Resultat 1 till 3 av 3

Ämne: felkod Värmare vevhusventilation

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    14

    felkod Värmare vevhusventilation

    Hej,

    Var til service med min 9-3 SC TTiD, og værkstedet raderade alle fel, men en fel kom tilbage hver gang "Värmare vevhusventilation".

    Værkstedet kiggede i motorrummet men mente ikke at bilen har noget elektrisk tilkoblet vevhusventilationen.

    Bilen er tysk import.
    Nogen af jer der har hørt om dette før ?

    Et spørgsmålmål mere. Værkstedet opdagede at styreenheden i døren havde fel vin og omprogrammerede denne til bilen. Nu virker knappen til at vippe spejlene når man skal bakke, men kun spejlet i passager siden vipper ned. Der sker ingenting i førersiden.

  2. #2
    Steg 2
    Reg.datum
    maj 2003
    Ort
    Borås
    Inlägg
    2 589

    Re: felkod Värmare vevhusventilation

    Hej

    Alla TTID har vevhusvärmare vad jag vet.
    Sitter på det tunna svarta röret ner till turbon, är väldigt trångt att byta den.

    Speglarna kan vara felprogrammerade eller så är det något stift som har backat ur.



    Citat Ursprungligen postat av vels
    Hej,

    Var til service med min 9-3 SC TTiD, og værkstedet raderade alle fel, men en fel kom tilbage hver gang "Värmare vevhusventilation".

    Værkstedet kiggede i motorrummet men mente ikke at bilen har noget elektrisk tilkoblet vevhusventilationen.

    Bilen er tysk import.
    Nogen af jer der har hørt om dette før ?

    Et spørgsmålmål mere. Værkstedet opdagede et styreenheden i døren havde fel vin og omprogrammerede denne til bilen. Nu virker knappen til at vippe spejlene når man skal bakke, men kun spejlet i passager siden vipper ned. Der sker ingenting i førersiden.
    Hinner inte med allt.....

  3. #3
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2006
    Inlägg
    14

    Re: felkod Värmare vevhusventilation

    Tack så mycket..

    Dette var første gangen værkstedet havde en TTiD til service (der findes vældig få af dem i Danmark ) så ingen værksteder har nogen erfarring.

    Jeg må ud og tjekke stik hvis jeg kan finde den tunna svarta rör.

    Speglene blev programmeret efter korrekt VIN blev lagt styremodulet i dören, måske mekanikeren har glemt at aktivere speglet i førersiden.

Liknande ämnen

  1. 091b värmare
    Av jonnieaero i forum Allmänt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2012-10-22, 15:03
  2. Webasto värmare
    Av Skalman79 i forum Ljud och elektricitet
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-10-19, 18:17

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •