Sidan 5 av 5 FörstaFörsta ... 345
Resultat 81 till 83 av 83

Ämne: Eftermarknadsstereo i OG9-5 2006-2010

  1. #81
    Sugmotor
    Reg.datum
    sep 2017
    Inlägg
    53
    Medlem#
    -
    AntPower matar 12v ut. När jag slog på radio så matades 12v till RmtEnable ochman fick igång ljudet. Byte man från radio försvann matningen och därmed ljudet.

  2. #82

    Dubbeldin 9-5-09

    Hej

    Kan ni snälla hjälpa mig med vad det är jag ska köpa till att byta ut stereon till min Saab 9-5 2009a med stora ljudpaketet.

    Jag vill montera en dubbeldinstereo, med efter ha sökt på forumet så kommer det upp flera olika alternativ till kablage man behöver så jag blir brydd allt från att nån haft nån kabel för 99kr till flera tusen.

    Vad ska jag köpa, kan någon länka till någon som säljer? eller om någon har att vilja sälja?

    Sen en undran kan man byta ut baslådan i bagaget till en annan valri bara rakt av eller måste det bytas något mer för det??



    Tack på förhand
    /Ulf

  3. #83
    Helt original
    Reg.datum
    apr 2010
    Inlägg
    905
    Jag har en 9-5 aero årsm 06 och jag är tvungen att köpa kablar för ca 2300 inkl ram för att få det att funka. Har för mig att årsm 06-07 är dom årsm där dessa kablar krävs. Har du tur så kan du köpa det betydligt billigare kitet. Hör med brl i Örebro dom är duktiga på just Saab

Liknande ämnen

  1. Vilken automatlåda i OG9-5 1,9Tid 2006-2010
    Av Tratan i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2018-12-31, 13:36

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •