Resultat 1 till 4 av 4

Ämne: BLS?

  1. #1
    Sugmotor
    Reg.datum
    jan 2005
    Ort
    Frövi
    Inlägg
    31

    BLS?

    Vad sägs om en egen avd för Cadillac BLS? Visserligen en riktig SAAB till (minst) 95% men en del detaljer skiljer.
    Hans, Cadillac BLS 2.0 T Sedan, -07

  2. #2
    Steg 5 Börnes avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Ort
    Kristianstad
    Inlägg
    5 006

    Re: BLS?

    Visst... det är till stor del en 9-3ss/sc, men detta är ju faktiskt ett forum för dom som är intresserade av Saab's bilar med turbo!

  3. #3
    Steg 5 Kongos avatar
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Söderhamn
    Inlägg
    5 585
    Medlem#
    4156

    Re: BLS?

    När vi nu inte har egna avdelningar för de vanliga modellerna så har jag hemskt svårt att se varför Cadillac BLS ska ha en egen avdelning?

    Borde ju också innebära att vi bör ha egna avdelningar för Subaru Impreza, Opel Calibra, Opel Insignia och Chevrolet Trailblazer också i så fall?

    De detaljer som skiljer med 5% kan man säkert få jättebra svar på i Offtopic, inte är vi omöjliga här inte.

    Dessutom är jag mycket tveksamt inställd till att man överhuvudtaget ska dela in forumet i modeller, och anledningen till det har jag gett ett tiotal trådar innan när förslag på modellindelning har gjorts så det orkar jag faktiskt inte ta igen.

    Men du ska ha tack för förslaget och visat intresse.
    Nuvarande bilar: Saab 9-3X XWD 2.0T BioPower -10 || Saab 9-5 Aero SportCombi -04
    Tidigare bilar: Saab 900 T8 -80 || Saab 9000i -87 || Saab 9-3t SE -00 (T5) || Saab 9000i -88A || Saab 900 SET -95 Kongo Edition -Steg3+

  4. #4
    Sugmotor
    Reg.datum
    jan 2005
    Ort
    Frövi
    Inlägg
    31

    Re: BLS?

    Ok, jag förstår Dina synpunkter . Jag kör på ngn lämplig avd med mina ev frågor.
    Hans, Cadillac BLS 2.0 T Sedan, -07

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •