Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Någon som pysslar med mini cooper?

  1. #1
    Steg 1 MicEEs avatar
    Reg.datum
    nov 2005
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    1 980
    Medlem#
    7042

    Någon som pysslar med mini cooper?

    Som sagt, har gått och sålt av mina saabar och skaffat mig en mini cooper S (new mini) dvs med kompressor
    Riktigt glad och nöjd med bilen förutom mini forumet som är överdrivet dåligt!
    Känns som att alla där har sina minis på nurburgring och allt annat än det ultimata är skit.
    Dessutom får man aldrig svar på något som man får här på detta eminenta forum!

    Så, jag tänkte att vi kanske kan diskutera mini coopers här istället?
    9-5 Aero SC 2005 - 9-5 Vector SC 2.3t 2004 - 9-3 SC Aero 2.0T 2009

    http://www.garaget.org/MicEE (NR:7042)

  2. #2
    Steg 6 perrs avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Köping, Mälardalen
    Inlägg
    6 037
    Medlem#
    1540

    Re: Någon som pysslar med mini cooper?

    Citat Ursprungligen postat av MicEE
    Som sagt, har gått och sålt av mina saabar och skaffat mig en mini cooper S (new mini) dvs med kompressor
    Riktigt glad och nöjd med bilen förutom mini forumet som är överdrivet dåligt!
    Känns som att alla där har sina minis på nurburgring och allt annat än det ultimata är skit.
    Dessutom får man aldrig svar på något som man får här på detta eminenta forum!

    Så, jag tänkte att vi kanske kan diskutera mini coopers här istället?
    Frun har en Mini Cooper S, 07'a med turbo, inte kompressor.
    Går rätt skapligt faktiskt, och är super cool och skitkul att köra o sådär, man ack vilken skramlig och bullrig bil Minisarna är...

    Vilket Mini-forum tänker du på??

    Jag tycker nog "miniclub.se" är skapligt ändå för New Mini-åkare, jmf med många andra märkesforum.
    Verkar ha en aktiv "träffas utanför forumet"-del.

    Även "mini2.com" är vettigt tycker jag.


    Men jag jmf med bottennappet Nordicaudi som jag som Audi ägare besviket kikar in på då och då...
    "jagrullar.se" funkar ju vettigt för volvo-åkarna, men så bra som stcs har varit på tekniska frågor är inte många andra forum.

    OT:> Dock kommer nog även vårt forum att falna i och med saab's konkurs och ett minskat intresse samt svårt med lika insatta längre när företaget många insatta jobbade på inte finns kvar...
    /OT:>
    ///Perr
    Saablös Polestar BST230 förare

Liknande ämnen

  1. X10 Mini Pro
    Av RZ i forum Off Topic
    Svar: 24
    Senaste inlägg: 2011-06-23, 00:54

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •