Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 22 av 22

Ämne: 9-3 eller 9-5?

  1. #21
    Grundladd
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Landön Offerdal
    Inlägg
    233

    Re: 9-3 eller 9-5?

    Med lite sänkning på 9-5:an så ligger den slickad på vägen, 30mm duger gott och fint och känns som en go-kart på vägen. Ingen gungning här inte på min 9-5:a
    /Magnus

  2. #22
    Sugmotor
    Reg.datum
    maj 2007
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    22

    Re: 9-3 eller 9-5?

    Citat Ursprungligen postat av mioh
    Stort grattis till en landsvägskryssare av rang!
    Ser riktigt trevlig ut på alla sätt och vis och slår vad om att musiken låter riktigt gott i den.
    Griffin Up har aldrig låtit bättre
    Citat Ursprungligen postat av ullberg
    Ser väldigt fin ut bilen, grattis! det ser också väldigt varmt och skönt ut down under, inte är väl jag avundsjuk...

    /U
    Ta dig hit vet ja! Har ett rum ledigt
    Citat Ursprungligen postat av Långmilare
    Huvudsakligen motorväg -> 9-5, huvudsakligen stadstrafik/skogsvägar -> 9-3. Om utrymmena passar, förstås. Även om absolut ingen skäms för sig i fel miljö.
    Har utan tvekan aldrig kört något bekvämare än 9-5an. Att ligga i 120 känns som 70 ungefär, och Turbon levererar när det är lastbilar och sega as i vägen!
    David Blumberg // 9-5 2.3t -02

Liknande ämnen

  1. Svar: 16
    Senaste inlägg: 2009-01-27, 22:33
  2. [LÖST] Ska man ha slitsade eller borrade skivor eller helst bägge?
    Av ScottaN i forum Chassi, bromsar och transmission
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2005-12-27, 14:46

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •