Sidan 2 av 3 FörstaFörsta 123 SistaSista
Resultat 21 till 40 av 56

Ämne: Hirsch Interior trim set, carbon leather

  1. #21
    Individuell mappning Fredrik / 1941s avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    9 099
    Medlem#
    1941

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    ANA Trollhättan är Saab återförsäljaren i Trollhättan.

  2. #22
    Helt original
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    blentarp/Skåne
    Inlägg
    606

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Citat Ursprungligen postat av Norrbagge
    Citat Ursprungligen postat av kolven28
    Firman som Hirsch. Anlitat till interiör styling heter eismann individual. I Tyskland. Kan inte norbagen Maila dem om de har mallar kvar o kanske göra några kit
    Det kan nok Norrbaggen gjøre, om han var sikker på at Eissmann Group Automotive er, eller var, den underleverandør som Hirsch Performance har benyttet ifm. Interior Trim Sets.
    Hvor sikker er du på at denne informasjonen er korrekt, ev. hvor har du den fra?

    Jeg ser på Eissmann sine WEB-sider at de har tatt carbon-produkter fra flyindustrien til bil, men finner ikke referanser til Hirsch som kunde, og de bilmerkene som er oppgitt er jo i en noe annen divisjon enn Saab, selv om jeg ikke mener det.

    Min Saab-forhandler sjekker nå også opp igjennom Hirsch sitt nettverk om det tilfeldigvis ligger igjen Interior trim set, carbon leather, Aut som de av en eller annen grunn ikke har fått solgt.

    Citat Ursprungligen postat av Hönö
    Hej,

    Jag är ute efter Hirsch inredningen till min 9-3 a. Jag köpte de läderklädda handtagen, grillen och vingen. Trodde i min enfald att resterande delar kunde jag kompletera med senare men men.. ANA har inga kvar!
    Manuel: Hvem, eller hva er ANA?

    På forhånd takk.

    Hallå norbaggen. Jag har lyckats få tag i ett interiör trim set och läderhandtagset sitter här framför mig med det. Och där står klart och tydligt på insidan i varje detalj. Eismann individual.
    Mvh jonas

  3. #23
    Steg 1 Norrbagges avatar
    Reg.datum
    apr 2013
    Ort
    Tromsø
    Inlägg
    1 888

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Hei Jonas,

    Dette er nyttig og interessant informasjon! Finner du også noen form for delenummer (P/N) på detaljarna?

    Jeg antar at det i Eissmann sitt kundeforhold med Hirsch Performance, om det nå er avsluttet eller ikke, ligger en passus om at Saab delene ikke kan produseres uten godkjenning av kunden (Hirsch). Men på Eissmann sin side står det jo bl.a.: "Our products range from high-end prototypes and one-off parts to small-volume series and special editions. Så selv om Hirsch har svart at de ikke vil kunne produsere små volumer pga. utfordringen med kvalitet, så gjør altså Eissmann det.

    På bakgrunn av den informasjon du har gitt, vil jeg formulere en henvendelse til Eissmann, med bakgrunn i at Hirsch nå ikke selger disse delene, for å se om Eissmann kan komme opp med en løsning eller et annet spor vi kan ta dette videre på.

    BTW: Ettersom du sitter med et interiör trim - og et läderhandtag set "framför dig med det", betyr det at du ikke har montert disse?

    Med vennlig hilsen,
    Kato
    Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD/eLSD Aut. 2009. eSID2

  4. #24
    Steg 1 Norrbagges avatar
    Reg.datum
    apr 2013
    Ort
    Tromsø
    Inlägg
    1 888

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Citat Ursprungligen postat av Fredrik / 1941
    ANA Trollhättan är Saab återförsäljaren i Trollhättan.
    Takker og bukker.

    Med vennlig hilsen,
    Kato
    Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD/eLSD Aut. 2009. eSID2

  5. #25
    Helt original
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    blentarp/Skåne
    Inlägg
    606

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Jag har monterat handskfackslisten. Och smartslot och parkeringsbromsen Ala Hirsch idag.. Resten kan jag fotografera o Maila.. Med nummer och allt. Maila mig. Kolven28@hotmail.com så svara jag där o bifogar bilder imorgon mvh jonas

  6. #26
    Sugmotor
    Reg.datum
    okt 2010
    Ort
    Hönö
    Inlägg
    16

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Detta låter ju bra.. om nu Eissmann kan/vill leverera.
    Du får gärna maila bilder till mig med på dessa delar så letar jag på mitt håll.
    om inte annat så måste det ju gå att få tag på carbonläder och göra det själv alt. lämna in till en firma?

    MVH

    Manuel
    Saab 9-3 TTiD SC AERO TX 2010

  7. #27
    Steg 1 Norrbagges avatar
    Reg.datum
    apr 2013
    Ort
    Tromsø
    Inlägg
    1 888

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Hei,

    Jeg hoppet på ditt vennlige tilbud og har sendt PM med e-post adresse.

    Med vennlig hilsen,
    Kato
    Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD/eLSD Aut. 2009. eSID2

  8. #28

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Kolven...

    Har du ngt tips på var man kan få tag i ett läderhandtagsset??

  9. #29
    Helt original
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    blentarp/Skåne
    Inlägg
    606

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Citat Ursprungligen postat av 93SolidSvart
    Kolven...

    Har du ngt tips på var man kan få tag i ett läderhandtagsset??
    Frenetiskt letande.. Jag har typ mailat hela världen. Ätit,sovit o skittit med hirsch i tankarna och mobilen i handen i 5 månader.. Vad jag förstått så förstår inte många andra länder Hirsch värde. Jag har kolfiberläderklädda handtag och växelkonsol över nu. (homemade) 600:-

  10. #30
    Steg 1 Norrbagges avatar
    Reg.datum
    apr 2013
    Ort
    Tromsø
    Inlägg
    1 888

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Så er det klart: heller ikke ANA Trollhättan AB vil kunne levere slike sett, da de i diskusjoner med Hirsch har fått erfare at det forlanges så store ordre at man regner med å ikke få solgt ut disse.

    Da får vi se om Eissmann kan peke på muligheter, noe jeg ikke regner med, ettersom dette går inn i kundeforholdet Eissmann/Hirsch, og der ligger det nok noen rettigheter.
    Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD/eLSD Aut. 2009. eSID2

  11. #31
    Helt original
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    blentarp/Skåne
    Inlägg
    606

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Citat Ursprungligen postat av Norrbagge
    Så er det klart: heller ikke ANA Trollhättan AB vil kunne levere slike sett, da de i diskusjoner med Hirsch har fått erfare at det forlanges så store ordre at man regner med å ikke få solgt ut disse.

    Da får vi se om Eissmann kan peke på muligheter, noe jeg ikke regner med, ettersom dette går inn i kundeforholdet Eissmann/Hirsch, og der ligger det nok noen rettigheter.
    Jag har tillomed mailat med SAAB Parts i Nyköping.. Hirsch vill sälja 1000 i stöten för o dra igång
    Bara vi kunde få rätt läder av eismann. Så hade det varit lite bättre.

  12. #32
    Steg 1 Norrbagges avatar
    Reg.datum
    apr 2013
    Ort
    Tromsø
    Inlägg
    1 888

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Citat Ursprungligen postat av Hönö
    Detta låter ju bra.. om nu Eissmann kan/vill leverera.
    Du får gärna maila bilder till mig med på dessa delar så letar jag på mitt håll.
    om inte annat så måste det ju gå att få tag på carbonläder och göra det själv alt. lämna in till en firma?

    MVH

    Manuel
    Som neste kapittel i føljetongen har jeg nå siden 7. mai sendt Eissmann Automotive tre e-brev med forespørsel om alternativ levering av interiør carbon trim-sett, uten å en gang ha fått svar . Dette til tross for at firma på sin kontaktside reklamerer som følger:
    "Get in touch with us!
    Do you have any questions or suggestions? We will be pleased to receive an Email from you. Alternatively, you can use the contact form below. We will then get in touch with you."


    Så kom jeg ved en tilfeldighet over følgende blog: "Brand New interior leather trim for Saab 9-3 now available!", ref.: http://www.saabsunited.com/2013/05/bran ... lable.html

    Dette førte meg videre til: "SAAB News. Leder Interieurskit für den Saab 9-3", http://saabblog.net/2013/05/16/saab-new ... -saab-9-3/

    og: "Helt ny läderinredning för Saab 9-3", http://www.saabsunited.se/2013/05/16/he ... -saab-9-3/

    Etter dette har jeg hatt kontakt med firma Stephan-Automobile ved noen e-brev, og når det gjelder vårt ønske om Interior trim set, carbon leather, Aut, så er dette ikke for salg (ennå). Men som firma svarer:

    "Zu diesem Zeitpunkt können wir leider noch nicht sagen, ob wir
    irgendwann auch andere Interieurteile anbieten werden. Eine Erweiterung
    unseres Angebotes wird eventuell gegen Ende des Jahres erfolgen."

    Så vi kan jo ønske oss settet som julegave

    Var du smartere enn meg og tok ut og lagret den .pdf-fila med Installation Instruction for dette settet, før Hirsch nå har fjernet den fra websiden?

    Stay tuned

    Med vennlig hilsen
    Ka2
    Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD/eLSD Aut. 2009. eSID2

  13. #33
    Steg 1 Norrbagges avatar
    Reg.datum
    apr 2013
    Ort
    Tromsø
    Inlägg
    1 888

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Citat Ursprungligen postat av 93SolidSvart
    Kolven...

    Har du ngt tips på var man kan få tag i ett läderhandtagsset??
    Jepp - se: "Helt ny läderinredning för Saab 9-3", ref.: http://www.saabsunited.se/2013/05/16/he ... -saab-9-3/

    Firma Stephan-Automobile leverer for tiden disse. Etter noe korrespondanse har de gitt følgende informasjon:

    1. Der er kun få sett igjen, så de oppfordrer til rask bestilling;
    2. De har bekreftet at det er Eissmann Automotive som produserer disse, slik som det var for Hirsch, så kvaliteten skulle være sikret;
    3. Leverings er stipulert til uke 29;
    4. Monteringsanvisning leveres med settene, men jeg antar at denne er på tysk.
    Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD/eLSD Aut. 2009. eSID2

  14. #34
    Individuell mappning Fredrik / 1941s avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    9 099
    Medlem#
    1941

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Citat Ursprungligen postat av Norrbagge
    Var du smartere enn meg og tok ut og lagret den .pdf-fila med Installation Instruction for dette settet, før Hirsch nå har fjernet den fra websiden?
    Jag har bl.a. PDF:erna med:

    Installation 9-3 Instrument panelv1.pdf
    Installation instruction leather instrument panel
    Einbauanleitung Lederarmaturenbrett
    F814001200 – F814001310
    Saab 9-3 Model year 2007-
    Saab 9-3 Modelljahr 2007-
    Installation 9-3 Leather handle set v2.pdf
    Installation instructions, Leather door handle set
    Montageanleitung, Leder Türzuziehgriffsatz
    Montageanvisning, Läderklädda handtag
    F880008300 – F880008350
    Saab 9-3 Model year 2003-
    Saab 9-3 Modelljahr 2003-
    Saab 9-3 Årsmodell 2003-
    Installation 9-3 Door trim v1.pdf
    Installation instructions, door decor trim
    Montageanleitung, Türzierleisten
    F880008500 – F880008511
    Saab 9-3 Model year 2003- exc. CV
    Saab 9-3 Modelljahr 2003- exk. CV

  15. #35
    Helt original
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    blentarp/Skåne
    Inlägg
    606

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Citat Ursprungligen postat av Norrbagge
    Citat Ursprungligen postat av Hönö
    Detta låter ju bra.. om nu Eissmann kan/vill leverera.
    Du får gärna maila bilder till mig med på dessa delar så letar jag på mitt håll.
    om inte annat så måste det ju gå att få tag på carbonläder och göra det själv alt. lämna in till en firma?

    MVH

    Manuel
    Som neste kapittel i føljetongen har jeg nå siden 7. mai sendt Eissmann Automotive tre e-brev med forespørsel om alternativ levering av interiør carbon trim-sett, uten å en gang ha fått svar . Dette til tross for at firma på sin kontaktside reklamerer som følger:
    "Get in touch with us!
    Do you have any questions or suggestions? We will be pleased to receive an Email from you. Alternatively, you can use the contact form below. We will then get in touch with you."


    Så kom jeg ved en tilfeldighet over følgende blog: "Brand New interior leather trim for Saab 9-3 now available!", ref.: http://www.saabsunited.com/2013/05/bran ... lable.html

    Dette førte meg videre til: "SAAB News. Leder Interieurskit für den Saab 9-3", http://saabblog.net/2013/05/16/saab-new ... -saab-9-3/

    og: "Helt ny läderinredning för Saab 9-3", http://www.saabsunited.se/2013/05/16/he ... -saab-9-3/

    Etter dette har jeg hatt kontakt med firma Stephan-Automobile ved noen e-brev, og når det gjelder vårt ønske om Interior trim set, carbon leather, Aut, så er dette ikke for salg (ennå). Men som firma svarer:

    "Zu diesem Zeitpunkt können wir leider noch nicht sagen, ob wir
    irgendwann auch andere Interieurteile anbieten werden. Eine Erweiterung
    unseres Angebotes wird eventuell gegen Ende des Jahres erfolgen."

    Så vi kan jo ønske oss settet som julegave

    Var du smartere enn meg og tok ut og lagret den .pdf-fila med Installation Instruction for dette settet, før Hirsch nå
    har fjernet den fra websiden?

    Stay tuned

    Med vennlig hilsen
    Ka2
    Haj norbaggen... Nej jag var inte så smart såg även för ett tag sen att Hirsch tagit bort sina videos från Youtube.. Men jag har ju monterat det 1 gång.. Så jag kan skriva ihop en nedmontering/monteringsinstruktion sen en dag om nån behöver... Glad midsommar

  16. #36
    Steg 1 Norrbagges avatar
    Reg.datum
    apr 2013
    Ort
    Tromsø
    Inlägg
    1 888

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Hei du også.

    Takker for tilbudet, men nå har det seg slik at jeg i ettermiddag sendte et e-brev til salgssjefen i Hirsch Performance med forespørsel om jeg vennligst kunne få en kopi, og den kom prompte sammen med den for Leather Door Handle Set. Så ettersom jeg jo fikk monteringsinstruksjonen for Carbon Leather Instrument Panel når dette ble montert, har jeg nevnte tre anvisninger på hånd.

    En riktig god midtsommars til deg også - dere feirer jo denne noe mer/lengre enn oss
    Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD/eLSD Aut. 2009. eSID2

  17. #37
    Sugmotor
    Reg.datum
    okt 2010
    Ort
    Hönö
    Inlägg
    16

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Citat Ursprungligen postat av Norrbagge
    Citat Ursprungligen postat av Hönö
    Detta låter ju bra.. om nu Eissmann kan/vill leverera.
    Du får gärna maila bilder till mig med på dessa delar så letar jag på mitt håll.
    om inte annat så måste det ju gå att få tag på carbonläder och göra det själv alt. lämna in till en firma?

    MVH

    Manuel
    Som neste kapittel i føljetongen har jeg nå siden 7. mai sendt Eissmann Automotive tre e-brev med forespørsel om alternativ levering av interiør carbon trim-sett, uten å en gang ha fått svar . Dette til tross for at firma på sin kontaktside reklamerer som følger:
    "Get in touch with us!
    Do you have any questions or suggestions? We will be pleased to receive an Email from you. Alternatively, you can use the contact form below. We will then get in touch with you."


    Så kom jeg ved en tilfeldighet over følgende blog: "Brand New interior leather trim for Saab 9-3 now available!", ref.: http://www.saabsunited.com/2013/05/bran ... lable.html

    Dette førte meg videre til: "SAAB News. Leder Interieurskit für den Saab 9-3", http://saabblog.net/2013/05/16/saab-new ... -saab-9-3/

    og: "Helt ny läderinredning för Saab 9-3", http://www.saabsunited.se/2013/05/16/he ... -saab-9-3/

    Etter dette har jeg hatt kontakt med firma Stephan-Automobile ved noen e-brev, og når det gjelder vårt ønske om Interior trim set, carbon leather, Aut, så er dette ikke for salg (ennå). Men som firma svarer:

    "Zu diesem Zeitpunkt können wir leider noch nicht sagen, ob wir
    irgendwann auch andere Interieurteile anbieten werden. Eine Erweiterung
    unseres Angebotes wird eventuell gegen Ende des Jahres erfolgen."

    Så vi kan jo ønske oss settet som julegave

    Var du smartere enn meg og tok ut og lagret den .pdf-fila med Installation Instruction for dette settet, før Hirsch nå har fjernet den fra websiden?

    Stay tuned

    Med vennlig hilsen
    Ka2
    Hej,

    har du hört något fråm Eissmann Automotive ?

    MVH

    Manuel
    Saab 9-3 TTiD SC AERO TX 2010

  18. #38
    Steg 1 Norrbagges avatar
    Reg.datum
    apr 2013
    Ort
    Tromsø
    Inlägg
    1 888

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Takk for sist

    Nei, som nevnt ovenfor så svarte Eissmann ikke på noen av mine tre henvendelser, til tross for at de på nettsidene sine (fortsatt) ønsker spørsmål og kommentarer hjertelig velkommen.

    Jeg vet ikke hvordan det gikk med Stephan-Automobile og salget av dørhåndtaksettet, men jeg har tenkt, når det nærmer seg jul, å tilskrive dem for å høre om de kommer til å tilby interiørsettet.

    Jeg vil informere om svaret på den henvendelsen, uansett utfallet.

    Ellers er det vel å tro på jultomten å håpe på at Hirsch Performance tar opp igjen levering av trimsett, dersom NEVS skulle komme igang med noen volumproduksjon av 9-3

    Med vennlig hilsen,
    Ka2H
    Saab 9-3 SC Aero 2.0T XWD/eLSD Aut. 2009. eSID2

  19. #39
    Grundladd
    Reg.datum
    jun 2012
    Ort
    Kungsbacka
    Inlägg
    151
    Medlem#
    8750

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Citat Ursprungligen postat av Norrbagge
    Jeg vet ikke hvordan det gikk med Stephan-Automobile og salget av dørhåndtaksettet, men jeg har tenkt, når det nærmer seg jul, å tilskrive dem for å høre om de kommer til å tilby interiørsettet.
    Jag beställde och fick dörrhandtagen från dem i somras, inga problem alls, betalade via paypal.
    Mercedes C350e -17
    BMW 330i -18

  20. #40
    Helt original
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Vargön
    Inlägg
    937

    Re: Hirsch Interior trim set, carbon leather

    Vad fick du betala för handtagen?..
    Trust a few, Fear none!

    My rides... http://www.garaget.org/ghost76

Liknande ämnen

  1. 9-3 SS/SC interiör-dekorlister TX vs. Hirsch
    Av Frogfoot i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-01-12, 10:37
  2. Hirsch-trim till nya 9-5'an
    Av perr i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-12-02, 23:22
  3. Hirsch Leather Door Handle Set, 9-3ng
    Av KoolaVippen i forum Bilvård, utseende och styling
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-10-05, 22:21
  4. 9-3 SS/SC 1.8t Hirsch-trim
    Av turbo4ever i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-08-05, 19:30
  5. Hirsch trim till 9-3SS
    Av Andreas.S i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2004-12-18, 00:53

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •