Citat Ursprungligen postat av Loffe
Citat Ursprungligen postat av Fredrik / 1941
...
Ja det blev en massa prylar på en gång. Men det var lika bra då man ju inte vet hur Hirsch kommer agera framöver. Deras rostfriaavgassystem går t.ex. inte att få tag i, ej heller det kompletta aerodynamikpaketet.
Hirsch säger så här: http://sverigesradio.se/sida/artikel.as ... el=4675194

Efter att ha läst det så verkar det inte allt för bråttom med att beställa Hirsch pryttlar.
Tar någon över SAAB så kan man förhoopningsvis blåsa faran över men hittar man ingen köpare av SAAB så kommer
väl Hirsch försvinna, på något sätt.
Då blir det väl mer under vilken tidsperiod Hirsch lägger ner, gör tillbehör till andra bilar etc.
Ja det var i september. Lät lite annorlunda i februari, dock var inget slutgiltigt beslutat då. Men som jag förstått så verkar de återproducera vissa detaljer på nytt igen. Så förhoppningsvis finns det ett visst utbud av tillbehör även framöver. Dock, kanske inte allt.

I mitt fall så känns det bra att ha fått tag i hyffsat mycket av det jag är intresserad av. Men visst, det hade varit bättre rent privatekonomiskt att sprida det över en längre tidsperiod. Men nudlar tillverkas väl av en anledning