Har en saab 9-5 -00 2.0 turbo. Har haft den lite mer än två år.

Bytt kamkedjan, fläktmotorn, alla slangar i motorrummet, nya bromsar och nån sak till med bromsarna som jag inte kommer på vad det heter just nu.

Klimatanläggningen har lagt av, trodde gasen var slut. Så körde in till Kylteknik, tydligen fanns det gas... Så de sa att det är datorn eller tryckgivaren som är i sönder. Men stänger jag av klimatanläggningen (de sa att jag måste stänga av den för annars kan det bli isbildning i klimatanläggningen) så blåser det lite, så det blir så kallt så jag måste stänga fläktarna

Sen så hackar bilen vid körning, när man ska upp i högre hastigheter så kan den börja hacka rejält. Den är också seg ibland. Och nu har den börjat hacka vid tomgång, det är nästan så den dör ibland.

Check engine- lampan har tänds ibland men sen slocknat, vill jag tillägga. Samt att det har hänt att bilen inte har velat starta utan man har fått vänta lite innan man försöker igen. Ska titta i serviceboken om tändstiften och tändkablarna har blivit bytta nångång.

Ska ringa till verkstad på måndag, men vill veta vad som kan vara fel på bilen...