Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: rust

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2003
    Ort
    oslo
    Inlägg
    16

    rust

    hei,
    det finnes ingen gode saab turbo klubber i norge, så jeg prøver i nabolandet...har en fantastisk fin 88 900Tic med skinn, klima osv som kun er gått 110000 km...men desverre i oslo, så det er litt rust på høyre dør og litt i hjulbuen...hvor bør man dra og få fikset dette...fikk pris hos saab i oslo (som helst ikke ville gjøre det på 20000NOK...) synes det var litt dyrt...

    trenger tips om gode saabverksteder i nærheten av norge (gøteborg og omegn, arvika e.l. )

    takk for en fin site...

  2. #2
    Steg 2
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Borås
    Inlägg
    2 187
    Tycker du skall leta efter mindre verkstäder, det är oviktigt ifall de kan saab, bara de är duktiga med plåt.

  3. #3
    Sugmotor
    Reg.datum
    jun 2003
    Ort
    oslo
    Inlägg
    16

    bra Plåtverksted i nærheten av norge?

    takk for svar...
    kan de være lurt å se i type gule sider? eller er det noen som er entusiaster som vet hvor jeg bør dra?

    dette er jo et vanlig problem på 900OG med rust under dørlisten...jeg får kjøpt byteplåt for 300 NOK pr. del... men trenger hjelp fran entusiastisk proffs...

    vil ha bilen 100% rostfri...(er 95% rustfri nå!!) og så trenger jeg tips til renovasjon av dashbord..(har sprukket av solen...lett å bytte?)

    takk og riktig god helg!!!

    ;-)

  4. #4
    Steg 2
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Borås
    Inlägg
    2 187
    Det kan mycket väl vara värt att kolla i gula sidorna.

    Instrumentbrädan går bra att byta. Du får väl lov att plocka loss knäskyddet och ratten.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •