Sidan 2 av 5 FörstaFörsta 1234 ... SistaSista
Resultat 21 till 40 av 96

Ämne: Blir så trött på Svenska Bil (SAAB Sthlm)

  1. #21
    Steg 4
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    4 615
    Ja de kan inte lämna exakta prisuppgifter heller! När jag skulle köpa en vinge till min bil på Svenska bil frågade jag vad de skulle ha för att lacka den Njaaa har inget exakt pris på det, men lika mycket till som för vingen. Alltså 2000spänn för att blåsa lite färg på en yta som är en decimeter bred och en och en halv meter lång??? Ja ungefär sa han. Jag visste ju att de skulle vara dyrast, men ville på skoj veta ungefär. I slutändan blev det i alla fall en beggad vinge och lack hos Högdalens billackering, en jättegammal firma som gör jäkligt fina arbeten till bra priser och dessutom väldigt fort. Den firman rekommenderar jag varmt! Jag skulle aldrig lämna min bil till någon Svenska bil verkstad. Däremot är som sagt reservdels/tillbehörs killarna bra i Kungens kurva och Södertälje.
    Kör Mercedes GLK, Mercedes 560SEC, Saab 9-5

  2. #22
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Inlägg
    458
    >>Lassze
    Jag håller med dig fullständigt, det borde inte vara något problem alls. Inte med tanke på allt stul man oförskyllt har fått utstå med lådan på en så pass ny bil.

    Jag har nu i alla fall mailat Mats Gulding, verkstadschef på Svenska Bil och förklarat mitt problem så får vi se vad jag får för svar. Jag återkommer i ärendet...

  3. #23
    Iceman!

    Jag vill bara berätta för dig att jag har vidarebefodrat denna länk till både Mats Gulding och Lars-Gunnar Jönsson på Svenska Bil. Jag tycker att man måste framföra kritik till dom som har möjlighet att påverka och förändra för att det ska bli någon bättring. Jag hoppas verkligen att du inte blir arg på mig och att det inte påverkar ditt problem negativt, så att dom har den goda smaken att ta till sig kritiken positivt istället för att bli förbannade. Jag fick i a f ganska snabbt svar från Gulding som verkade vara en hyvens man och tackade så hemskt mycket för länktipset och skulle ta med sig detta i deras strävan att bli mycket bättre.

    Mvh Peter

  4. #24
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Inlägg
    458
    >>Peeeter

    Absolut inte, det var t o m ett mycket bra drag tycker jag. Jag står för allt jag har sagt och det gör nog alla andra också. Vi måste kunna kräva bra service från våra märkesverkstäder och får vi inte det, måste vi ha all rätt i världen att säga ifrån. Jag har tidigare varit inblandad i minst ett par tvister mot bilföretag som jag inte tycker har gjort rätt för sig. Man får aldrig rycka på axlarna och säga "vad dumma dom är" utan måste gå vidare med saker och ting som man upplever felaktigt.

    Jag hade bl a för ett par år sedan en batalj med Mazda Center som hade sålt en bil till mig som tidigare varit krockad. Köpet skulle absolut inte hävas enligt dom. Jag sade att jag skulle gå vidare med ärendet till Motormännen, varpå min bilförsäljare hånlog mot mig och sade "lycka till, du kommer ingenstans med ärendet ändå". Några veckor senare efter hjälp från M:s chefsjurist Charlotte Waller ringde dom upp mig och meddelade att jag kunde lämna tillbaka bilen mot full ersättning så när som på ett par tusenlappar för dom månader som jag hade åkt runt i bilen... Egentligen borde faktiskt alla gå med i M så att dom blev ännu starkare. Kostar några hundralappar per år men är verkligt bra att ha till hands ibland när det gäller.

    Nu är ärendet med växellådan en ren struntsak i sammanhanget, men jag tycker i alla fall att rätt ska vara rätt. Jag anser att en växellådskula helt enkelt inte ska vara slut efter 2800 mil, plus att jag påpekat problemet vid tidigare inlämning då det åtgärdats på garanti.

  5. #25
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Skåne
    Inlägg
    140
    För två år sedan köpte jag min första bil hos Svenska bil i dåvarande Globen, En 9000 97:a 2.0t. Jättenöjd och dem fixade småfel som jag upptäckte rätt så lång tid efter köpet (med all rätt, för det är riktiga överpriser de tar på beg. bilar). Egentligen borde man komma ihåg allt det som var bra, men en miss dom gjorde för min del, var när jag lämnade in bilen för 9000-milaservice. Ringde och boka tid och fick ett pris på 2000 kr. När jag sedan hämtade bilen fick jag betala 2700 kr. När jag frågade varför det kostade 700 kr mer än sagt fick jag till svar: "du sa inte att bilen var en turbo". Vem F-n har inte turbo på en SAAB 97 års modell!!!??? Det är sådana skitsaker som gör en mer förbannad en den goda servicen jag fick när jag köpte bilen.

  6. #26
    Sugmotor
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    15

    Drar mitt strå till stacken

    Har också en del erfarenheter från Svenska Bil, både vad gäller försäljning och "after sales"...

    Köpte min 9-3 Aero -01 ute i Haninge, fick superbra service, bra pris och ett mycket bra bemötande av de två säljare jag var i kontakt med.

    Efter affären så har bilen rullat på fint, går som en klocka (kanske beroende på att den tidigare ägts av killar som jobbar i verkstan på Svenska Bil... ähum, skillnad på "kundbil" och egen bil *obs ironi!*)

    För ett par veckor sedan så var det dax för 4k mil service. Kontaktade Akalla-anläggningen (ligger nära jobbet!), fick en tid, och det här är mina erfarenheter:

    * Trots att jag lämnade bil tidigt på morgonen så var det lååång väntetid för att lämna in bilen.

    * Svårt att hitta en "parkeringsplats" att ställa upp bilen på, trångt, och många bilar i rörelse (själv är jag pedant och manisk rädd för att få parkeringsskador )

    * Eftersom bilen går så pass bra så var jag främst ute efter en "ekonomiservice" dvs, byte olja+filer och "minimal" översyn... Döm av min förvåning när jag vart kvoterad ett pris på 3200:-

    * Framåt eftermiddagen ringer "Benke på verksta'n" upp och säger att man har hittat ett antal "grejjer" som måste bytas, bl a glödlampa bak, brombelägg bak (ok, slitdetalj!) samt att bägge skivorna bak var sönderrostade... (på en så pass ny bil...!?). Ifrågasatte skivorna och fick till svar att "Vi påtalar aldrig fel om vi inte anser att vi kan garantera att bilen kommer att hålla till nästa servicetillfälle, mao vi anser att du måste byta!!"... Ok!, bromsar är ju tämligen viktigt, speciellt när man transporterar sin lilla familj i bilen... Sagt och gjort, efter att ha fått prisuppgift (ca 4000:- *suck*) så godkände jag reparationen.

    * På väg ut till Akalla så slår det mig att "Hey, jag har ju begagnad-bil-garanti i 1år" a.k.a "Saab Certified", och att jag minns att säljaren i Haninge var väldigt tydlig på att "Se nu till att du utnyttjar denna och viftar med broschyren om du måste in på verkstad"...

    Sagt och gjort, påtalade denna "garanti" för killen vid service/verkstaddisken, dock så hade jag inte papprena med mig... och han såg ut som om han hade svalt en fågelholk!!! "Va'? garanti!? på en beggad bil!!? näää, det vet jag inget om... Det har jag svårt att tro det är ju ingen ny bil direkt!!!"

    Hallååå, personalen!!! Man kan tycka att i dagens tidsålder så borde Svenska Bil kunna ha denna info elektroniskt så att jag som kund, och ni som leverantör, har all historik över min bil så jag slipper upprätta ett "pärmsystem" över alla kontakter jag har med Svenska Bil... Hur som helst, vi kommer överens om att jag betalar hela kalaset, ca 7000:-, men med löfte om att "Om du hittar papprena så kan du ju alltid komma in i efterhand så kan vi se vad vi kan hitta på"...

    * Haha!! Efter lite kontrollerande bland "bilpappren" så hittar jag mycket riktigt broschyren över Saab Certified Begagnad-bil-garanti... Glad i hågen och lite revanschlysten ringer jag Akalla och bestämmer att jag ska komma förbi så "löser vi det på plats"...

    Åker ut och efter lite dividerande så kommer vi fram till att ett par bromsskivor inte är att räkna som slitdetaljer på en så pass "ny" bil, som dessutom är "besiktad" och genomgången av Saab strax innan leverans till mig som ny ägare... Så, ka-ching!! ca 3000:- tillbaka...

    Det roliga i denna kråksång är/var att när jag påtalade garantin ute på plats i Akalla och viftade med broschyren så kollade killarna i sina anteckningar och sa "Men, du skulle ju bara ha en ekonomiservice??" Mmmm, svarade jag, men
    ni ringde mig och sa att bromsarna måste bytas!!! "Men de var ju bara rostiga, det behöver man ju inte byta!!?!?" Well, you tell me, ni är experter, ni säger åt mig att "de måste bytas" jag säger ok... Vid det tillfället i samtalet så tror jag att killen inser att "Hmmm, vad är det jag står och säger egentligen, jag säger att det inte behövdes bytas, min kollega säger att det måste bytas, vi visste inte att bilen var under garanti, nu har vi bytt något som vi kanske inte hade behövt byta, och det går på garantin...." I mitt stilla sinne så kan man fråga sig om de hade bytt skivorna om de vetat om att det skulle gå på garantin.... :\

    Ooops! Va långt det blev...

    Summa summarum! Det var sista gången jag lämnade in bilen på Svenska Bil... Hädanefter blir det Bilforum i antingen Kungsängen eller Enköping... betydligt billigare!!!

    my 2 cents to the story...
    9-3 Aero -01

  7. #27
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Inlägg
    458
    Måste bara få tillägga att jag igår blev uppringd av Mats Gulding, Servicechef på Svenska Bil, Akalla. Och efter allt ris jag har givit måste jag också få ge lite ros. Han framstod som en synnerligen trevlig och sympatisk kille och när han säger som han hade sagt, att han skulle skulle ta med sig av kritiken från bl a detta forum i arbetet mot att bli mycket bättre så tror jag faktiskt på detta. Jag ser en ljusning för Svenska Bil Akalla...

  8. #28
    Steg 3
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen Västerås
    Inlägg
    3 426
    Medlem#
    3020
    Nämen klaga inte på dom, de är jättesmarta och duktiga.

    Min 9-5:a -01:a var där och man skulle byta glödlampor i instrumentbelysningen, de river ner allt och byter endast hastighetsmätarens lampor som var trasiga, varvräknaren och tanken lampor brydde de sig inte om, eftersom det stod på arbetsordern lampor för hastighetsmätaren, ja de verkar vara läskunninga i allafall
    Drömmer om att ha 5 st entuiastbilar.
    1 st viggencab, 1 st 9000 Aero, 1 st 9-5 Aero
    2 st og900 cab

  9. #29
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Nyköping
    Inlägg
    371
    Läskunnig personal i Akalla???

    Nej inte direkt

    När jag åkte upp till Stockholm i Julas hade jag strul med AIC i bilen.
    Jag tänkte att fixa det i Stockholm för där har man ju sett 900gg i alla fall.
    Här hemma undrar de även hos Saab hur den gamla bilen är byggt.
    Innan jag lämnar in den upptäcker jag att kylvätskaniveau är mycket för lågt.
    Då blir man orolig med tanken att man ska åka 150mil hem igen under mellandagarna.

    JAG upptäckte leckage vid turbon och bad om bytte av slang och packning. De skulle byta AIC med.

    Det tog 1 hel dag att kolla om det var AIC

    Sen kom helgen och jag fick hem bilen. Jag kollade om de hade tänkt på kylvätskan med. ''Ja, såklart'' fick jag höra.

    Ville hämta bilen måndagkväll och vad tror du: nej kylledningen har de inte gjort något på. ''Men det är inte farligt.''
    Jag krävde att någon mekaniker skulle titta och han sa med att man inte skulle köra i onödan som bilen var. Jag hade hällt upp 1/2 liter på 2 dagar.
    Nästa dag skulle jag äntligen hämta bilen, och för att ha bilen tidigt gick jag och tjejen dit strax under lunchtiden. ''Delen är på väg från Nyköpings lager'' fick vi besked.
    En halv timme senare tänkte jag allt var OK men...de glömde beställa packningen!!!
    Jag blev väldigt förbannad men sakligt. Då få man väl skicka en taxi eller budbil från Nyköping upp med delen. Kl. var bara 13.00. Annars var det först flera dagar senare mögligt.
    Nej det var helt omögligt för personalen.
    Så jag stog där i Stockholm strax före julafton med en bil man inte kan köra hem med och verkstan hade efter flera t.o.m. skriftliga uppdrag struntat i allt. Sen var de inte beredda att göra det som var nödvändigt att rätta felet.
    Så de spelade på tid och det blev ju för sent för åtgärd.
    Då krävde jag ersättning för hotel för extra natter hade jag inte planerad med.
    ''Ring din bilförsäkring'' sa de!!!? För att berätta att jag står hos Saab Akalla eller???
    Nej det var verkligen det fräckaste vi varit med om. Jag hade faktiskt inte råd att bo på hotel några dagar.
    Jag krävde en kartong frostskydd, och att delarna skulle skickas hem så att bilen kan lagas så fort som mögligt hemma. Sen ordentlig rabat på det andra arbetet eller en skriftlig bekräftelse att felet inte är farligt. Det blev pengarna.
    Sen fick jag snygelköra hem till Tyskland med en väldigt obehaglig känsla att bilen kan paja när som helst.
    Om någon kommer tydligen från utlandet och man har en jourverkstad ska man aldrig kunna beter sig så.

    Jag struntade i kontakta Herr Gulding för jag bor ju för långt bort att han tjänar pengar på mig. Det händer ju inget där i alla fall.

    Det värsta var den arogansen av personalen, speciellt när jag högde min röst lite. Att se de skvallra bakom min rygg i deras kontor är ju förnedrande.
    de gjorde inte sitt job. Jag hade det till och med på papper.

    Så nu går jag altid med i verkstan med min bil. Det kan de inte vägra. Meckade till och med nyligen när jag var hos Saab bakom Stadion.
    Då vet man vad och hur de ha gjort.

    Om Herr Gulding läser det här:
    Kommunikation är hälvten av affären, speciellt intern kommunikation, sen kan man försöka prata med kunden utan att ignorera vad den förväntar.
    Sen kann man för min del ta mycket pengar om man har gjort ett bra job.
    900 Cab Aero 1993 / 2x 900 2.1i 1993 / 900 S 'Aero' 1993 / 900 CD T16 1985 / 900 CD T16 1984. Vardagen: MB S212

  10. #30
    Sugmotor
    Reg.datum
    apr 2003
    Ort
    Stockholm
    Inlägg
    6

    Re:Svenska bil

    Nja jo...

    Jag har nyligen köpte en 9-3 2.0T på svenska bil i Kungens kurva. Vart jättebra bemött av säljaren som gjorde ett seriöst och bra intryck.

    Upptäckte dock att den backspegel som skulle ha blivit bytt enligt testprotokollet vid köpet inte var bytt så jag åkte tillbaks med bilen och visade upp den för säljaren som tog med mig ner till verkstaden. Säljaren sa att den var sprucken och troligen behövde lagas på garantin eftersom det var fel redan vid köpet på något som skulle vara åtgärdat.
    Säljaren förklarade också att det var lackade speglar så att de skulle vara förberedda på det.
    Verkstaden bokade in en tid så att de "skulle få in alla delar" och jag fick återkomma drygt en vecka senare.

    Jag lämnar in bilen på verkstaden på morgonen och får en lånebil av säljaren (återigen bra jobb på den sidan av svenska bil), åker för att hämta bilen på eftermiddagen och när jag skall ta ut den säger verkstads killen att "ja vi har ju inte bytt spegeln".
    Jag undrar varför och då förklarar han för mig att det är för att spegeln måste lackas och därför måste skickas iväg till ett annat ställe.

    Jag frågar om de har lagat spegeln eller byter ut den mot en ny och han svarar att visst de skall sätta på en ny spegel. Närmare ett utbrott så frågar jag då vad de har haft min bil till hela dagen när de inte ens har tagit loss/åtgärdat den befintliga spegeln. Han förklarar då för mig att de var tvungna att "kolla speciella färgkoder och sånt som kanske kan låta banalt men är ganska komplicerat".

    Jag frågar hur lång tid det skall ta att lacka den nya spegeln och han förklarar att lackfirman ligger hela 2 kilometer därifrån och att det inte skulle bli klart samma vecka. Jag frågar också om de kommer att kontakta mig när det är klart och kontrollerar att båda mina mobilnummer stämmer och finns med i arbetsordern.

    Nu har det gått två veckor sedan min backspegel fastknuten på ryggen på en snigel började färdas mot lackfirman samtidigt som jag far omkring med en backspegel som är ihoptejpad med svart eltejp från svenska bil...

    Tycker det är trist när de schabblar till en så enkel grej och när de försöker förklara saker för en som att man inte förstod ett uns av hur bilar repareras. Trist även för säljarna som försöker göra det bästa av situationen.

    Vi får väl se om de hör av sig innan det har gått en månad

  11. #31
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Trånkan, Stockholm
    Inlägg
    250
    Jag lämnar aldrig mer in min bil till Svenska Bil! Hade den nyligen inne för byte av hjulbultarna (garantiåtgärd) i Akalla. När jag kom hem och skulle efterdra bultarna upptäcker jag att de dragit sönder navet och bultarna sitter lösa (tyckte att det vibrerade mycket på väg hem).

    Ringer dem på morgonen efteråt. De tycker att jag ska köra in så det får titta på bilen. Jag säger att jag inte kör en meter med bilen och de får bärga den. Efter ett samtal med chef gör de också det.

    Sex timmar senare ringer de upp mig och säger att jag har ett trasigt bakhjulslager och att alla bromsskivor behöver bytas. Det sönderdragna navet vill de inte står för eftersom "bilen är såpass gammal och de hade gått sönder snart i alla fall". De övriga felen hade de kommit fram till genom att de hade kört en sväng och hört att lagret var paj (jag kör med hårt pumpade GY F1 som ger resonansljud i låga farter) och känt att bromsarna högg (tror fan det hjulen sitter löst).

    De hade alltså sabbat min bil och ville inte betala för det. De var dessutom helt inkompetenta vad det gällde felsökning och ville klämma mig på åtskilliga tusenlappar.

    Efter lite förhandling så gick de med på att stå för kostnaden för navbytet men jag kommer inte att låta dem röra min bil igen.
    ECM Giotto - Laddar 15 bar!!!
    9-5 2,3t Automat - Laddar mindre

  12. #32
    Steg 1
    Reg.datum
    maj 2003
    Ort
    Bromma
    Inlägg
    1 591
    kommer aldrig så länge det inte går på garanti lämmna min bil till svenska bil. dem verkar inte vara måna om sina kunder för fem öre samt att det kan juh f*n inget om saabar .

    Man undrar hur f*n de får det att gå runt, alla svenska bil borde kontrolleras och visa att deras personal verkligen kan sina bilar. Då kanske man skulle få bort idioterna som inte kan något.

    Tur att man har lite kontakter på mekar hållet

    //Lusse
    Saab 9000 cse 93:a 2,3T T5.2 utan TCS (blivande banbil)
    Saab 9-5 SC 2003 - bruksbilen

  13. #33
    Steg 1
    Reg.datum
    feb 2003
    Ort
    Oskarshamn
    Inlägg
    1 068
    då har jag ju inga som helst problem med min verkstad i jämförelse med detta...

    Då får väl jag helt enkelt rekommendera denna verkstad som smålänning
    http://www.smalandsmotorcentrum.se/s....lasso?id=23-3
    9-3 Aero SC Hirsch Griffin TX TTiD MapTun 2009
    9-3 Aero SS Facelifted 2.0T BP Mackan 2003
    AUDI A6 ALLROAD 2013

  14. #34
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2003
    Inlägg
    166
    Finns bra och dåliga verkstäder, även om de bär samma namn kan service-feelingen vara grymmt avlägsen på många ställen (t.ex svenska bil Akalla), men däremot på Svenskabil i Täby är de grymmt trevliga och serviceinriktade. Rekomenderar dem starkt (efter Promotor så klart)
    Saab 9-3 Aero Coupe -01
    Alias: "Hårtorken"
    Bilder på Black-Aeron

  15. #35
    Steg 4
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Mälardalen
    Inlägg
    4 615
    Ja det är väldigt olika på verkstäder... Bästa och billigaste verkstaden är mitt eget garage! Men skulle jag någon gång behöva uppsöka verkstad skulle jag försöka jaga rätt på en liten verkstad med någon äldre gubbe som man får förtroende för och som vet vad han håller på med. Tror redan när det är meken själv som tar emot och pratar med kunden blir det något helt annat. Annat är det om man skulle komma till en överbelamrad kundmottagning där det står ett par stressade kundmottagare och tar emot nycklar och skriver räkningar när samma nyckel skall lämnas ut. Med ett hastigt skrivet papper från mekanikern vad som gjorts.
    Kör Mercedes GLK, Mercedes 560SEC, Saab 9-5

  16. #36
    Grundladd
    Reg.datum
    mar 2003
    Inlägg
    166
    Bara en liten notis.. Lämnade in min bil på Svenska Bil i Täby för byta av koppling samt att de skulle fixa en massa med vxl-lådan... Lämnade in den på måndagen och de ringde tisdag eftermiddag och medelade att bilen var färdig = GOD SERVICE!
    Saab 9-3 Aero Coupe -01
    Alias: "Hårtorken"
    Bilder på Black-Aeron

  17. #37
    Har också goda erfarenheter av Svenska Bil i Täby. De har även "snabbservice" (ingen tidsbest). Men priserna ligger rätt högt och servicen är ännu bättre på Promotor i Åkersberga.

    /Pipes, 9-5 Aero kombi -01

  18. #38
    Steg 1
    Reg.datum
    jan 2003
    Ort
    Huvudstaden
    Inlägg
    1 892
    Tycker ändå att reservdelsfolket på SvenskaBil-Akalla är helt OK. Har inte haft några problem med dom.
    Har dessutom fått köpa lack av lackkillarna i verkstan. Sjysst!

    Men, ber att få bidra med en negativ erfarenhet, men det var på den tiden det hette ANA-Stockholm:

    Hade köpt ett nytt avgassystem till den gamla förgasar-900:an.
    Monterade dit detta, men, det pös framme vid grenröret. Kunde inte begripa varför, utan åkte till ANA.
    Den dryge meken påpekade att det var farligt med läckande avgasrör, för man kunde bli förgiftad.
    Underförstått, vanligt folk ska inte meka själva.
    Sen lossade han avgasröret och konstaterade att packningen var felvänd. I den allt annat än glasklara bruksanvisningen
    stod det inget om hur packningarna skulle vara vända.
    Inga glada miner, precis, mer "inte nu igen"-minen.
    Servicemedveten, nä!

    Roade mig sedan med att ringa och klaga på bruksanvisningen samt kräva pengarna tillbaka. Gick ju förstås inte, men jag
    upptog en stund av deras dyrbara tid i alla fall.
    Kör BMW 330i Touring -02 med Steptronic

  19. #39
    Sugmotor
    Reg.datum
    sep 2003
    Inlägg
    36
    Tack för upplysningarna... jag som hade tänkt att ringa till Saab i Akalla i morrn för att fixa lite på min bil.. men icke!!!
    Okej att dom kan bättra sig, men jag har haft strul för med VAG. Men de fixade sig efter lite på tryckning!
    Livet är en Fest...

    ...med en 9-5 på 240hk

  20. #40
    Grundladd
    Reg.datum
    jan 2003
    Inlägg
    336
    Lars-Gunnar Jönsson var min VD under många år på ett annat stort bilföretag och vill bara säga att han är en trevlig man som kom sin personal ganska nära, och har det strulat på SAAB i Akalla så ringer man honom så skickar han en lakej som löser alla problem. Är jävligt less på Akalla just nu, sen dom bytte växel är det omöjligt att komma fram på telefon, driver man då en verksamhet som ibland kräver delar från SAAB så blir man tokig på 30-40 min lång väntan i telefon. OM man överhuvetaget kommer fram till växeln.

Liknande ämnen

  1. Jag blir så trött på Saab !
    Av Aero++ i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-11-03, 13:25
  2. Rekommendation av Säljare på Svenska Bil Sthlm el GBG
    Av Johnken i forum Verkstäder, försäkringar och köpråd
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-01-16, 17:28
  3. Fan så trött ja blir..
    Av 900T16! i forum Allmänt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2005-05-08, 05:15
  4. Jag blir så trött!
    Av Conny2857 i forum Allmänt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2005-03-25, 12:47
  5. Verkstad med tech2-ISAT(?) sökes i sthlm (ej Svenska Bil)
    Av Cruise i forum Stockholm med omnejd
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2004-10-31, 20:42

Behörigheter för att posta

  • Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •