Grattis!Ursprungligen postat av jessica_
Grattis!Ursprungligen postat av jessica_
Saab 9-3 SS 2,0t -05 - ///Mackanized BioPower - projekttråden
Saab 9-3 SS Aero -05 - ///Mackanized BioPower
Saab 9-3 CV Aero -05 - ///Mackanized BioPower
TackarUrsprungligen postat av cactuz
![]()
Blir glad när jag har fixat något på bilen![]()
Att något för en gångs skull pajade när bilen var på lyften, och inte ute på vägen!
Hade precis hissat upp bilen och ryckt lite i höger framhjul, då brast fjäderbenet!![]()
Saab 9-3 2.0T SE '99
Jag håller med!Ursprungligen postat av Andrew91
Däremot blir jag nästan sur om jag blir förbisläppt, tackar med blinkers och INTE får en helljustuta tillbaka![]()
2001 og9-3 Aero [Såld]
Kör numera tyskt
Att bilen funkar kanon![]()
Att höra Dire straits - Walk of Life.
När min Schäfer förstår en ny sak på lydnadsklass1-kursen.
När jag sitter i soffan med datorn i knä och skriver ett inlägg på STCS och ovan nämnda Schäfer kommer upp i soffan, suckar djupt och lägger sitt huvud i famnen och sluter ögonen![]()
Att smiska fram på en kurvig landsväg med og900Turbo och öppen taklucka![]()
//Konrad S.
He löns int' å bli arg, he bli int' nå bätter för he.
Min garagetsida
Jay Leno: "Ooh a Volvo! well I am looking for a new boat anchor so that will be good"
Att efter en lång dag i skolan få höra lite Queen låtardet piggar upp
![]()
Har faktiskt aldrig helljusblinkat för detta? Jag är snäll och går in till sidan, får en blinkning som tack, thats it. Vad tycker ni andra?Ursprungligen postat av sammy
Sommarglidaren og9-3 turbo -00 Aero optik och 3000 mil på mätaren! http://www.garaget.org/?car=334451
Projekttråden http://www.garaget.org/forum/viewtop...88825#p3988825
Blinkningen är givetvis valfri, det viktiga är att man samarbetar och släpper förbi.Ursprungligen postat av Owla
Men ja, jag gillar blinkningen. Vet inte varför, men blir bara glad och nöjd när alla blinkar lite glatt åt varandra.![]()
Saab 9-3 Aero -02 Saab 9-3 Vector -04
Saab 9-5 2.3t -00 Saab 9-5 2.3t -99
Saker som gör mig glad:
Min flickvän, få komma hem till henne är det bästa av allt.
Fredagar, bada bastu med ovan nämnda tjej och klämma några bärsa efter en god middag slår mycket.
När våren kommer, då känns allt lite bättre.
En annan sak som är kul är att vissa dagar känner jag mig så nöjd med allt. Jag tänker positivt på i princip allt. När jag åker till jobbet på morgonen tänker jag, f-n vad nöjd jag är med den här bilen, går och är smånöjd hela dagen med allt jag gör
och berömmer alla grejer omkring mig för mig själv, och känner mig nöjd med allt och alla, vad trevliga mina kollegor är osv. Är det fler som kan känna så?
Trevlig helg på er!![]()
![]()
Kör Mercedes GLK, Mercedes 560SEC, Saab 9-5