Sidan 1 av 135 1231151101 ... SistaSista
Resultat 1 till 20 av 2690

Ämne: Träningsdagbok

  1. #1
    Steg 1
    Reg.datum
    aug 2003
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    1 538

    Träningsdagbok

    Ja som det står i topic vart försvann denna? Tyckte det var skönt när man hade den

    mvh // rasmus
    Bilar: Saab 9000i 88-(såld), Bmw 320i 84-(skrot),Ford sierra 90-(såld),Volvo 440 9x?(skrot), Bmw 535i 89- (såld) Nissan Skyline R32 GTR 94-(såld), Volvo V70 2,4T 00- (bruksbil), Volvo 240Gl 91- (samlar damm), Saab 9-3 Aero Cab 01 www.garaget.org/bolero

  2. #2
    Individuell mappning
    Reg.datum
    sep 2003
    Ort
    Göteborg
    Inlägg
    10 749
    Offtopic trådar har väl ett bästeföre datum på 2 veckor tror jag.
    Så den förvann väl när ingen uppdaterade sina träningsloggar.


    Mvh

  3. #3
    Steg 1
    Reg.datum
    aug 2003
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    1 538
    Med andra ord det är helt kört att ens få tillbaka den?

    mvh // rasmus
    Bilar: Saab 9000i 88-(såld), Bmw 320i 84-(skrot),Ford sierra 90-(såld),Volvo 440 9x?(skrot), Bmw 535i 89- (såld) Nissan Skyline R32 GTR 94-(såld), Volvo V70 2,4T 00- (bruksbil), Volvo 240Gl 91- (samlar damm), Saab 9-3 Aero Cab 01 www.garaget.org/bolero

  4. #4
    Exceptionell mappning
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    13 181
    Medlem#
    2555
    Vi får starta en ny, jag startade ju den förra.
    Och träningen har man ju hållit på med hela tiden.
    http://www.garaget.org/rz
    9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.

  5. #5
    Steg 2
    Reg.datum
    maj 2004
    Ort
    Falkenberg/Halmstad
    Inlägg
    2 528
    Idag gick jag uppför en lång j-vla kulle med äckligt mycket gear alldeles ensam. Lutningen var kanske .. pja 30% ? Skog, sörja och gish .. Benen känns som gelé just nu. Men vad gör man inte för att få kötta lite?

    Tjejerna gillar ju tighta rumpor.
    mvh Johan Kullberg

  6. #6
    Exceptionell mappning
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    13 181
    Medlem#
    2555
    Citat Ursprungligen postat av Favst
    Idag gick jag uppför en lång j-vla kulle med äckligt mycket gear alldeles ensam. Lutningen var kanske .. pja 30% ? Skog, sörja och gish .. Benen känns som gelé just nu. Men vad gör man inte för att få kötta lite?

    Tjejerna gillar ju tighta rumpor.
    HAHA, nu kom jag på varför jag inte skrev mer i den tråden
    http://www.garaget.org/rz
    9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.

  7. #7
    Steg 1
    Reg.datum
    aug 2003
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    1 538
    Citat Ursprungligen postat av RZ
    Vi får starta en ny, jag startade ju den förra.
    Och träningen har man ju hållit på med hela tiden.
    Då är vi två Som aldrig förr börjat dra igång med Max-Ot ordentligt

    mvh // Rasmus
    Bilar: Saab 9000i 88-(såld), Bmw 320i 84-(skrot),Ford sierra 90-(såld),Volvo 440 9x?(skrot), Bmw 535i 89- (såld) Nissan Skyline R32 GTR 94-(såld), Volvo V70 2,4T 00- (bruksbil), Volvo 240Gl 91- (samlar damm), Saab 9-3 Aero Cab 01 www.garaget.org/bolero

  8. #8
    Steg 3
    Reg.datum
    dec 2004
    Ort
    Umeå först, men nu huvudstaden
    Inlägg
    3 531
    Citat Ursprungligen postat av RZ
    Citat Ursprungligen postat av Favst
    Idag gick jag uppför en lång j-vla kulle med äckligt mycket gear alldeles ensam. Lutningen var kanske .. pja 30% ? Skog, sörja och gish .. Benen känns som gelé just nu. Men vad gör man inte för att få kötta lite?

    Tjejerna gillar ju tighta rumpor.
    HAHA, nu kom jag på varför jag inte skrev mer i den tråden
    Var det nån som blev offtopic??
    MVH ErikR
    Min enda bil
    "Åsikter är som rövar. Alla har en och alla tycker att den andres stinker."

  9. #9
    Exceptionell mappning
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Örebro
    Inlägg
    13 181
    Medlem#
    2555
    Citat Ursprungligen postat av ErikR
    Citat Ursprungligen postat av RZ
    Citat Ursprungligen postat av Favst
    Idag gick jag uppför en lång j-vla kulle med äckligt mycket gear alldeles ensam. Lutningen var kanske .. pja 30% ? Skog, sörja och gish .. Benen känns som gelé just nu. Men vad gör man inte för att få kötta lite?

    Tjejerna gillar ju tighta rumpor.
    HAHA, nu kom jag på varför jag inte skrev mer i den tråden
    Var det nån som blev offtopic??
    Som vanligt så går det fort i alla trådar på STCS
    http://www.garaget.org/rz
    9-3 Vector SC BioPower -09 Automat med Griffin-front. Har en rolig Cupra Ateca -19 nu.

  10. #10
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    178
    Vad hade ni för träningsdagbok? Den har jag helt missat. Jag försöker vara duktig och tränar minst tre dagar i veckan, plus att jag rider (hästar!!) en gång i veckan, vilket är ett riktigt svettigt pass om man vill. Det är bara styrka annars. BodyPump på e2 eller gym. Mitt problem är att jag äter för dåligt. Jag dricker proteindryck efter träningen, och sen är man ju inte hungrig, behöver man äta i alla fall?

    Lycka till med er allihopa, jag satsar hårt på beach 2007!
    (jag har lyckats lägga på mig 5 kilo på ett år. Vägde 52 kilo innan jag började träna på riktigt, och nu väger jag runt 57)

    Vad ska man skriva i sin dagbok? Viktökningar i gymet?
    Barn omtalar vad de gör, gubbar vad de gjort, och narrar vad dom ska göra./Johan Oxenstiern

  11. #11
    Individuell mappning
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Timrå
    Inlägg
    12 942
    Citat Ursprungligen postat av Helgonet
    Vad ska man skriva i sin dagbok? Viktökningar i gymet?
    Eller viktminskning i löpspåret. Eller bara att man mår bra av träning kanske?

    Kanske dags för en midnattsrunda nu ändå?
    9000 2.3t A50 -97
    .."If builders built buildings the way programmers write programs, the first woodpecker that came along would destroy civilization."

  12. #12
    Grundladd
    Reg.datum
    aug 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    178
    Citat Ursprungligen postat av LM
    Citat Ursprungligen postat av Helgonet
    Vad ska man skriva i sin dagbok? Viktökningar i gymet?
    Eller viktminskning i löpspåret. Eller bara att man mår bra av träning kanske?

    Kanske dags för en midnattsrunda nu ändå?
    Jag vill inte gå ner i vikt, eftersom jag länge varit rätt tunn. (runt 50kg är inte pondus direkt.. )

    Jag skulle inte ge mig ut ensam utan min pepparspray vid den här tiden... Men om man är desperat så kanske man gör sånt också? Väntar hellre till mitt pass i morgon kväll

    Kan väl passa på att skryta om att jag faktiskt fördubblat mina vikter sen i höstas. *stolt* (fortfarande tveksam om det gör någon rädd.. hahaha)
    Barn omtalar vad de gör, gubbar vad de gjort, och narrar vad dom ska göra./Johan Oxenstiern

  13. #13
    Steg 3
    Reg.datum
    dec 2004
    Ort
    Umeå först, men nu huvudstaden
    Inlägg
    3 531
    Spelade innebandy igår, hårt som bara den. Det känns nu, speciellt krocken med han som väger 40kg mer än mig och är 25cm längre. Har ett fett blåmärke från landningen på det hårda golvet, och ett såntdär brännmärke som man får när man glider på gummigolvet. Det svider.
    MVH ErikR
    Min enda bil
    "Åsikter är som rövar. Alla har en och alla tycker att den andres stinker."

  14. #14
    Grundladd
    Reg.datum
    nov 2004
    Ort
    Falkenberg
    Inlägg
    318
    Citat Ursprungligen postat av Helgonet
    Vad hade ni för träningsdagbok? Den har jag helt missat. Jag försöker vara duktig och tränar minst tre dagar i veckan, plus att jag rider (hästar!!) en gång i veckan, vilket är ett riktigt svettigt pass om man vill. Det är bara styrka annars. BodyPump på e2 eller gym. Mitt problem är att jag äter för dåligt. Jag dricker proteindryck efter träningen, och sen är man ju inte hungrig, behöver man äta i alla fall?

    Lycka till med er allihopa, jag satsar hårt på beach 2007!
    (jag har lyckats lägga på mig 5 kilo på ett år. Vägde 52 kilo innan jag började träna på riktigt, och nu väger jag runt 57)

    Vad ska man skriva i sin dagbok? Viktökningar i gymet?
    Om du har vägarna förbi Falkenberg får du gå på mina pass.

    Är instruktör i BodyPump och Core. Så det är träning 6 dagar i veckan för min del.

    Vill du gå upp i vikt behöver du mer än bara en proteindryck. Ordentlig husmanskost.

    MVH
    Sandra

  15. #15
    Steg 3
    Reg.datum
    okt 2004
    Ort
    piteå
    Inlägg
    3 575
    bra idé att starta nånting sådant. då blir man kanske lite sporrad till att börja träna lite, sprang 50-100meter i lördags (lugnt tempo) och jag har aldrig haft så hjärtillt som jag hade då.


    Sandra: du verkar kunna sånt här... om man inte går upp i vikt då om man käkar redigt med mat! tycker jag äter mycket mat när jag äter hemma men jag går inte upp ett gram
    9-3x TTID 20x9,5

  16. #16
    Citat Ursprungligen postat av lutte
    bra idé att starta nånting sådant. då blir man kanske lite sporrad till att börja träna lite, sprang 50-100meter i lördags (lugnt tempo) och jag har aldrig haft så hjärtillt som jag hade då.


    Sandra: du verkar kunna sånt här... om man inte går upp i vikt då om man käkar redigt med mat! tycker jag äter mycket mat när jag äter hemma men jag går inte upp ett gram
    Nåt du kan göra är att köra kosttillskott, förslagsvis en gainer samt protein. Detta gäller dock främst om du styrketränar.

    Finns en del mumsigt att hitta tex på http://www.gymgrossisten.com

    /Mattias

  17. #17
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2004
    Ort
    lund
    Inlägg
    412
    Citat Ursprungligen postat av lutte
    bra idé att starta nånting sådant. då blir man kanske lite sporrad till att börja träna lite, sprang 50-100meter i lördags (lugnt tempo) och jag har aldrig haft så hjärtillt som jag hade då.


    Sandra: du verkar kunna sånt här... om man inte går upp i vikt då om man käkar redigt med mat! tycker jag äter mycket mat när jag äter hemma men jag går inte upp ett gram
    Köp Gainer funkar garanterat , gick själv upp 6kg förra sommaren.

    MVH OLOF

  18. #18
    Steg 3
    Reg.datum
    okt 2004
    Ort
    piteå
    Inlägg
    3 575
    jo vet att gainers finns. men det ska väll gå att lägga på sig lite utan att käka gainers. för jag tycker det blir lite dyrt att käka gainers dagligen
    9-3x TTID 20x9,5

  19. #19
    Steg 3
    Reg.datum
    dec 2004
    Ort
    Umeå först, men nu huvudstaden
    Inlägg
    3 531
    Börja gymma och ät mer?
    Sen kan du ju börja löpträna också, känns himla bra när man tar personbästa på 3km (tex)
    MVH ErikR
    Min enda bil
    "Åsikter är som rövar. Alla har en och alla tycker att den andres stinker."

  20. #20
    Individuell mappning
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    21 328
    Citat Ursprungligen postat av lutte
    bra idé att starta nånting sådant. då blir man kanske lite sporrad till att börja träna lite, sprang 50-100meter i lördags (lugnt tempo) och jag har aldrig haft så hjärtillt som jag hade då.


    Sandra: du verkar kunna sånt här... om man inte går upp i vikt då om man käkar redigt med mat! tycker jag äter mycket mat när jag äter hemma men jag går inte upp ett gram
    Träna mindre och ät mer.

    Jag vägde, någon gång i tidernas begynnelse, 63 kg (på 179 cm). Tränade 6-7 dgr/vecka och åt som en häst (tyckte jag då). Nån kille på gymmet kom fram till mig en dag och sa (med lite så där Vanheden-liknande stockholmsdialekt): "Grabben, jag har kikat på dig ett tag. Mitt tips till dig är: träna hälften så mycket och ät dubbelt så mycket". Så jag gjorde det: ner till 3-4 pass i veckan och drog igång en 8-9000 kcal/dags-diet. Tjong sa det bara. Ökade 7-8 kg på 4-5 månader, bara muskler.

    Dagsformen ligger dock en bit ifrån 71 stendeffade kg, men det är bara att bita ihop och komma igen...

    Mvh

    KK
    Saablös efter att nu ha avslutat Projekt Skattesmitaren v. 2.0, en 9-3 SC BioPower Aero med Steg 5+. Bruksar numera vit BMW X3, busar runt i gul Mini Cooper S Cab och sätter skräck i V8-åkarna i skärgården med en svart 304 hk Yamaha SHO.

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •