Resultat 1 till 7 av 7

Ämne: Tappat bort medlemsnr

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    feb 2005
    Ort
    varberg
    Inlägg
    84

    Tappat bort medlemsnr

    var får jag tag på det igen räcker väl med numret om jag beställer på speedparts för rabatten
    900 2,0T CAB´95
    OPEL REKORD 57 b21
    900 2,0T 96a Rekord 56

  2. #2
    Steg 3
    Reg.datum
    okt 2003
    Ort
    Lerum
    Inlägg
    3 837
    Om du mailar medlemsansvarig kan han säkert plocka fram ditt medlemsnummer, förutsatt att du ger honom korrekta uppgifter.

    Tappat bort medlemsnumret...? Det är ju som att tappa bort sitt telefonnummer...




  3. #3
    Sugmotor
    Reg.datum
    feb 2005
    Ort
    varberg
    Inlägg
    84
    Citat Ursprungligen postat av petson
    Om du mailar medlemsansvarig kan han säkert plocka fram ditt medlemsnummer, förutsatt att du ger honom korrekta uppgifter.

    Tappat bort medlemsnumret...? Det är ju som att tappa bort sitt telefonnummer...
    var hittar jag medlemsansvarig
    900 2,0T CAB´95
    OPEL REKORD 57 b21
    900 2,0T 96a Rekord 56

  4. #4
    Steg 3
    Reg.datum
    maj 2003
    Ort
    Trollhättan
    Inlägg
    3 122
    Citat Ursprungligen postat av pacemaker
    [ var hittar jag medlemsansvarig
    Rickard Stenfeldt
    Medlemsansvarig
    medlemskap@saabturboclub.com

    står på stcs.nu under "kontakt"

    mvh

  5. #5
    Helt original
    Reg.datum
    nov 2004
    Ort
    Skärhamn/Tjörn
    Inlägg
    779
    *Lyfter gammal tråd*

    Har mailat Rickard utan att få något svar, söker man runt lite verkar det vara ett genomgående problem.

    Skickade följande mail till Rickard, kan någon annan kanske svara på mina frågor?

    "Hej Rickard!
    Har för ungefär tre veckor sedan betalat in medlemskapsavgiften men har ej mottagit något från klubben. Det är ju inget problem i sig då det enligt uppgift skall ta upp till fyra veckor. Problemet är att jag skulle vilja ha tillgång till mina eventuella medlemsuppgifter och då främst medlemsnummer innan nästa vecka. Tror du att detta går att ordna på något sätt, att du/ni skickar mig de nödvändiga uppgifterna via e-post? Skall nämligen till Speedparts i slutet av månaden för en väl efterlängtad uppgradering, och klubbrabatten skulle spara några slantar."
    Niklas Olofsson
    Kör/Äger: Svart SAAB 9-3 Aero Coupé MY01

  6. #6
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Pukavik / Karlshamn
    Inlägg
    1 379
    Tjenare

    Rickard är som vi andra normalt dödliga obetalda frivilligarbetande till klubben berättigad till lite ledighet. Han är förnärvarande nere på franska rivieran och kommer hem om några dagar.

    Att "snabbframkalla" ett medlemsnr. Ni inser inte vilket merarbete det skulle innebära. Att sitta och leta upp en specifik inbetlapp. Vi får den buntvis från postgirot.

    Det får helt enkelt ta den tid det tar tyvärr. Man kunde kanske gått med i klubben tidigare eller senarelägga trimmningen.

    Mvh Johan S 264

    Ett tips är att ta med inbetlappen till Speedparts och visa att man gått med i klubben.
    Saab 9-3 Aero Cab -05 Svart 19" http://www.garaget.org/?car=95402
    9-5 Vector sportkombi -02 http://www.garaget.org/?car=95765
    900:a Aero -89

  7. #7
    Helt original
    Reg.datum
    nov 2004
    Ort
    Skärhamn/Tjörn
    Inlägg
    779
    Citat Ursprungligen postat av Sonesson
    Tjenare

    Rickard är som vi andra normalt dödliga obetalda frivilligarbetande till klubben berättigad till lite ledighet. Han är förnärvarande nere på franska rivieran och kommer hem om några dagar.
    Sicken glidare! Själv har man låååångt kvar till industrisemestern.

    Citat Ursprungligen postat av Sonesson
    Att "snabbframkalla" ett medlemsnr. Ni inser inte vilket merarbete det skulle innebära. Att sitta och leta upp en specifik inbetlapp. Vi får den buntvis från postgirot.

    Det får helt enkelt ta den tid det tar tyvärr. Man kunde kanske gått med i klubben tidigare eller senarelägga trimmningen.

    Mvh Johan S 264

    Ett tips är att ta med inbetlappen till Speedparts och visa att man gått med i klubben.
    Bra, då vet jag det! Finns ju fler anledningar till att gå med i klubben annat än rabatten, även om detta nu är en stor fördel. Inte värre än att man får hosta upp lite mer pengar bara, förutsatt att jag inte lyckas hitta den lilla lappen från posten...
    Niklas Olofsson
    Kör/Äger: Svart SAAB 9-3 Aero Coupé MY01

Liknande ämnen

  1. Tappat bort jordkabel OG9-5
    Av oscarwiklund i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2022-05-21, 11:17
  2. Tappat bort bilnycklarna NG900
    Av saab 900 i forum Allmänt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2021-06-15, 12:33
  3. Tappat bort min ena bilnyckel till saab 9-5!
    Av Gumsebumsan i forum Allmänt
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2012-03-03, 22:07
  4. Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-06-08, 22:41

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •