Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 24 av 24

Ämne: Edit: Jag (och ingen annan) har smällt bilen! =/

  1. #21
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Blekinge
    Inlägg
    461
    Citat Ursprungligen postat av ByggareB
    Ta det lugnt och var noga med uppföljning hos din läkare med din nackvärk! Var noga med att få så mycket som möjligt dokumenterat då whiplashskada kan konstateras även en ganska lång tid efter en krock!

    Min tjej smällde för fem år sedan i en gammal Kadett och lider numera av en whiplashskada och går minst en gång i veckan till sjukgymnast!

    Kör försiktigt där ute, tänk på era familjer!
    Tänkte just skriva detsamma. Hade en kompis som fick symptom först fyra år efter sin krock och han har stora problem idag med försäkringsbolag och nacksmärtor. Ta inte för givet att nacken är ok.

    Hoppas allt löser sig!

    Mvh
    9000 ltt ca 13 k mil Nordic edition (gått i arv)
    95 2,3t Biopower Vector Kombi Jub++ -07 (såld)
    Yeti 4x4 TDI Beställd

  2. #22
    Steg 2
    Reg.datum
    jan 2004
    Ort
    Kalmar
    Inlägg
    2 411
    Standardförfarande är att ALLTID säga att man har ont i nacken när någon tex försäkringsbolag frågar


    Bäst är dessutom att klaga på nackont när man smäller för man vet aldrig, det behöver ju inte dyka upp direkt.
    Om du sparkar en tiger i baken, bör du vara beredd på att handskas med dess käftar

  3. #23
    Steg 2
    Reg.datum
    aug 2003
    Ort
    Sangis (10mil ifrån Luleå)
    Inlägg
    2 055
    Hej..

    Jag råkar besitta ett par prylar som du behöver.

    som tex B234 tryckrör mellan ic och spjällhus och slangen mellan turbo och luftfilter.

    Jag håller på att svetsa mig ett 3" rör så så fort jag är färdig med röret kan du få det för en symbolisk summa.. frakten

    krya på dig.

    mvh Isak[/list]

  4. #24
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Karlskrona
    Inlägg
    1 701
    Kan inflika att efter ha varit på jobbet igen så känns nacken mycket bättre, fortfarande något stel men annars verkar den vara som vanligt, så nacken kommer säkerligen bli bra igen.


    Moribound: Låter mycket bra, jag hör av mig när min fasta uppkoppling kommer igång igen..

Liknande ämnen

  1. Bilen min dör från tid till annan!
    Av jantoft i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-02-25, 11:28
  2. Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-05-20, 09:25

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •