strålkastarna?
    9-3 Aero -01

  2. #2
    Sugmotor
    Reg.datum
    feb 2008
    Ort
    Borås
    Inlägg
    44

    Re: Säkring för spolarpump 9-3 2001

    Jahopp, efter 30 minuter på verkstan fick jag svaret på vilka säkringar det var iaf. 31 el. 8.
    Men eftersom både främre och bakre torkarna fungerar utgår jag från att pumpen bränt. Jävla otur

    Värdelöst att det inte står utskrivet vilken säkring det är i varken instruktionsboken, EPC eller något annat som en dödlig kan hitta på nätet.
    Som tur är var de vänliga nog att ta fram bibeln för elschemat över hela schabraket, där först efter en halvtimma fick vi fram vilka säkringar det kunde vara...
    9-3 Aero -01

  3. #3
    Sugmotor
    Reg.datum
    feb 2008
    Ort
    Borås
    Inlägg
    44

    Re: Säkring för spolarpump 9-3 2001

    Mjahapp, soppan fortsätter... Fick bilen upptinad i det trånga cykelgaraget, bröt höften på väg ur bilen

    Men senare samma dag, efter det jag hällt i 2 liter koncentrat i blandningen som säkert skulle tåla 10 minus från början så fryser skiten igen. Motorn låter inte alls.

    Fråga:
    Sitter motorn på utsidan behållaren och dricker undertill? Är det en kontakt som bråkar med mig istället tro?
    Känns ju jävligt märkligt att det skulle frysa i pumpen med den blandningen som jag har i nu.
    9-3 Aero -01

Liknande ämnen

  1. Spolarpump 9-5 -01
    Av Wallborg i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2011-01-27, 17:39
  2. Spolarpump 9-5 1999
    Av Glader9991 i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-10-20, 17:28

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •