Resultat 1 till 5 av 5

Ämne: Lennart Rönn bil Tyresö (tumme upp)

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    10

    Lennart Rönn bil Tyresö (tumme upp)

    Hej.

    Jag har haft min bil inne på Lennart Rönn bil i Tyresö ett par ggr nu, både service och plåtskador. Jag vill bara dela med mig av den positiva erfarenheten från dessa. Allt för ofta skriver man bara om negativa erfarenheter och de ggr folk faktiskt gör ett bra jobb så lyfts det sällan fram. Så här kommer positiv feedback.

    Trevliga och snabba. Känns som dom har det där lilla extra som man som återkommande kund söker. Kanske beror på att det är ett familjeföretag, jag vet inte. Men till er i Sthlms-området så kan jag varmt rekommendera denna auktoriserade Saab verkstad och bilhandlare.

    /Ted
    -Saab 9-3 ss 2.0t vector -03

  2. #2
    Helt original
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    541

    Re: Lennart Rönn bil Tyresö (tumme upp)

    Ett mycket bra initiativ Ted. Jag har 30-45 min dit på morgonen då jag kommer från en helt annan del av stan. Trots det åker jag dit och lämnar och tar sen bussen till stan. Mycket bra verkstad till klart rimliga priser. Som kuriosa så kan det nämnas att servicen vid 3000 mil var billigare hos LR än vad Bilpartner i Lund ville ha vid 1000 mil då det skulle bytas olja och filter...

  3. #3

    Re: Lennart Rönn bil Tyresö (tumme upp)

    Instämmer. Har lämnat in min bil där ett par gånger också och fått ett mycket bra intryck. De jag pratat med - både över telefon och på plats - har känts proffsiga, engagerade och vänliga. De tar sig tid för kunden och ger intryck av att vara genuint intresserade av att lösa de eventuella problem man har med bilen.

    Mycket bra.
    Saab 9-5 Vector -06

  4. #4
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Haninge
    Inlägg
    404

    Re: Lennart Rönn bil Tyresö (tumme upp)

    Tar åt mig av den fina kritiken :-)
    Vi som jobbar där har fast månadslön, vilket jag är övertygad om att det är det klart bästa för kunden.
    Hoppas på fortsatt fin kritik.
    Glad påsk !

    MVH / Peter
    201m: 8.333s, 139,07km/h
    Egen FRÄS i garaget ;-) Planar topplock & deckar block...

  5. #5
    Sugmotor
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Sthlm
    Inlägg
    10

    Re: Lennart Rönn bil Tyresö (tumme upp)

    Citat Ursprungligen postat av Fairlane
    Ett mycket bra initiativ Ted. Jag har 30-45 min dit på morgonen då jag kommer från en helt annan del av stan. Trots det åker jag dit och lämnar och tar sen bussen till stan. Mycket bra verkstad till klart rimliga priser. Som kuriosa så kan det nämnas att servicen vid 3000 mil var billigare hos LR än vad Bilpartner i Lund ville ha vid 1000 mil då det skulle bytas olja och filter...
    Jag bor också en bit därifrån, så 40-50min kommunalt med bussbyten osv för ta sig hem efter jag lämnat bilen, men det har varit klart värt det.
    -Saab 9-3 ss 2.0t vector -03

Liknande ämnen

  1. Någon som vet något om HWbil i Tyresö?
    Av TUffe i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-06-06, 15:17
  2. L.Rönn Bil i Tyresö?
    Av Bullit i forum Stockholm med omnejd
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2003-04-28, 23:57

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •