Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: Karosseriskruv?

  1. #1
    Steg 5 joH900s avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    5 143
    Medlem#
    7182

    Karosseriskruv?

    Någon som har köpt karosseriskruv, hela lådor av samma sort/storlek? Isåfall, vart finner man det?

    Biltema har en fin sats http://biltema.se/sv/Bygg/Fastelement/S ... lar-87071/

    Men det har en tendens och bli väldigt mycket clipsmuttrar kvar... Skulle vilja kunna köpa bara skruvarna löst, helst gulkromaterade också om det finns.

    Det är alltså korta plåtskruv med bricka, typ.

    Tips? Swedol, Würth osv borde väl kanske kunna ha, men bästa vore ju om någon har köpt det över disk och vet vart det finns så slipper jag åka runt "överallt".

    MVH

  2. #2
    Steg 5 joH900s avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    5 143
    Medlem#
    7182

    Re: Karosseriskruv?

    Kan svara mig själv lite om nån annan letar efter detta...

    Swedol hade inget. BDS kan ta hem hela askar som det är 25st i. En ask kostade dock mellan 90-110kr ungefär...

    Med andra ord är den satsen Biltema säljer väldigt prisvärd... Tydligen så verkar det vara dyrt med skärmskruv/karosseriskruv.

    MVH

  3. #3
    Helt original
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Södra Dalarna
    Inlägg
    547

    Re: Karosseriskruv?

    Kanske inget bra svar men jag handlar allt sådant via min lokale Wurthåterförsäljare och där finns det mesta i förbrukningsart.
    Funkar klockrent!
    Mvh
    jag har kramat Lill-Babs...

  4. #4
    Steg 5 joH900s avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    5 143
    Medlem#
    7182

    Re: Karosseriskruv?

    Även just karosseriskruv? Till ett pris som är "normalt"? Isåfall ska jag kolla med Würth också. Biltemas "kitt" verkar dock va svårslaget om man ser till antal och priset, men hade gärna haft en kartong av varje storlek hemma på hyllan... Alltså typ 100st av varje då eller nåt. Det går alltid åt för eller senare.

    MVH

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •