Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: BIVA Karlskoga!

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    dec 2011
    Ort
    Karlskoga
    Inlägg
    48

    BIVA Karlskoga!

    Hej!

    Är ny, både här och i en Saab! Förra veckan köpte jag mig en 9-5 2,3t -09 på BIVA i Karlskoga. Jag har inte hunnit köra mer än 50 mil med den, men vilka mil sen! Det är en fröjd att köra bilen (den har visserligen inte hunnit gå 7000 mil än, men ändå)! Man sitter underbart i de elmanövrerade sportstolarna med helskinn, det är ordentligt drag i motorn och H/K ljudsystemet poppar riktigt fint!

    Affären gick smidigt, jag fick bra betalt för min gamla Volvo och försäljaren var väldigt tillmötesgående och framför allt, trevlig!
    Verkstaden har skött sig ypperligt! Det har varit ett par garantigrejer som jag ville ha åtgärdat och det har gått snabbt(!!!) och jag har inget att anmärka på vad gäller bemötandet på verkstaden eller nåt liknande. Mekanikerna (jag har träffat två) verkar dessutom väldigt märkeskunniga och var lyhörda för mina synpunkter.

    Hela upplevelsen med att köpa "ny" bil har förstärkts och gjort mig nästan euforisk tack vare den fina service jag har fått!

    Nu låter det kanske som om jag jobbar där eller är utsänd av dem att skriva nåt bra, men så är det inte! Jag vill bara dela med mig av känslan och rekommendera andra att åka dit om ni är i bilbytartankar eller bara ska lämna in pärlan på lite omvårdnad!

    MvH
    Erik Hellzén [9-5 SC Vector Griffin 2,3t BioP -09]

  2. #2
    Grundladd
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Karlstad
    Inlägg
    123

    Re: BIVA Karlskoga!

    Du är inte ensam!
    Har dock inte handlat där själv, men har provkört ett par at deras bilar när jag var på jakt..

    Var mycket trevliga och serviceinriktade..

    Har även en kollega som bara lämnar in sina bilar där och han är mycket nöjd!

  3. #3
    Grundladd
    Reg.datum
    jul 2011
    Inlägg
    101

    Re: BIVA Karlskoga!

    Hade en Saab 9000 som kokade precis utanför dem en vinter när det var 30-35 minus, rullade dit bilen och räknade med att allt var skrot, men han på mottagningen funderade lite och tyckte vi skulle hälla på lite glykol, sagt och gjort det funkade.

    Han jag träffade där var mycket trevlig och jag hade mer än gärna köpt min bil hos dem.
    Saab 9-3 TTID Aero automat 2008 SÅLD
    Volvo V70 Bifuel Addition -05

Liknande ämnen

  1. Saab 9-3 SC fjäderbyte BIVA
    Av Hemlan i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-11-28, 22:07
  2. Biva norrköping
    Av Draken i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-10-07, 19:50
  3. [LÖST] Fuskjobb av Biva Örebro
    Av Plupp i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2004-08-30, 18:37
  4. Erfarenheter av BIVA (Örebro)?
    Av znorc i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 31
    Senaste inlägg: 2004-08-15, 01:34
  5. fyfan BIVA Örebro!
    Av Hjulspinn i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2004-06-04, 02:54

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •