Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: Hur raderar man en app i listan över köpta appar på iPhone?

  1. #1
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Inlägg
    458

    Hur raderar man en app i listan över köpta appar på iPhone?

    Hej!

    Undrar om det finns nån som vet hur man raderar listan över köpta appar på sin iPhone? Går man i appstore, klickar på uppdateringar längst ner till höger och sen på "köpta" så kommer det en lista på alla installerade appar man har haft. Hur raderar man en app därifrån?

    Det är nänligen lite pinsamt för mig. Jag har spelat Wordfeud ganska mycket och har bannlyst allt vad fusk heter eftersom det tar hela glädjen från spelet. Men vid ett tillfälla när jag var tvärsäker på att brorsan fuskade pga av alla konstiga ord han fick till laddade jag hem en fuskapp för att se hur det fungerade med en sån. Jag betalade dock aldrig för den så det gav aldrig mer än max 15 poäng, men ändå. Det känns ju rätt pinsamt om man har anklagat honom för att ha fuskat om han ser att jag har haft en fuskapp nerladdad trots att jag aldrig kunde få mer än 15 poäng på den, för det kanske inte syns.
    Jag skulle nämligen aldrig lägga ner all den tid det krävs för att spela på att fuska. Då är det ju inte jag själv som spelar - utan en dator och man bara är mellanhand. Totalt bortkastad tid. Och tjusningen med hela spelet är ju att få till bra ord med mycket poäng alldeles själv.

    Men som sagt, det är rätt pinsamt att ha en fuskapp i listan när man själv har tagit totalt avstånd från fusk i spelet. Så hjälp emottages gärna - om det nu går att ta bort...

  2. #2
    Steg 5 Börnes avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    5 006

    Re: Hur raderar man en app i listan över köpta appar på iPho

    Svep åt höger eller vänster på den specifika appen så kan du gömma dom.

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Inlägg
    458

    Re: Hur raderar man en app i listan över köpta appar på iPho

    Ja, det funkade ju.
    Tack för hjälpen!

Liknande ämnen

  1. Tips på Android-appar.
    Av Kongo i forum Off Topic
    Svar: 48
    Senaste inlägg: 2011-12-01, 11:48
  2. HTC incredible+ladda ner appar?
    Av MattA i forum Off Topic
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2011-10-13, 10:47
  3. Vad tycks om den ny in köpta pärlan?
    Av Seb9000 i forum Allmänt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-05, 21:47
  4. As3 Raderar radiominnet
    Av Thomask i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2005-08-19, 14:52

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •