Resultat 1 till 20 av 1300

Ämne: -Konrad-´s alla projekt.

Trådad visning

  1. #11
    Saab Supersaver -Konrad-s avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Ort
    Rosvik
    Inlägg
    2 055
    ÄNTLIGEN!
    Veckans första uppdatering av tråden!
    tänkte börja med att förklara lite varför det inte kommit uppdateringar tidigare, och det korta svaret är tid. tyvärr...
    Lägger man ihop faktorerna Flickvän med tillhörande 2st bonusdöttrar, alldeles för många projekt, flera månaders jobb i andra delen av landet, ja, då är det nått om får stryka på foten.
    men bättre sent än aldrig, så här kommer fortsättningen på HMS Råzzvik!




    Man kan ju inte åka omkring med trasig stolsvärme, sagt & gjort, nya värmemattor beställdes, stolarna demonterades och lämnades till den lokala bilsadelmakaren.


    Jag köpte en extra Aero-ratt, som skickades till Maptun, där Fredrik Åberg hjälpte mig att designa ratten precis efter mina önskemål, nån månade senare kom den i retur








    Jag blev SJUKT nöjd över resultatet nya ratten är tjockare, mjukare, med perforerat läder, Alcantara i botten och med gråa sömmar, skärningen skiljer sig också i överkant


    Jag kan u inte åka omkring i en fyrhjulsdriven bil, som får dra 2ton, och som saknar dragkrok, ändring på det!




    Det blev en vertikalt demonterbar krok, helt dold när den inte sitter på plats


    Själva kroken var ju enkel att montera, men elen.... jösses.... Jag valde saab original kabelsats, då känner bilen av när släp är kopplat, då får man 6-blink istället för 3-blink, den stänger automatiskt av p-sensorerna bak och ESP'n jobbar annorlunda. men det tog närmare en dag att dra elen.....


    Men se det funkar ju


    fortsättning följer....

    8 användare gillar detta inlägg


    He löns int' å bli arg, he bli int' nå bätter för he.
    Min garagetsida
    Jay Leno: "Ooh a Volvo! well I am looking for a new boat anchor so that will be good"

Liknande ämnen

  1. Passar alla rattar alla årsmodeller OG9-5
    Av JohanW i forum Allmänt
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2012-03-29, 19:06
  2. Projekt: Skitsnabb. 9-3SS 2,8T
    Av Phed i forum Projekt
    Svar: 82
    Senaste inlägg: 2011-08-26, 11:55
  3. Svar: 296
    Senaste inlägg: 2008-07-11, 00:10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •