Resultat 1 till 10 av 10

Ämne: Nya battlefield .. Besviken!

  1. #1
    Steg 1 Purexs avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Ronneby
    Inlägg
    1 724
    Medlem#
    6850

    Nya battlefield .. Besviken!

    Blev besviken på nya BF! Xbox

    Gick snabbt igenom, men framförallt grafiken va luddig, å trailer innan uppdrag var fulla med pixlar o ljudet hänger inte med.

    Går att spela Co-Op på PC o PS3 men måste köpa Live kort på xbox360..

    Tyckte det var pengar i sjön..
    Seat Tarraco 2.0T -19,Saab 9000 A50 2.3T 98a SQR, Robin Hood(Super 7) Saab 2.0T5, Saab OG9-3 Aero, XT1200ZE, Flipper 620, Hobby 720kfu.
    Medlem #6850

  2. #2
    Helt original
    Reg.datum
    mar 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    704

    Re: Nya battlefield .. Besviken!

    Vet att det är lite underlig inställning men...
    Battlefield har aldrig haft single-player tidigare och nog för att man siktade högt men man köper inte spelet för SP utan det är onlineläget som gör spelet. :/

    Sen att microsoft tar betalt för onlinefunktionen är väll inte spelets fel?

    Mvh

  3. #3
    Steg 1 Purexs avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Ronneby
    Inlägg
    1 724
    Medlem#
    6850

    Re: Nya battlefield .. Besviken!

    Tycker inte det spelar roll, fortfarande spelets fel att fel att det var enformigt, och dålig grafik! Har man nu SP har man ju rätt att bedöma det!
    Alla spelar inte Live..

    Nä det var pengar i sjön för oss som inte spelar Live
    Seat Tarraco 2.0T -19,Saab 9000 A50 2.3T 98a SQR, Robin Hood(Super 7) Saab 2.0T5, Saab OG9-3 Aero, XT1200ZE, Flipper 620, Hobby 720kfu.
    Medlem #6850

  4. #4
    Steg 1 Bagarns avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Ort
    Numera i gurkstaden
    Inlägg
    1 683
    Medlem#
    7346

    Re: Nya battlefield .. Besviken!

    Citat Ursprungligen postat av Purex
    Tycker inte det spelar roll, fortfarande spelets fel att fel att det var enformigt, och dålig grafik! Har man nu SP har man ju rätt att bedöma det!
    Alla spelar inte Live..

    Nä det var pengar i sjön för oss som inte spelar Live
    Dålig grafik? Vilken värld lever du i?
    Frostbite2 motorn är väl den just nu mest potenta grafikmotorn på spelmarknaden, så jag vet inte riktigt vart du ska vända dig för bättre.

    Sen i ärlighetens namn får du väl skylla dig lite själv om du köper Battlefield och hoppas på den ultimata single-player upplevelsen. Battlefield är och har alltid varit ett multiplayer-spel.

  5. #5
    Steg 1 Purexs avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Ort
    Ronneby
    Inlägg
    1 724
    Medlem#
    6850

    Re: Nya battlefield .. Besviken!

    Ok ska förklara mig bättre, spelets grafik var bra, men trailer innan uppdrag var hackig i full av pixlar, kanske fel på installationen då ljudet inte hängde med alls!

    Men visst kanske man får skylla sig själv, men fortfarande erbjuder de SP game å pengarna för oss som inte spelar Live tycker jag man kan vänta tills det är på rea..
    Seat Tarraco 2.0T -19,Saab 9000 A50 2.3T 98a SQR, Robin Hood(Super 7) Saab 2.0T5, Saab OG9-3 Aero, XT1200ZE, Flipper 620, Hobby 720kfu.
    Medlem #6850

  6. #6
    Steg 1
    Reg.datum
    mar 2009
    Ort
    Uppsala
    Inlägg
    986

    Re: Nya battlefield .. Besviken!

    Köpte mitt BF3-PS3 på släppdagen, har dock inte testat SP ännu då jag gick direkt på Online. Och där finns då inget att klaga på. Helt underbart spel, om några brukar lira online så kanske vi kan skriva våra namn så man kan lira med/mot varandra?
    johanisback heter jag iallafall.

    Eller det kanske är bäst att skapa en BF3-tråd för PS3?
    Saab 9-5 2,3T B235R -2004 - Såld
    VW CC 170TDI DSG 2013 Extra allt! - Såld
    Volvo XC60 D4 AWD 2014 - Såld
    Audi A6 Quattro s-line 2,0tdi S-tronic 2016 - i bruk

  7. #7
    Steg 1 Bagarns avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Ort
    Numera i gurkstaden
    Inlägg
    1 683
    Medlem#
    7346

    Re: Nya battlefield .. Besviken!

    Citat Ursprungligen postat av Johannyman
    Eller det kanske är bäst att skapa en BF3-tråd för PS3?
    Finns en tråd uppe redan:
    viewtopic.php?f=44&t=315162&p=2147312&hilit=+battl efield#p2147312

  8. #8
    Grundladd
    Reg.datum
    sep 2005
    Ort
    Karlstad
    Inlägg
    123

    Re: Nya battlefield .. Besviken!

    Testade bf3 några timmar, några dagar senare kom mw3.. sen dess har jag inte lirat bf3 en sekund..

    Har dock endast lirat sp, men jag tycker mw3 var mycket roligare..

    Ganska likvärdiga grafikmässigt, men mw3 känns mer komplett och har hittills haft "coolare" episoder..

    Sen är jag en inbiten pc-gamer som tycker att fps på konsoll är djävulens påhitt ;-)

  9. #9
    Helt original
    Reg.datum
    mar 2009
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    704

    Re: Nya battlefield .. Besviken!

    Citat Ursprungligen postat av piko
    Testade bf3 några timmar, några dagar senare kom mw3.. sen dess har jag inte lirat bf3 en sekund..
    Har dock endast lirat sp, men jag tycker mw3 var mycket roligare..
    Ganska likvärdiga grafikmässigt, men mw3 känns mer komplett och har hittills haft "coolare" episoder..
    Sen är jag en inbiten pc-gamer som tycker att fps på konsoll är djävulens påhitt ;-)
    Ursäkta mig, men.. COD4:MW var det sista spelet som utvecklades av Infinity Ward, sen sa mer än halva styrkan upp sig och startade en ny studio under EA Games vingar eller gick till Dice. Ser man tillbaka så är inget utav spelen som Treyarch utvecklat särskilt bra, eller i alla fall inte alls lika vassa som Infinity's motsvarigheter - the main plot så att säga.
    Rent spelmotor-mässigt är MW3 samma spel som MW2. Det enda de gjort är att försöka sminka grisen och pumpa in lite adrenalin för att sälja. Vilket de lyckas med!
    Storymässigt eller "känslomässigt" går det inte att göra en objektiv bedömning om BF3 eller MW3 är bättre.. men rent grafikmässigt säger jag att BF3 vinner hands down. (http://www.finallevel.co.uk/2011/11/08/ ... omparison/)

    Mvh

  10. #10
    Steg 2 M.Brobergs avatar
    Reg.datum
    maj 2008
    Ort
    Halmstad
    Inlägg
    2 627

    Re: Nya battlefield .. Besviken!

    Citat Ursprungligen postat av BearStyle
    Citat Ursprungligen postat av piko
    Testade bf3 några timmar, några dagar senare kom mw3.. sen dess har jag inte lirat bf3 en sekund..
    Har dock endast lirat sp, men jag tycker mw3 var mycket roligare..
    Ganska likvärdiga grafikmässigt, men mw3 känns mer komplett och har hittills haft "coolare" episoder..
    Sen är jag en inbiten pc-gamer som tycker att fps på konsoll är djävulens påhitt ;-)
    Ursäkta mig, men.. COD4:MW var det sista spelet som utvecklades av Infinity Ward, sen sa mer än halva styrkan upp sig och startade en ny studio under EA Games vingar eller gick till Dice. Ser man tillbaka så är inget utav spelen som Treyarch utvecklat särskilt bra, eller i alla fall inte alls lika vassa som Infinity's motsvarigheter - the main plot så att säga.
    Rent spelmotor-mässigt är MW3 samma spel som MW2. Det enda de gjort är att försöka sminka grisen och pumpa in lite adrenalin för att sälja. Vilket de lyckas med!
    Storymässigt eller "känslomässigt" går det inte att göra en objektiv bedömning om BF3 eller MW3 är bättre.. men rent grafikmässigt säger jag att BF3 vinner hands down. (http://www.finallevel.co.uk/2011/11/08/ ... omparison/)

    Mvh
    grafiken i BF3 är bra.

    Men för oss som lirar PC och inte vill updatera den en gång om året är MW2, Black ops och MW3 Riktigt nice, speciellt storyn i MW3 är riktigt kul

Liknande ämnen

  1. Battlefield 3 anyone?
    Av Stoffe #2959 i forum Tidsfördriv
    Svar: 23
    Senaste inlägg: 2014-08-20, 17:48
  2. Battlefield 3! Vilka lirar?
    Av maaaakn i forum Tidsfördriv
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2013-03-26, 02:18
  3. Battlefield 3 PS3-online, medspelare?
    Av Johannyman i forum Tidsfördriv
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2012-02-11, 10:43
  4. Besviken på BSR/PPC
    Av D.J i forum Allmänt
    Svar: 91
    Senaste inlägg: 2005-07-05, 12:38
  5. Besviken på ana!
    Av Robin C i forum Allmänt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-01-17, 23:05

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •