Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Tråd ang spjällhus 9-5

  1. #1
    Grundladd BalooBears avatar
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    278

    Tråd ang spjällhus 9-5

    Försökt hitta en tråd ang spjällhus på 9-5.....det var om att det tydligen kunde finnas ny eller annan mer förlåtande programvara till detta. Kan någon förklara hur man gör, hittar prgvara osv......kollade med Tech2 idag och kunde inte hitta något i menyer rörande detta......mkt tacksam för hjälp.....har lite mysko småryckig gång ibland....har bytt det mesta till nytt....läste någonstanns att det kunde va spjällhuset...har haft av det och rengjort vad jag kunde men är osäker på om man kan göra mer....bilen i profilen som gäller (saaben då alltså )
    9-5 2,3t BP -08
    Opel Vectra C 2,0t -05

  2. #2

    Re: Tråd ang spjällhus 9-5

    Programvaran uppdaterades under MY02, så gäller det bilen i din signatur är det inte aktuellt för dig.
    Signaturlös

  3. #3
    Grundladd BalooBears avatar
    Reg.datum
    mar 2006
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    278

    Re: Tråd ang spjällhus 9-5

    Tack för svar!!

    Hur är det med spjällhuset då.....jag tyckte att det gick inte att dela när man väl fått av det....tog av den svart kåpan och där inne gick det inte att göra nått enligt mig.....torka rent i övrigt....alla kanaler var rena redan innan.....går det att göra mer???? Läste någon stanns om 5 dunk/knack/knäppningar när man slog på tändningen....då skulle det va nått med att spjällhuset leta efter referenspunkter eller nått???? Är det så på mitt också??? Jag har försökt att lyssna efter det men hör i princip inget konstigt eller liknande.
    9-5 2,3t BP -08
    Opel Vectra C 2,0t -05

Liknande ämnen

  1. [LÖST] Låst tråd...
    Av airflowfredde i forum Forum-/Hemsiderelaterat
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-10-04, 22:17
  2. låst tråd?
    Av airflowfredde i forum Forum-/Hemsiderelaterat
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2009-09-01, 09:27
  3. Efterlysning av en tråd
    Av Lugbag i forum Allmänt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-06-10, 20:09

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •