Resultat 1 till 2 av 2

Ämne: 2003 9-3 SS, oppgradere soundsystem?

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    okt 2011
    Inlägg
    29

    2003 9-3 SS, oppgradere soundsystem?

    Hei.
    Vurderer å kjøpe en 9-3 SS 1.8t vector 2003. Denne bilen har en enkel original CD-radio uten inn-dash cd-veksler og uten display i panelet. Jeg kjenner ikke navn/seerienummer eller egenskaper ved de ulike Saabradioene i bilene, men trolig er denne bilen utstyrt med den billigste stereopakken fra fabrikken. Jeg ser at de fleste andre 9-3 med vector utstyrspakker har stereo med display og 6-platers cd-veksler lenger ned i panelet. Dersom jeg kjøper bilen, ønsker jeg å oppgradere til et bedre soundsystem og i tillegg må den utstyres med adapter for tilkobling av aux/usb. Derfor håper jeg dere kan lære meg noen saker om saab sine originalradioer:

    Kan man bytte til en bedre originalradio enn den som sitter i fra fabrikken? Hva kreves av ombygging/sw-oppdateringer. Hva slags utstyr finnes og hva vil det koste?

    Er det mulig å koble til en aux og/eller ipod/usb adapter til de originale saab-stereoene?

    Det hadde vært fint å lære litt om hvilke oppdateringer dere har gjort på deres 9-3 SS/SC

    Mvh. Morten

  2. #2

    Re: 2003 9-3 SS, oppgradere soundsystem?

    viewtopic.php?f=30&t=162959

    I denna tråd kan du lära dig nästan allt om hur man kopplar in ljudsystem. AUX finns att koppla in. men vet inte hur lätt det är att göra själv. men det finns någon färdig produkt att köpa av SAAB tror jag

    hör av dig om du får problem!

Liknande ämnen

  1. Slö 9-3 2.0t 2003:a
    Av Anfo20 i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2012-08-04, 23:09
  2. Möjligt att uppgradera till ESP från TCS OG9-5
    Av bjolester i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-10-05, 23:45
  3. 9-5 2003 2,0
    Av BO NIELSEN i forum Motor och motorstyrning
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-03-14, 14:26

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •