Resultat 1 till 9 av 9

Ämne: T16

  1. #1

    T16

    9000,1991 T16 hur är dom 194hk

  2. #2
    Steg 5 joH900s avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Inlägg
    5 143
    Medlem#
    7182

    Re: T16

    Utveckla gärna vad du funderar på... Finns mycket att säga..

    MVH

  3. #3

    Re: T16

    Funderar att köpa gått 30000 mil den ska var i bra skick vad ska man vara rädd för, ska vara uppskruvad turbo

  4. #4
    Steg 4 Börnes avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    4 989

    Re: T16

    Oerhört luddigt förklarat vad du vill veta, riktigt kass rubrik & kass frågeställning!

    På en så pass gammal bil är det ju alltid risk att saker går sönder. Är priset rätt i förhållande till skicket så är det ju bara att köpa ifall du vill ha en sådan bil, men man måste ju alltid räkna med oförutsedda utgifter när man äger bil.

  5. #5

    Re: T16

    Man är väl inte lika bra som dig kanske och ställa frågor så ta och lungna ner dig, så ni kan gärna stänga av bryr mig inte. Hej då

  6. #6
    Steg 4 Börnes avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    4 989

    Re: T16

    Citat Ursprungligen postat av kocken54
    Man är väl inte lika bra som dig kanske och ställa frågor så ta och lungna ner dig, så ni kan gärna stänga av bryr mig inte. Hej då
    Man får inga tydliga & bra svar om man inte ställer en fråga som är tydlig. Sen försökte jag ju faktiskt svara på din fråga.

    Ang rubriken kan du ju läsa här... viewtopic.php?f=3&t=129

  7. #7
    Helt original
    Reg.datum
    sep 2008
    Ort
    Åkersberga
    Inlägg
    781

    Re: T16

    Jag tycker att ni, och speciellt trådskaparen skall lämna tillbaks den kilobyten som den här tråden tar på servern och be om ursäkt till STCS IT för att ni slösat bort den på nonsens, samt (endast TS) lova att ta reda på hur man ställer en fråga som faktiskt går att besvara innan du gör ett nytt försök.


  8. #8
    Steg 3 Traviss avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Segeltorp/Kungens Kurva
    Inlägg
    3 571
    Medlem#
    7567

    Re: T16

    Citat Ursprungligen postat av kocken54
    Man är väl inte lika bra som dig kanske och ställa frågor så ta och lungna ner dig, så ni kan gärna stänga av bryr mig inte. Hej då
    Jag kan ta bort ditt konto om du vill, men är det inte bättre att du bara förklarar vad det är du vill veta?
    Vill du veta hur välbyggda de är eller hur trimvänliga de är eller hur bränsleekonomiska de är eller...

    Vill man ha hjälp när det gäller Saab (eller vad som helst egentligen) så har man kommit rätt när man kommit till detta forum, men det gäller ju att man berättar vad man vill veta.
    Kommer du inte ihåg Hjärnkontorets slogan "Om man ingenting frågar får man ingenting veta"?

    Så ta och börja om istället för att hänga läpp, ändra rubriken och ställ en fråga eller två som folk har en chans att svara på.


    Citat Ursprungligen postat av torake
    Jag tycker att ni, och speciellt trådskaparen skall lämna tillbaks den kilobyten som den här tråden tar på servern och be om ursäkt till STCS IT för att ni slösat bort den på nonsens, samt (endast TS) lova att ta reda på hur man ställer en fråga som faktiskt går att besvara innan du gör ett nytt försök.

    Dagens roligaste inlägg? Jag tror det ja!
    900R 2,3T Projekttråd
    VW Passat Variant -12
    "Pungen skrynklade ihop sig o snoppen blev jätteliten" -Travis om livet i 210 km/h

  9. #9
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Landskrona
    Inlägg
    1 240

    Re: T16

    Citat Ursprungligen postat av kocken54
    9000,1991 T16 hur är dom 194hk
    Bra!

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •