Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: Få torkaren att fungera med 9-3-lucka på ng900

  1. #1
    Steg 3 Traviss avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Segeltorp/Kungens Kurva
    Inlägg
    3 575
    Medlem#
    7567

    Få torkaren att fungera med 9-3-lucka på ng900

    Jag satte på en 9-3-baklucka på min ng900 för ett par år sedan, men fick aldrig torkaren att fungera.
    Kollar man FAQ:en så tolkar jag det som att inget ska behöva kopplas om, och kollar jag elscheman över 9-3 och 900 så tolkar jag det även där som att inget ska behöva kopplas om, men faktum är att säkringen går så fort jag försöker använda den.

    Är det någon som vet om man behöver koppla om några sladdar, i sådana fall vilka och hur eller om det helt enkelt är så att det är något annat fel som gör att säkringen går?
    900R 2,3T Projekttråd
    VW Passat Variant -12
    "Pungen skrynklade ihop sig o snoppen blev jätteliten" -Travis om livet i 210 km/h

  2. #2
    Steg 3 Traviss avatar
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Segeltorp/Kungens Kurva
    Inlägg
    3 575
    Medlem#
    7567

    Re: Få torkaren att fungera med 9-3-lucka på ng900

    Ja nu var det ju säkert två år sedan jag försökte använda torkaren sist, och varför skulle jag ha försökt senare när jag visste att den var trasig? Men i dag så prövade jag i alla fall, och man hör reläet klicka till, säkringen håller sig hel, men motorn rör inte på sig.
    Jag får ta och mäta och se om det kommer fram någon el och om det gör det pröva att byta motor med den som sitter på den gamla 900-luckan, den fungerade i alla fall när den demonterades.
    900R 2,3T Projekttråd
    VW Passat Variant -12
    "Pungen skrynklade ihop sig o snoppen blev jätteliten" -Travis om livet i 210 km/h

Liknande ämnen

  1. NG900 -97, Larm och fjärr har slutat fungera
    Av Eindpeng i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2012-05-02, 09:58
  2. Bromljus og9-3 lucka på ng900
    Av Magnus2114 i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-08-18, 23:10

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •